Yu juhla tarjoilut
Kyseessä kevään ylioppilasjuhlat. Onko liian noloa tehdä kakku valmispohjista, ostaa keksejä kaupasta, ehkä jotain pikkupizojakin ihan kaupan pakaste altaasta? Ei olisi aikaa ja jaksamista leipoa "kunnolla".. mutta toisaalta ainutlaatuinen juhla, onko liian alentavaa tarjoilla vaan kaupan tuotteita?
Kommentit (14)
kaupan kakkupohjat on todella hirveitä. Semmosista tehtiin mansikkakakku telttaretkellä, naurettiin teolliststa makua mutta nautittiin kesästä.
Jos lakkiaisiin jotain vähän parempaa.
Tilaa kaikki konditoriasta. Saat paljon parempia, kuin pakastealtaasta.
Jos vaan on varaa niin tilaa pitopalvelusta. Jos ei ihan oikeasti ole niin sitten on mentävä sillä mihin on varaa. Ainakin jotain leipoisin sitten kyllä itse. Keksejä voit hyvin osta valmiina, vaikka Wilhelmiinoja tai muita laadukkaita keksejä.
Ajattelen et jos sinulla on taitoa tehdä itse niin kyllähän ne maukkahampia tarjottavia on.
Uskon että aikaa löytyy, kaikkeahan ei tarvitse tehdä samana päivänä.
Jaksaminen on eri asia, jos ei voimia ole niin silloin ei juhlia järjestetä itse leipomalla.
Itseään ei pidä syyllistää, kukin oman tilanteen mukaan.
Hyvä suunnittelu ja hyvissä ajoin valmistelu on tärkeää.
Jos on yhtäkään ihmistä joka voisi auttaa niin pyydä ihmeessä apua.
Tuore.ylioppilas on riittävän vanha ja kyvykäs leipomaan. Reseptiä tarkasti seuraten ei voi mennä pahasti pieleen.
Sanon kuten moni muu. Tilaa kunnon konditoriasta tai pitopalvelusta.. Eikö ole parempi olla kokonaan juhlimatta jollei oo varaa, aikaa tai jaksamista tehdä kunnolla? Ei ainakaan itsestä olisi häävi olla se ylioppilas jonka juhlille naureskellaan selän takana vielä vuosien jälkeen, että olipa nolosti kaupasta kasaan räävityt tarjoilut..
Vierailija kirjoitti:
Yliuppilas voi leipoa itsekin jotain.
Minä olen yliuli. Ennen olin ulioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Sanon kuten moni muu. Tilaa kunnon konditoriasta tai pitopalvelusta.. Eikö ole parempi olla kokonaan juhlimatta jollei oo varaa, aikaa tai jaksamista tehdä kunnolla? Ei ainakaan itsestä olisi häävi olla se ylioppilas jonka juhlille naureskellaan selän takana vielä vuosien jälkeen, että olipa nolosti kaupasta kasaan räävityt tarjoilut..
Annetaan ylioppilaan olla reipas nuori, hän on juhlansa ansainnut mut ei ansaitse takanapäin naurajia tarjoiluille.
Jätä vaikka syömättä jos sattuu jotain kaupan pullaa olemaan mut älä nyt naura kuitenkaan.
Tilaa pitopalvelusta kaikki. Ei ole noloa.