Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
161/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan yläasteella nauraneeni itsekseni koulussa yhdelle oppilaalle jolla olivat farkut menneet haaravälistä rikki. Noh voitte arvata mitä omille farkuille oli tapahtunut sitten myöhemmin samana päivänä...😂 ruotsin tunnilla huomasin että komea halkeama löytyy itseltäkin.

Vierailija
162/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolen suku ei voinut auttaa meitä todella vaikeassa tilanteessa kun lapsemme sairasti syöpää ja toinen meistä oli lähes aina hänen luonaan. En ole koskaan pystynyt antamaan tätä anteeksi. Koska mahdollisuus heillä olisi siihen ollut.

Muutama vuosi sitten voitimme suurehkon summan rahaa. En pennin latia antanut heille vaikka pyysivät vedoten siihen että asunto menee alta.

Lahjoitin rahaa syöpäosatolle ja sain heidän vihat päälleni. Kerroin aikalailla suoraan että ei tunnu missään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]

Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.

Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?

Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.

Miksette sitten mene naimisiin?

Vierailija
164/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa ajelemassa kauppaan ku uudenkarhee Audi syöksy ohitte pujotellen ihmisten ohi. No, ajettiin reilu kilsa eteenpäi ni eikös se sama Audi ollu vetässy kolarin. (ei henkilövahinkoja onneksi)

Hiukan hymyilytti :)

Vierailija
165/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan tajua tätä karma-ajatusta. Se että tapahtuu ikäviä asioita, on rangaistus? Minusta se lähinnä tuntuu epäreilulta.

Olen itse koulukiusattu. Osalla kiusaajistani pyyhkii huonosti mutta lähtökohdat kyllä näkyivät jo kouluaikoina. Osalla pyyhkii hyvin, ovat varakkaita ja arvostettuja ja ihan fiksuja kansalaisia noin päällisin puolin. En mielestäni ansainnut koulukiusaamista, koska olin aivan pienestä pitäen arka ja kiltti enkä koskaan kiusannut itse ketään. Ketä se karma tässä nyt niin kovalla kädellä koetteli? Niitä muutamaa koulussa huonosti menestynyttä? Entä ne muut hyvin menestyneet? Ja miksi ihmeessä ansaitsin koulukiusaamisen koska jos uskon, että karma rankaisee kiusaajiani, pitää minun myös uskoa, että ansaitsin itsekin kiusaamisen jostain rangaistuksena.

Kärsin aikuisiällä vuosikausia lapsettomuudesta. En koskaan ollut ilkeä tai ylimielinen lapsia saaneita kohtaan. Miksi siis ansaitsin lapsettomuuden?

Ystävälläni on ollut todella helppo elämä. On viettänyt turvallisen lapsuuden, saanut ihan kaikkea (kavereita, harrastuksia, matkoja) ja ihanan nuoruuden ja aikuisuuden . Elämä on oikeasti kohdellut silkkihansikkain ja päälle päätteeksi on ihmisenä herttainen, mukava, avulias jne. Vuosi sitten menetti isänsä, nyt on myös äiti sairas. Ihanko on rangaistus siitä, että on elämä ollut niin mukavaa ja me muut olemme kadehtineet?

Ei avaudu tuo logiikka millään.

Ei avaudu minullekkaan. Joskus toki pahoillekkin seuraukset tulee, mutta samoin jotkut saavat elää porskuttaa loppuun asti tyytyväisinä.

Toiset onettomat saavat jonkun paremman tulevaisuuden, mutta toiset eivät.

Ei siinä ole mitään sääntöä.

Joskus on ihan syyn ja seurauksen laki, mutta muuten ei.

Vierailija
166/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni oli todella julma ja laskelmoiva. Savusti surutta pihalle kaikki ne työntekijät jotka eivät mielistelleet häntä tai uskalsivat olla eri mieltä. Valehteli näistä ihmisistä aivan surutta johtoryhmälle, jotta pääsi heistä eroon. Tietysti minäkin jouduin hänen silmätikukseen sitten ja alkoi savustaa minua ulos. Olin toella stressaantunut ja valmis lähtemään. Kävikin niin että toimitusjohtajalle oli selvinnyt tämän akan todellinen  luonne, ja tämä inhottava pomoni saikin potkut. Tämän jälkeen hänen uransa onkin mennyt alamäkeen. Vaihtaa työpaikkaa parin kk välein ja on saanut ainakin kahdesta paikasta potkut. En säälitä yhtään.

Vierailija
167/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teini-jonne-kusipää kivitti loukkaantunutta joutsenta. Saatiin kiinni itse teosta ja toimitettiin miehen kanssa villieläinhoitolaan. Seuraavana päivänä Vein äitiäni päivystykseen ja sama jonne jonotti siellä pää veressä. En säälinyt.

Vierailija
168/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti ja hakkasin minua. Jätin hänet ja hän uhosi etten tule pärjäämään ilman häntä, kukaan mies ei tule minua huolimaan, ja että hän tulee tekemään elämästäni helvettiä. Että eromme johtui siitä että minä olen vain niin hirveä akka että minun kanssani ei voi elää ilman että vetää turpaan säännöllisesti.

Exän perhe puhui minusta uskomattoman paljon paskaa kaikille jotka suostuivat kuuntelemaan, olin perheenrikkoja ja olisi vaan ajan kysymys koska ajautuisin työttömäksi koska olen niin epäpätevä. Lisäksi he jaksoivat mainostaa kuinka kylmä ja hirveä nainen olen, exäni oli pakko pettää minua koska ei saanut ansaitsemaansa rakkautta jne paskaa.

No, erosta on 6 vuotta, minä olen uudelleennaimisissa ja edennyt tasaiseen tahtiin urallani. Exäni on sensijaan alkoholisoitunut, asuu äitinsä nurkissa edelleen. Exä sai hyvin pian potkut työstään akoholismin takia ja jokainen nainen kenen kanssa on seurustellut eron jälkeen, on hänet jättänyt. Exän perhessäe, niin hieno rikas suku kuin ovat olevinaan, ei mene niinkään hienosti, bisnekset menee päin prinkkalaa ja isolla velkarahalla hankitut talot pitää myydä tappiolla. Huonosti menee koko suvulla, ja jokainen niistä ansaitsee sen paskan mitä niskaansa ovat saaneet. Olen ehkä pienisieluinen ihminen mutta koen että nämä ylimieliset ja ilkeät ihmiset ansaitsevat KAIKEN tämän paskan.

Vierailija
169/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku teini-jonne-kusipää kivitti loukkaantunutta joutsenta. Saatiin kiinni itse teosta ja toimitettiin miehen kanssa villieläinhoitolaan. Seuraavana päivänä Vein äitiäni päivystykseen ja sama jonne jonotti siellä pää veressä. En säälinyt.

Mitä ne siis tekivätkään siellä villieläinhoitolassa sille jonnelle?

Vierailija
170/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne siis tekivätkään siellä villieläinhoitolassa sille jonnelle?

Tajusimpa vasta nyt itsekin mokani :D joku rauhoittava lääke olisi kyllä tehnyt kieltämättä hyvää sille jonnelle. T. Joutsen-kommentin kirjoittanut

Vierailija
171/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-luokan pahin sosiopaattikoulukiusaaja poistui luokkahuoneesta kääntäen päätään ehtiäkseen vielä mennessään lällättää kieli pitkällä aralle kiusatulle oppilaalle, eikä siksi huomannut katsoa edessä olevaa kynnystä mihin mursi kipeästi isovarpaansa.

Vierailija
172/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulussa eräs daami pilasi vanhempainiltojen ja yhteisten talkoiden henkeä. Halveksi suoraan muita vanhempia, olihan hän päässyt hyviin naimisiin. Nyt kuulin, että mukava mies on hankkinut mukavamman tyttöystävän ja on jättämässä daamia. tavallaan käy sääliksi mutta toisaalta taas jospa oppisi jotain inhimillisyydestä prosessissa.

Vierailija
173/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala- ja yläasteen minua piinannut koulukiusaaja kuoli MS-tautiin päälle kolmekymppisenä.

Vierailija
174/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä III ajelin itään Kauklahden suunnasta aamuruuhkassa ja minut ohitti kauheaa vauhtia virolainen paku. Jäi sitten mun eteeni ja hidasti, ja kun aloin ohittamaan tätä mestaria, hän joutui vetämään takaisin oikealle kaistalle ettei olisi törmännyt minuun. Ajoin normaalia nopeutta edellään.

No sitten tämä järjen jättiläinen seurasi 2 m päässä melkein kontissa kiinni, oli pakko kiihdyttää vauhtia ettei olisi törmännyt perääni. Vauhti kiihtyikin reilusti yli 100 km/h.

Sitten hän hän ohitti minut vauhdikkaasti ja minä jarrutin. Kas kun tuli kameratolppa. Mestari ikuisti itsensä aamukuvaan. Oli komea salaman räpsy.

Täytyy sanoa että mua hymyilytti :)

Vierailija
175/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu haukkui mua viihdemielessä vammaiseksi. Oli mukamas hauska juttu.

Parin vuoden kuluttua sai niin vaikeavammaisen lapsen, että se kuoli hyvin pian synnytyksen jälkeen.

Vierailija
176/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani teki itsemurhan.

Vierailija
177/401 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppini pilkkasi minua puheeni epäselvyyden takia ja puhui selän takana, että minulla on joku vamma. No, muutama vuosi eron jälkeen hän sai aivoveritulpan ja halvaantui toispuoleisesti, niin ettei puheesta saanut mitään selvää.

Kohtasimme kaupan ovella ja oli mukava kysyä monta kertaa, että "Anteeksi, en saanut oikein selvää mitä puhut?", kun hänellä oli minulle jotain asiaa.

Vierailija
178/401 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen runopoika Jimi ja joogaptja nainen.

Vierailija
179/401 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun keskustassa teurastettu "refugees welcome" tyyppi.

Se nainen jonka mamu raiskasi Jyväskylässä. Halusi puhumalla selvittää asian, jolloin se RAISKATTIIN uudelleen 😂

Pippa Bacca

Vierailija
180/401 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun keskustassa teurastettu "refugees welcome" tyyppi.

Se nainen jonka mamu raiskasi Jyväskylässä. Halusi puhumalla selvittää asian, jolloin se RAISKATTIIN uudelleen 😂

Pippa Bacca

Elin Kranz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän