Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?

Vierailija
09.02.2015 |

Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D

Kommentit (401)

Vierailija
141/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :) joku teinipoika ajoi tahalleen siilin päältä mopolla, seuraavana päivänä hänen koiransa jäi auton alle.

Vierailija
142/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen hankkiutui raskaaksi tälläsellä "pikasuhteella" kateudesta kun kuuli exänsä vaimoineen odottavan lasta. Ei ollut oikein päässyt tästä edellisestä seurustelusuhteesta yli vaikka erosta oli jo vuosia ja oli yrittänyt vielä sabotoida tätä uutta suhdetta. Lapsi syntyi todella etuajassa ja kuoli vain muutaman päivän ikäisenä. Järkyttävää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin serkku katsoi mua kieroon, koska olin lapsena villi. Nyt sen omalla lapsella on adhd :)

Vierailija
144/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeeltamme näkyy kadulle. Viime kesänä joku mänttiaivoteini mopoili edestakaisin väärään suuntaan keulien varmaan puolen tunnin ajan. Vähän ajan kuluttua kauempaa kuului rysähdys, mentiin katsomaan partsilta, samanien poika nousi ylös ja nöyränä alkoi taluttamaan ilmeisesti rikki mennyttä mopoaan. Vähän nauratti.

Vierailija
145/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä autokuskilta! Mutta.. mistäs sitä tietää millainen tilanne hänellä juuri oli meneillään? Oliko saanut tietää jonkun läheisensä olevan vakavasti sairas tai hankalassa tilanteessa, ja oli ajamassa tämän luokse? Oliko juuri saanut tietää vaimonsa olevan lähdössä? Oliko saanut potkut?

...välillä epäasiallista käytöstä nähtyäni minuakin suututtaa, mutta toisaalta en malta olla ajattelematta, että jokuhan tämänä epäasiallisen käytöksen aiheuttaa. Ihminen, jolla on asiat hyvin, ei ole yleensä *ittumainen...

Vierailija
146/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsemme oli vauva, hällä oli koliikki. Silloinen lapseton "ystävä" väitti kurin puutteeksi (xDD)
Nyt hällä itellään on vauva, jolla koliikki+refluksi

Vierailija
147/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-pomo oli ahdistelllut mua seksuaalisesti. Myöhemmin törmäsin häneen kaupassa. Parta oli ajamatta ja habitus epämääräinen. Kertoi, että oli jäänyt työttömäksi. Myönnän, että tunsin hiukan vahingoniloa.

Vierailija
148/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi luokkakavereistani haukkui vammaisia... kunnes hän sai vammaisen pikkuveljen. Siihen loppui ilkkumiset.

Vierailija
149/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen mitään, mutta nauratti eilen se uutinen, jossa kaksi nuorta naista oli baarireissun jälkeen ottanut juoksutaksin mutta toinen oli vahingossa jättänyt kukkaronsa sinne taksiin. Ei ollut poliiseilla vaikeuksia löytää maksamattomia asiakkaita.

Vierailija
150/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli ja vaimonsa olivat tosi ylimielisiä ja kolkkoja. Tällä miehen veljellä oli oma yritys, jossa vaimo sihteeri/kirjanpitäjä. Heillä kuusi lasta ja alkoivat rakentaa 300-400 neliöistä omakotitaloa. Talo oli juuri valmistunut, asuivat kaksi viikkoa, kunnes koko suvulle paljastui, että olivat kiertäneet veroja kymmenien tuhansien eurojen edestä. Sinne meni yritys, talo, rahat ja ennenkaikkea maine. Meille aina nauroivat, olimme köyhiä opiskelijoita. Nykyään molemmat työelämässä ja kolme lasta. :)

Vierailija
151/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta tuttu kiusaaja (silloin kaunis ja hoikka) on nykyään alkoholisoitunut yh-mamma, tuli vastaan kauppareissulla enkä meinannut ensin tunnistaa kun oli niin homssuinen ja lihava. Piti käydä FBstä tarkistamassa että oli sama tyyppi :D mua ei kiusannut mutta kavereitani kyllä, tunsin vahingoniloa.

Vierailija
152/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kämppikseni levitteli minusta perättömiä hujuja ystävilleni ja yhteisille koulukavereille, sen varjolla että oli muka huolissaan parisuhteestani ja alkoholin käytöstäni (olen vuosia pitänyt noin kerran kuussa viinitastingeja, en siis muuten juurikaan juhli ym. mutta tastingeista sai kivasti väännettyä lähestulkoon alkoholismin). Tämä paljastui minulle, kun eräs näistä ystävistä ihmetteli että outoja juttuja se susta kertoo kovaan ääneen... Suurin osa ei onneksi uskonut, enkä pientä riitaa isompaa hälyä tahtonut tehdä kun oli pakko sietää ystävää esittävää kämppistä vielä pari kuukautta. Hieman kyllä nauratti kun olimme lopulta muuttamassa omiin asuntoihin ja hänen poikaystävänsä tuli yksin hakemaan meiltä tavaroita. Hän samalla kysyi jostain uudesta valheesta joka toimi kämppiksen hyväksi, että miten saatan toimia niin. Selitin rauhallisesti miten asia on, näytin muutaman viestin jotka todistivat kämppikseni jutut valheiksi ja niin vaan se heidänkin parisuhteensa päättyi melkoisen nopeasti. Kaikista eniten huvitti, että he olivat juuri muuttamassa kalliiseen asuntoon ulkomaille ja sopimus oli juuri tehty, siinähän maksoi itsensä kipeäksi yksin, kun tyhmänä sopi kaikesta itse, myös poikaystävän puolesta :D

Vierailija
153/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran bussissa rattaiden kanssa matkalla neuvolaan (terveysasemalle menee käytännössä vain yksi bussi), kun toiselle vaunupaikalle nousi nainen jolla oli rattaat täynnä roinaa, ei lasta. Niinpä seuraavalta pysäkiltä ei mahtunut kyytiin lääkäriin matkalla ollut äiti rattaineen (kun huomautin naiselle tästä alkoi vaan valittaa oikeuksistaan).

Paluumatkalla sama nainen oli taas tunkemassa romurattaidensa kanssa kyytiin, mutta minä ja se lääkärikäynnillä ollut äiti oltiin jo viety vaunupaikat, ja niin sai moukka odotella pysäkillä vartin.

Vierailija
154/401 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Sen sijaan olen nähnyt että niillä kaikista kilteimmille ja sorretuille ihmisille tapahtuu ikäviä asioita, kuten pysyvä työkyvyn menetys. Karma is a bitch, koska sitä ei oikeasti ole olemassakaan. Kyllä kaikenmaailman narsistit porskuttaa täällä. Kannattaa vaan repiä elämästä kaikki mitä irti saa, koska kukaan ei tule sitä sulle antamaan. Ja vetää narsistipaskoja "turpaan" aina kun mahdollista.

Vierailija
155/401 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Nää on loistavia!

Vierailija
157/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen sanoi todella ilkeästi pojastani kaikkien kuullen sukujuhlissa, myöhemmin sain kuulla että hänen oma lapsensa oli syömishäiriön takia vuoden sairaalassa. Ehkä bitchille oli kertynyt velkaa useammastakin nälväisystä.

Vierailija
158/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]

Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.

Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?

Itse asun mieheni omistusasunnossa, mieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pitkään ja rakastamme toisiamme. Emme ole naimisissa. Jos mies kuolisi, menisi asunto anopille. Anoppi vihaa minua, on vihannt alusta asti ja häätäisi minut varmasti. Saisi siitä suuren tyydytyksen. Joutuisin jättämään oman kotini. En tiedä miten elättäisin lemmikkimme (harrastus), joutuisin varmaan luopumaan niistäkin.

No kannattaisiko mennä naimisiin tai edes tehdä keskinäinen testamentti. Ei luulisi olevan ongelma jos rakkaus on aitoa.

Vierailija
159/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen ystäväni  oli  kaunis, muodikkaasti pukeutuva tyttö joka sanoi että tappaisi itsensä jos olisi ruma ja/tai  läski.   Sai parikymppisenä ruusun kasvoihin ja kaulaan, pahat arvet jäi ja kosketusarkuus.

Tuttu mies ilmoitti  että hän ei katsoisi päivääkään vammaista lasta ja abortoisi sen vaikka itse.  Samaan syssyyn ilmoitti myös, ettei sitä tarvitse heidän geeneillään onneksi pelätä, kun hän on niin fiksu ja vaimokin tehnyt mallin töitä. Sitten perheen esikoinen syntyi, kaunis vaaleahiuksinen tyttölapsi joka kasvoi ja kehittyi normaalisti... kunnes ei oppinutkaan kävelemään eikä alkanut puhua.  Lapsi on iloinen ja nauttii elämästään, äitinsä silmäterä mutta isä  koettaa kaikin tavoin lakaista lapsen erityisyyden maton alle.

Ja  siiliä työpaikan  tupakkapaikalla potkaissut  idiootti oli tukehtua  muutamaa tuntia myöhemmin kahvitauolla pullaan.

Vierailija
160/401 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex petti ja siihen päättyi 6 vuoden suhde.  Ex löysi eron jälkeen nopeasti uuden naisen, jonka luokse muutti samantien toiseen kaupunkiin monen sadan kilometrin päähän ja tämän takia näkee lapsiaan kerran kuukaudessa. Ex kertoi olevansa onneton, parisuhde kyllästyttää ja töitäkään ei löydy. Itse taas koen olevani todella onnellinen, saan asua lasteni kanssa ja meillä on asiat paremmin kuin hyvin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi