Mulle soitti kultatukku
Oikein nauratti, kun ei minulla ole yhden yhtäkään kultakorua. Ei tosin muitakaan koruja. T. Valis
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ajatteli että sulla vois olla kultahammas jemmassa?
Turhaan ajattelivat.ap
Mullekkin ovat soittaneet. Mä lupauduin lähettämään niille muutaman romuauton, loppu puhelu lyhyeen.
Jos kullanostaja soittaa sulle, niin aivan taatusti on sellainen ostaja, josta et parasta hintaa saa kullastasi! Moni mummo taatusti tulee höynäytetyksi, kun myyvät kymmeniä prosentteja alle maailmanmarkkinahinnan vanhat kultakorunsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kullanostaja soittaa sulle, niin aivan taatusti on sellainen ostaja, josta et parasta hintaa saa kullastasi! Moni mummo taatusti tulee höynäytetyksi, kun myyvät kymmeniä prosentteja alle maailmanmarkkinahinnan vanhat kultakorunsa.
Mulla ei tuota pelkoa ole. Mulla kun ei ole edes kihla tai vihkisormustakaan. Ei yhtään mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras 🤣🤣🤣
Sen verran innokasta ja aktiivista tuo arvometallien ostotoiminta, että tietää hintojen nousevan kohta.
jos joku katkennut kultaketjun pätkä tai hopeakorviksen lukko jossain on, niin nyt ei kannata myydä.
Moni varmaan tässä taloustilanteessa myy jo lastensa hopeisia kummilusikoita rahapulassaan.
Minullekin soitti kullan ostajat..joo ei ollut mitään myytavaa
Ostaja oli todella päällekäyvä. Harkitsin valituksen tekemistä.
Ihmiset ei tajua että koko euro saattaa olla romahtamassa raihanpainamiseen ja kulta olisi parempi valuutan säilyttäjä kuin eurot pankkitililla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä perustuukin siihen myynnin helpoutteen. Ei noista kultakoruista jossain Torissakaan saa juuri sen parempaa hintaa kuin näiltä suoraostajilta. Ei kuluttajat maksa likipäinkään mitään "markkinahintoja".
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei tajua että koko euro saattaa olla romahtamassa raihanpainamiseen ja kulta olisi parempi valuutan säilyttäjä kuin eurot pankkitililla
Ei ole tätäkään ongelmaa, kun ei ole euroja pankkitilillä.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikös noiden firmojen ole tarkoitus tehdä voittoa? Ei kukaan voi ostaa maailmanmarkkinahinnalla, koska pitää vielä juoksevien kulujen ja työntekijöiden palkkojen lisäksi saada firmasta voittoakin.
Minne tavan tallaaja voi myydä vanhat kultakorunsa ja saada siitä markkinahinnan? Minulla on paljon vanhoja ja turhia koruja joiden myymistä olen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noiden firmojen ole tarkoitus tehdä voittoa? Ei kukaan voi ostaa maailmanmarkkinahinnalla, koska pitää vielä juoksevien kulujen ja työntekijöiden palkkojen lisäksi saada firmasta voittoakin.
Minne tavan tallaaja voi myydä vanhat kultakorunsa ja saada siitä markkinahinnan? Minulla on paljon vanhoja ja turhia koruja joiden myymistä olen miettinyt.
Ihan tavalliseen kultasepänliikkeeseen. Mut kannattaa kysyä useammasta liikkeestä. Hinta pikkusen vaihtelee.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliseen kultasepänliikkeeseen. Mut kannattaa kysyä useammasta liikkeestä. Hinta pikkusen vaihtelee.
Se hinta voi vaihdella ihan päivittäin. Ne ostaa päivän hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sormuksia?
Ei ole.ap
Olisi kyllä kiva kun olisi sormus.ap
Miksei sitten oo sormusta (*jos sopii kysyä...)?