Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?
Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiiä kelpaako tää mutta koin niiiiiin suurta vahingoniloa tässä pari päivää sitten... Samassa talossa asuu manneja jotka jättää autonsa aina talon eteen (vaikka merkki kieltää + pelastustie) ja viis veisaa vaikka muiden täytyisi esim. tuoda huonekaluja tms autolla talon eteen. Itselläni sellainen tilanne että joka viikonloppu tuodaan tavaraa vanhasta kodista, mannejen autot aina tiellä. Noh, anyway. Viime vkl piti tuoda peräkärrillä tavaraa ja kärri jäi talon eteen siksi aikaa että saadaan toinen kantaja tavaroille (eli 10min) tänä aikana taas eräs kansallispukuinen ajoi auton talon eteen/peräkärrin viereen mutta HUPS; tuli piiiiiitkä naarmu autoon kun ei ihan taittunut auto kunnolla ;) kuulin tän taivaallisen äänen kun kärri naarmutti autoa. Ai että mä nautin.
Tästä tuli mieleeni, että miksi tämä eräs ryhmä saa jättää autojaan ihan minne sattuu? Välillä noita autoja näkee kauppojen ovienkin edessä, siis siinä ei ole parkkipaikkaa, vaan auto ajetaan siihen oven eteen ja sitten kauppaan huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kirjoittelevat miehet oksettaa. Hyvä uutinen on se, ettei yhdenkään oikean naisen tarvitse näitä katsella, vaan naiset haistavat nämä ällötykset jo kaukaa. Onnea vain sinne raiskausfantasioihinne, toivottavasti ne lämmittää yksinäistä elämää.
Ei ne ole mitään fantasioita, vaan todellista elämää ja kaltaisiesi pettureiden luonnonmukainen kohtalo.
Kiva että ilmoittauduit taas. Siitä tiedetään ettei kukaan edelleenkään suostu katselemaan tuollaista nurkissaan. Jokainen tunti ilman naista on naissukupuolen voitto.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikävä kyllä nähnyt. Pahimmilla ihmsillä joita tiedän, menee oikein hyvin elämässään. Ei ole mitään karmaa. Herkimmät ja kilteimmät kärsivät elämässä usein eniten, se on ikävä totuus.
Näistä herkimmistä ja kilteimmistä voi kehittyä sitten kaikkeen vittuuntuneita ihmisiä, jotka ovat hyvin epäluuloisia lähes kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kirjoittelevat miehet oksettaa. Hyvä uutinen on se, ettei yhdenkään oikean naisen tarvitse näitä katsella, vaan naiset haistavat nämä ällötykset jo kaukaa. Onnea vain sinne raiskausfantasioihinne, toivottavasti ne lämmittää yksinäistä elämää.
Eiköhän ne "raiskausfantasiat" ole ihan todellisuutta joissakin suhteissa. Valitse huolella.
Uusin tutkimus: 95,6 prosenttia pahoinpitelyraiskauksiin syyllistyneistä on ulkomaalaista syntyperää
"Ruotsalaiset miehet, joilla on kaksi syntyperäistä ruotsalaista vanhempaa, ovat tehneet vain 4,4 prosenttia raiskauksista viimeisen viiden vuoden aikana."oakim P. Jonassonin tekemästä uudesta "kansalaistutkimuksesta", josta paljastuu järkyttäviä lukuja Ruotsin seksuaalirikosten muuttumisesta Lähi-idästä ja Afrikasta suuntautuneen maahanmuuton vuoksi.
Tutkimus on nimeltään "Seksuaalirikollisuus Ruotsissa ja ulkomailla syntyneiden miesten keskuudessa".
80-sivuisessa tutkimuksessa on selvitetty yhteensä yli neljä tuhatta tuomiota yksityiskohtaisesti. Tutkimus tehtiin tämän vuoden touko- ja syyskuun välisenä aikana ja se koskee lähes kaikkia seksuaalirikostuomioita vuosilta 2012-2017.
Haaparannan ja Norrtäljen käräjäoikeuden tiedot kuitenkin puuttuvat, koska tekijän mukaan he kieltäytyivät yhteistyöstä.
Tutkimus osoittaa muun muassa, että Euroopan ulkopuolelta syntyperää olevien miesten osuus törkeistä raiskauksesta on 84 prosenttia. Ruotsalaiset ovat vasta neljänsiä afganistanilaisten, irakilaisten ja somalialaisten jälkeen.
Kaksi kolmesta törkeästä raiskauksesta tekee turvapaikanhakija tai miehet, joille on myönnetty oleskelulupa. Joka neljäs törkeän raiskauksen tekijä on ensimmäisen tai toisen sukupolven maahanmuuttaja.
Maista, joilla on korkein todennäköisyys syyllistyä törkeisiin raiskauksiin, ovat tutkimuksen mukaan algerialaiset, afgaanit, tunisialaiset, marokkolaiset ja palestiinalaiset.
95,6 prosenttia pahoinpitelyraiskauksiin syyllistyneistä on ulkomaalaista syntyperää olevat miehet. Ruotsalaiset miehet, joilla on kaksi syntyperäistä ruotsalaista vanhempaa, ovat tehneet vain 4,4 prosenttia raiskauksista viimeisen viiden vuoden aikana."
Sait kulumaan varmasti ainakin 10 minuuttia tämän "faktapläjäyksen" kirjoittamiseen, jota kukaan ei jaksa lukea. Hyvä. Se on 10 minuuttia pois siitä, että voisit kiusata jotain naista irl.
Tuttuni rupesi vihjailemaan / juoruilemaan, että mieheni pettää minua (ei pitänyt paikkaansa), koska oli suuttunut minulle aivan toisesta asiasta (joka sekin oli aivan omituinen ja suhteeton eikä hänellä olisi pitänyt olla siitä nokan koputtamista). No joka tapauksessa hän meni niin pitkälle vihjailuissaan, että joka sai asiasta tietää mieheni uhkasi haastaa hänet oikeuteen kunnianloukkauksesta. Ymmärrettävästi välit tähän tuttuun katkesivat kokonaan ja lopullisesti. Sittemmin on käynyt ilmi, että hän käy sotaa milloin minnekin- päiväkoti, koulu, naapurit, työpaikka, perhe... koko ajan on joku riita käynnissä ja sitten kävi myös niin, että oma miehensä lähti lätkimään. Karma is a bitch - tai itse asiassa hän on itse se oma bitchinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne "raiskausfantasiat" ole ihan todellisuutta joissakin suhteissa. Valitse huolella.
Uusin tutkimus: 95,6 prosenttia pahoinpitelyraiskauksiin syyllistyneistä on ulkomaalaista syntyperää
"Ruotsalaiset miehet, joilla on kaksi syntyperäistä ruotsalaista vanhempaa, ovat tehneet vain 4,4 prosenttia raiskauksista viimeisen viiden vuoden aikana."oakim P. Jonassonin tekemästä uudesta "kansalaistutkimuksesta", josta paljastuu järkyttäviä lukuja Ruotsin seksuaalirikosten muuttumisesta Lähi-idästä ja Afrikasta suuntautuneen maahanmuuton vuoksi.
Tutkimus on nimeltään "Seksuaalirikollisuus Ruotsissa ja ulkomailla syntyneiden miesten keskuudessa".
80-sivuisessa tutkimuksessa on selvitetty yhteensä yli neljä tuhatta tuomiota yksityiskohtaisesti. Tutkimus tehtiin tämän vuoden touko- ja syyskuun välisenä aikana ja se koskee lähes kaikkia seksuaalirikostuomioita vuosilta 2012-2017.
Haaparannan ja Norrtäljen käräjäoikeuden tiedot kuitenkin puuttuvat, koska tekijän mukaan he kieltäytyivät yhteistyöstä.
Tutkimus osoittaa muun muassa, että Euroopan ulkopuolelta syntyperää olevien miesten osuus törkeistä raiskauksesta on 84 prosenttia. Ruotsalaiset ovat vasta neljänsiä afganistanilaisten, irakilaisten ja somalialaisten jälkeen.
Kaksi kolmesta törkeästä raiskauksesta tekee turvapaikanhakija tai miehet, joille on myönnetty oleskelulupa. Joka neljäs törkeän raiskauksen tekijä on ensimmäisen tai toisen sukupolven maahanmuuttaja.
Maista, joilla on korkein todennäköisyys syyllistyä törkeisiin raiskauksiin, ovat tutkimuksen mukaan algerialaiset, afgaanit, tunisialaiset, marokkolaiset ja palestiinalaiset.
95,6 prosenttia pahoinpitelyraiskauksiin syyllistyneistä on ulkomaalaista syntyperää olevat miehet. Ruotsalaiset miehet, joilla on kaksi syntyperäistä ruotsalaista vanhempaa, ovat tehneet vain 4,4 prosenttia raiskauksista viimeisen viiden vuoden aikana."
Sait kulumaan varmasti ainakin 10 minuuttia tämän "faktapläjäyksen" kirjoittamiseen, jota kukaan ei jaksa lukea. Hyvä. Se on 10 minuuttia pois siitä, että voisit kiusata jotain naista irl.
https://pjjonasson.files.wordpress.com/2017/10/sexualbrottslighet_bland…
Tuossa on se tutkimus. Tuo teksti on kopioitu jostain niistä lähteistä mitä tänne ei saa linkittää. Olen itsekin lukenut tuon.
Julkaisualusta kertookin kaiken siitä, miten tämmöinen "kansalaistutkimus" suhteutuu oikeaan tutkimukseen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiiä kelpaako tää mutta koin niiiiiin suurta vahingoniloa tässä pari päivää sitten... Samassa talossa asuu manneja jotka jättää autonsa aina talon eteen (vaikka merkki kieltää + pelastustie) ja viis veisaa vaikka muiden täytyisi esim. tuoda huonekaluja tms autolla talon eteen. Itselläni sellainen tilanne että joka viikonloppu tuodaan tavaraa vanhasta kodista, mannejen autot aina tiellä. Noh, anyway. Viime vkl piti tuoda peräkärrillä tavaraa ja kärri jäi talon eteen siksi aikaa että saadaan toinen kantaja tavaroille (eli 10min) tänä aikana taas eräs kansallispukuinen ajoi auton talon eteen/peräkärrin viereen mutta HUPS; tuli piiiiiitkä naarmu autoon kun ei ihan taittunut auto kunnolla ;) kuulin tän taivaallisen äänen kun kärri naarmutti autoa. Ai että mä nautin.
Kärri. Sehän se .
Minua kiusattiin yläasteella rankasti: milloin milloinkin oli väärät vaatteet, väärä hiustyyli, väärä sitä väärä tätä jne
Pääkiusaajani oli tuolloin hyvä vartaloinen ja kaunis muuten, minä olin taas vähän pullukka ja ruma.
Jaksoi aina haukkua minua ominaisuuksilleni ja itse oli jumalatar kaikessa.
Kuinkas kävikään: minä kasvoin ja tulin kauniimmaksi kuin kiusaajani koskaan. Hän lihoi ainakin 15kg lukion jälkeen ja työskentelee näin 15v päästä siivoojana ja minä kiusattu arvostetussa työssä.
Henkilö vaati elatusmaksujen uudelleenlaskemista ex-puolison tulojen mukaan. Myhäili kuinka pistää exänsä maksamaan itsensä kipeäksi.
Elatusmaksut pienenivätkin. Olisi ollut tyytyväinen entisiin, mitäpä meni ahnehtimaan. Rahat eivät tosin edelleenkään mene lasten hyväksi, vaan osamaksuihin ja omiin menoihin..
Tuttu haukkui homoja ja ilmaisi halveksuntansa näitä kohtaan avoimesti suureen äänen.
Kappas vain, hänen pojastaan sitten tuli homo.
Aikaa tästä 20 vuotta
Entinen kaverini inhosi ylikaiken lapsia, haukkui ja halvensi. Hän tuli raskaaksi (ex)miehensä kanssa ja huomasi raskauden liian myöhään eikä siten voinnut tehdä aborttia ja joutui pitämään lapsen. Karma is bitch. Toivon lapsen puolesta, ettei äiti kohtele höntä kaltoin
Miehen ex kohteli miestä vuosia kuin roskaa. Erossa vei kaiken. Kaikki oli muka hänen ostamaa vaikka oli koko suhteen ajan opiskellut ja mies tehnyt kova palkkausta työtä. Vaan kuinkas kävikään. Omillaan asuminen ei onnistunutkaan. Vuokrat ja laskut jäi maksamatta ja häätö tuli. Ja kun ei saanut edes tavaroitaan haettua määräaikaan mennessä, kunta huutokauppasi koko omaisuuden.
Kun olin lapsi, kaverini aina lällättelivät kun olin joukon lyhin. Murrosiässä hurautin kaikista ohitse, nyt olen 178cm pitkä ja kaverini kaikki päätä lyhempiä. Hiljentyivät lopullisesti pituudestani kun olin ainoa porukasta joka kykeni tekemään asioita mitä he eivät pituutensa takia voineet (esim. korkeat hyllyt jne). Pyysivät sitten minulta aina apua ylettyäkseen johonkin tai vastaavaa.
Isosiskoani kutsuin finninaamaksi aknen vuoksi. Murrosiässä minulle pamahti todella vaikea akne josta kärsin yli kaksikymppisenäkin, mikään hoito ei auttanut, ei isotretinoinit tai muukaan vahva hoito joita yli 10 vuotta lääkärit minulla kokeilluttivat, sen verran vaikea-asteinen akne oli. Joskus jäin jopa pois koulusta tai lukittauduin huoneeseeni jos joku aamu oikeasti oli karseassa kunnossa, eikä voinut meikeilläkään peittää. En uskaltanut edes vanhempien edessä näyttäytyä. Pyysin anteeksi siskoltani kun huomasin miten kamalalta hänestä oli voinut tuntua. Onneksi nyt lähempänä kolmeakymppiä on akne hieman hilliintynyt etten stressaa asiaa enää niin paljoa, mahtavat arvet tosin on jäänyt.
No saatettiin vähän karman toimia helpottaa lämmittämällä takana ajaneen auton kuskia, mutta kyllä se vaan silti hyvältä tuntui silloin :)
Olin tuolloin Turussa töissä ja silloin tällöin käytiin työkaverin kanssa Auran.aakson ABC:llä lounaalla, sinne oli helppo meidän työpaikalta mennä Jaanintietä pitkin. En tiedä mille se nykyään siellä näyttää, mutta silloin oli ABC:lle ajaessa vasemmanpuoleinen osuus rakennettu asuntoaluetta täyteen, oikealla puolella oli peltoa ja aukeaa vielä.
Noo, siinä aika alussa oli pysäkillä poliisien kamera-auto parkissa ja työkaveri sanoi ääneen että toi pitää takaisintullessa muistaa ettei käy vahinkoa. Alue oli taajamaa, eli 50 km/h rajoituksella vaikka oli näennäisesti tosiaan sellaista peltoaukeaa toiselta puolelta.
Noo, tultiin takaisin syömästä ja kun taitettiin Jaanintielle, saatiin peräpuskuriin roikkumaan joku hermostunut autokuski. Työkaverin ilme muuttui vähän pirulliseksi, hidasti pikkuisen vielä, ajettiin jotain 40 km/h, siinä oli vielä ohituskieltoaluetta. Siirsi ajolinjan lähelle keskiviivaa ja jurruteltiin takaisin töihin rauhallisesti, nähtiin jo kaukaa että se kamera-auto on edelleen pysäkillä.
Autoja tuli vastaan silleen, ettei se auto päässyt ohittamaan kunnolla, kunnes oltiin riittävän lähellä poliisien autoa. Työkaveri hidasti entisestään, takanaoleva kuikki katsomaan keskiviivan yli oikeaa kohtaa ohittaa ja kun työkaveri siirsi auton lähelle reunaviivaa, tää hermostunut takapuskurin nuuhkija löi kaasun pohjaan ja painoi ohi miljoonaa.
Vähän matkan päässä kamera välähti ja se samainen kuski ilmeisesti seisoi jarrujen päällä mutta myöhäistä se sitten enää oli.
Ilkeää, mutta ah, niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu haukkui homoja ja ilmaisi halveksuntansa näitä kohtaan avoimesti suureen äänen.
Kappas vain, hänen pojastaan sitten tuli homo.
Aikaa tästä 20 vuotta
Sama työkaverin kanssa. En tiedä onko totuus vielä auennut hänelle, me muut ollaan nähty tää jo aikoja sitten. Samainen työkaveri hehkutti esikoisensa yo-juhlia vuosia ennenkuin poika oli edes lukiossa. Sitten kun tuli niiden aika, kakut ja kaikki tilattu, niin kas, poika ei päässytkään läpi.
Mullakin on ollu tota pituus lällättelyä, olin koko peruskoulun ajan se luokan lyhin. Ei siis vain pojista vaan myös tytöt olivat minua pidempiä. Olin yhdeksännellä luokalla (muistaakseni) 160cm, kun taas muut pojat olivat lähemmäs 180cm ja se aiheutti itsetunto-ongelmia minulle.
Lukiossa sitten kasvoin 195cm ja nyt olen kaikkia minua haukkuneita pidempi.
M29
Vierailija kirjoitti:
Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.
Leskeä ei saa häätää omasta kodistaan. Toivottavasti saitte karmalta oikein kunnon mojauksen kun kohtelitte surevaa ihmistä kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi huono ajokeli; oli pimeää, satoi räntää, tiellä oli paksussa sohjossa syvät urat ja autojono mateli kuuttakymppiä. Sit yksi hullu ohitteli kamalaa vauhtia ja roiskutti loskaa toisten ikkunoihin. Muutaman kilsan jälkeen tää auto oli kyntänyt tieltä ulos pellolle, kuski seisoskeli siinä vieressä ja soitti ilmeisesti hinausapua. Teki mieli näyttää peukkua.
Tämänkö takia jotkut uskovat karmaan, jumaliin ja muuhun huuhaahan? Toivon että muut jonossa olevat
ymmärsivät että kyse oli fysikaalisista ilmiöistä. Kitka, liikemäärä, momentti, tien kallistukset... ja tietysti myös kuljettajan taidosta. Muut tajusivat mikä oli silloin sopiva tilanne nopeus. Ei kannata yrittää tuputtaa uskontoja kaikkeen.