Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apuja työpaikan suhteen!

Vierailija
12.03.2009 |

Eli valmistun restonomiksi ja oman alan työt luonollisesti kiinnostaisivat. Mutta kun tää talous on nyt mitä on niin ei kauheasti ole työtä tarjolla ainakaan turun seudulla... Nyt minulle tajottiin vakipaikkaa alalta, johon minulla ei ole kulutusta ja työpaikkakin on hiukan kaukana tuosta turun seudusta. Unelmanamme on ollut ostaa omakotitalo ja työllistyä lähelle sitä mutta jos tämän työn otan vastaan on minulla 2 tunnin työmatka suuntaansa.... :(

Ainut mikä tässä olis hyvää on toi vakityöpaikka mutta kuinka paljon se sitten loppuen lopuksi painaa niin...? Työ on alalta joka minua periaatteessa voisi hiukan kiinnostaakkin mutta työn vastaanotto tarkoittaisi tod.näk. sitä, että asuisin kyseisellä paikkakunnalla viikot ja miehen kanssa sitten vaan viikonloput....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia, niin tuo tilanne on melko kestämätön.

Entä voisiko miehesi muuttaa perässä sinne uudelle paikkakunnalle?

Jos muita töitä ei ole tarjolla, niin parempi tietysti tuokin kuin ei mitään. Mikäänhän ei estä hakemasta koko aikaa parempaa työtä läheltä.

Vierailija
2/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheellä olisi mahdollisuus muuttaa lähelle tarjottua työpaikkaa. Muuten ei mitään järkeä noin kaukaa kotia ottaa työtä. Siis mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumatta ajasta perheen kanssa.

Vierailija
4/4 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisimme mieheni kanssa vain kahden tai että koko perhe voisi muuttaa lähemmäksi. Meillä mies teki aikanaan niin, että asui viikot kauempana, ja kyllä se kahden aikuisen välillä jonkin aikaa toimi, mutta lasten tulon jälkeen aika kestämätön ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi