Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?
Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D
Kommentit (401)
Eräs ilkeä ja hankala sukulainen loukkasi toista sukulaistani sanomalla että kuuluisit paikalliseen mielisairaalaan. Tämä oli siihen aikaan kauhea loukkaus ja sukulainen muisteli tätä monta vuotta tosi sydämistyneenä, kunnes sanoja itse kärrättiin mielisairaalaan jonkun sekavuustilan takia. Eli elimellisen sairauden aiheuttaman hetkellisen höperehtimisen takia kävi mielisairalaan kautta kunnes havaittiin ettei vika olekaan päässä. :D.
Kosto olisi monesti suloista, mutta harvoin niin käy. Ilkeät ja ahneet porskuttavat vahvemman oikeudella ja heikoimmat jäävät edelleen jalkoihin. Karman ottaminen omiin käsiin olisi laitonta.
Mä en ihan usko karmaan, en ainakaan täysin.
Ihminen, joka työpaikalla kiusaa kaikkia, aiheuttaa itse omat potkunsa.
Ylinopeutta kaahaava tulee takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin ajamaan tolppaan.
Ennemmin uskon ihmisen omaan käytökseen ja seurauksiin, kuin että karma rankaisisi jotain tiettyä. Maailmankaikkeuden mittakaavassa joku Audi-kuskin kaahailu tai ääneen sanottu typerä toive hukkuu äärettömyyteen.
Onko kukaan kuullut, että karma aiheuttaisi kotain hyvää? Henkilö on ollut kiltisti ja saa palkinnon siitä.
Seurustelin miehen kanssa, jonka kanssa kuvittelin olevani loppuelämäni, perustavani perheen, jne. Noin kaksi vuotta sitten tämä mies jätti mut toisen naisen takia: olivat työkavereita, olivat sielunkumppaneita ym.
Tämä oli siihen astisen elämäni vaikein paikka. Itkin 5 kuukautta ja sitten sain jatkettua elämää. Löysin ihanan miehen, jonka kanssa ollaan edelleen yhdessä. Ollaan onnellisia ja rakastuneita.
He olivat yhdessä noin vuoden, sitten tää työkaverinainen jätti ko. miehen. Hällä on nyt uusi mies ja tää meidän ex on nyt yksin ja surkeana. Katuu meidän eroa ja väärää valintaansa.
Olen 90 % harmissani hänen puolestaan ja 10 % vahingoniloinen... "Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Kun kaiken itse pilaa, on turhaa olla pettynyt...."
ystävätär, ikää silloin ehkä 17 halusi kovasti lapsen. irtosuhteita kuukausia ilman suojausta, väitti miehille että on pillereillä. lasta ei saanut mutta kävi joka ikisen seksitaudin läpi kahdesti. hiljaa naurettiin tyttöparalle.
Olen aina ollut jonkin sortin lihavien ihmisten ihmettelijä. Ihan tätä hard core -typeryyden sarjaa "eiköhän tuo oikeasti tiedä, miten laihdutaan". Hyvä etten karppausohjeita postittanut nimettömän jollekin, vaikken itse edes karppaa tai ole koskaan ollut minkäänlaisella erityisruokavaliolla, koska ei ole ollut tarvetta.
No, tässä sitä nyt ollaan 30 ylimääräisen kilon kanssa. En tosin ole ihan varma, onko tämä suorastaan karma is a bitch -tilanne, koska pidän silmien avautumista ihan hyvänä asiana.
Single mom meme naurattaa AINA.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]
Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.
Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?
Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.
...ja sitten anoppisi tulisi tänne kirjaamaan taas yhden "karma is a bitch"-tapahtuman, kertoisi miten inhottava miniä hänellä on ja mitä kaikkea tehnyt, ja miten lopulta sai häädettyä tämän pois elämästään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]
Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.
Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?
Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.
No mikä estää menemästä naimisiin? Maistraatissakin pääsee naimisiin, jos ei halua suuria hääjuhlia. Todistajatkin löytyvät maistraatista. Silloin ei pääsisi anoppi perimään.
Mulle kerto eräs henkisenä opettajanakin pidetty nainen karmasta sillä tavalla, että se on tavallaan väärin ymmärretty siksi, että sitä pidetään palkinto-rangaistussysteeminä. Hänen mukaansa karma on "koulutusjärjestelmä" joka tuo meille eteen asioita, joista meidän tulee jotain oppia. Tämä on minusta paljon miellyttävämpi näkemys asiaan ja helpottaa sen hyväksymistä. Esim. jos meidän tulee oppia anteeksiantamista, elämä tuo eteen asioita joita meidän voi olla vaikea antaa anteeksi ja jos emme voi hyväksyä just vaikka kehitysvammaisia, niin elämä tuo eteen tilanteen/tilanteita jotka opettaa meille juurikin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen runopoika Jimi ja joogaptja nainen.
Turun keskustassa teurastettu "refugees welcome" tyyppi.
Se nainen jonka mamu raiskasi Jyväskylässä. Halusi puhumalla selvittää asian, jolloin se RAISKATTIIN uudelleen 😂
Pippa Bacca
Elin Kranz
Kilttimiehet ovat niin syvästi onnellisia tästä Kranzista ettei ole tottakaan. Naisten suojelun ja alentamisen estämisen nimissä postaavat nettiin äärimmäisen alentavia kuvia ruumiista.
Elin Kranz ylisti avoimesti monikulttuurisia suhteita, ja esiintyi kuitenkin videollakin jossa jotain rotujen välistä aktia simuloitiin. Tietysti tämä pahoittaa valkoisten kilttimiesten mielen.
Kun yksi Elinin lemmikeistä raiskasi ja tappoi sitten Elinin, niin totta kai noista kuvista, missä on luonnottomiin asentoihin väännetty Elin alapää paljaana, röhähti kilttimiesarmeijan röhönauru.
Kun tuollaista tapahtuu, niin on aivan turha pelata millään säälikortilla. Ei siinä nähdä ihmistä vaan petturi.
Ja sieltä kilttimies jo ilmoittautuikin lällättelemään. Ei kuitenkaan kehdannut "omalla nimellään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen runopoika Jimi ja joogaptja nainen.
Turun keskustassa teurastettu "refugees welcome" tyyppi.
Se nainen jonka mamu raiskasi Jyväskylässä. Halusi puhumalla selvittää asian, jolloin se RAISKATTIIN uudelleen 😂
Pippa Bacca
Elin Kranz
Kilttimiehet ovat niin syvästi onnellisia tästä Kranzista ettei ole tottakaan. Naisten suojelun ja alentamisen estämisen nimissä postaavat nettiin äärimmäisen alentavia kuvia ruumiista.
Elin Kranz ylisti avoimesti monikulttuurisia suhteita, ja esiintyi kuitenkin videollakin jossa jotain rotujen välistä aktia simuloitiin. Tietysti tämä pahoittaa valkoisten kilttimiesten mielen.
Kun yksi Elinin lemmikeistä raiskasi ja tappoi sitten Elinin, niin totta kai noista kuvista, missä on luonnottomiin asentoihin väännetty Elin alapää paljaana, röhähti kilttimiesarmeijan röhönauru.
Kun tuollaista tapahtuu, niin on aivan turha pelata millään säälikortilla. Ei siinä nähdä ihmistä vaan petturi.
Ja sieltä kilttimies jo ilmoittautuikin lällättelemään. Ei kuitenkaan kehdannut "omalla nimellään".
Elinin virhe tuli siinä että hän yritti nähdä hyvää miehissä. Ja tyhmäähän se olikin, koska esimerkiksi kiltin miehen mielestä sopiva rangaistus tällaisesta luottamisesta on se, että Elinistä postataan kuvia nettiin kuolleena ja alapää levällään. Riemumielellä.
Se, kun se mies parkeerasi pelastustielle, ja sen oma parveke syttyi tuleen. Paloauto joutui sitten odottelemaan, että mies käy siirtämässä auton, että sen omaa parveketta päästään sammuttamaan. Tästä on myös ihan lehtijuttu.
Mielenkiintoisempaa kuin se, että näkee ns. karman kostavan on se, kun näkee tällaisen ihmisen, joka voisi olla vahingoniloinen, olevankin aidosti pahoillaan toisen puolesta. Tuon tunnistaminen myös itsessä herättää toivon ihmisyydestä. Kamalilta itsestä on tuntunut ne tilanteet, kun on oikeastaan toivonut jonkun kuolemaa, ja sitten kun tämä kuolee, niin huomaakin sen surun mikä monelle tulee, ja katuu mielessään toivomisiaan. Siinä mielessä karma tuntuu opettavan mielestäni ehkä eniten. Ei vain sillä ihan ilmeisimmällä tavalla.
Minua yritettiin painostaa aborttiin koska "en ollut äitityyppiä eikä ollut ajokorttiakaan". Samaan aikaan nämä ajokortilliset kodinhengettäret olivat raskaana ja kuinka ollakaan molemmat saivat vammaisen lapsen. Minä sain terveen lapsen, jota opettajat, valmentajat ja lapsen kaverien vanhemmat kehuvat hyväkäytöksiseksi ja fiksuksi. Toista lastani odottaessa kukaan ei sitten sanonutkaan mitään.
Ei vauva oleta sitä, että kotona (vuokra-asunnossa) ovat kaikki maailman pelit sun pensselit valmiina ja äiti pöyhii olohuoneen sisustustyynyjä aina ohimennessään tai että äidillä on katumaasturi.
Minua kiusattiin todella pahasti koko lapsuusikäni, kunnes täysin 16 ja pääsin muuttamaan eri paikkakunnalle, pois kiusaajien luota. Jälkeenpäin sain kuulla, että yksi pahimmista kiusaajistani on kuollut huumeisiin. Se oli ilouutinen minulle. Lisäksi osa muista kiusaajista on huume- ja velkakierteissä, on yksinhuoltajuutta ja työttömyyttä eikä ole kovin kouluttautuneita kukaan niistä.
Itsellä pyyhkii oikein mukavasti nykyään.
Mä arvasin ettei tätä ketjua olisi kannattanut avata. Että tämä on täynnä koston- ja vahingonhimoissaan kiehuvia vastenmielisiä ihmisiä.
Serkkuni on aina naureskellut ja ivannut vammaisia. Ihan vaikka jo riittää murtunut jalka ja kepit vittuiluun, kehitysvammat vielä ihan oma lukunsa. Hän on nyt 35 ja loppuelämänsä sähköpyörätuolissa ms taudin vuoksi. Melkein tekee välillä mieli heittää niitä samoja kommentteja joita itse on suustaan päästänyt menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin ettei tätä ketjua olisi kannattanut avata. Että tämä on täynnä koston- ja vahingonhimoissaan kiehuvia vastenmielisiä ihmisiä.
Selasit kuitenkin yli 200 viestiä... Karma kostaa sinun taipumuksesi ylistää itsesi.