Suomi kuuluu mm-kisoihin!
Cap Verdekin meni jatkoon ja Suomi pidetään kabinettipelillä ulkona kisoista!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko mistä kabinettipelistä on kyse? Kap Verde voitti kymmenestä karsintapelistää seitsemän ja voitti lohkonsa. Suomi taas voitti vain kolme peliä kahdeksasta. Ei tässä ole mikään salaliitto kyseessä.
Suomi halutaan pitää poissa kisoista, syytä en tiedä mutta tämä on fakta. Olisko syy Venäjän painostus? Ap
Suomi ei vaan ole jalkapallomaa.
Potkupallon mm-kisoissa me pärjäisimme. Maalien sijaan voittaja olisi se, joka potkaisee palloa eniten sivurajasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei vaan ole jalkapallomaa.
Potkupallon mm-kisoissa me pärjäisimme. Maalien sijaan voittaja olisi se, joka potkaisee palloa eniten sivurajasta ulos.
Suomella on maailman parhaita pelaajia kuten Pukki ja Litti
Hoh hoijjaa. Opetelkaa pelaamaan. Turha mistään kabineteista höpistä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko mistä kabinettipelistä on kyse? Kap Verde voitti kymmenestä karsintapelistää seitsemän ja voitti lohkonsa. Suomi taas voitti vain kolme peliä kahdeksasta. Ei tässä ole mikään salaliitto kyseessä.
Ei ollu iha yhtä kovat vastukset Kap verdellä
Kertoisitko mistä kabinettipelistä on kyse? Kap Verde voitti kymmenestä karsintapelistää seitsemän ja voitti lohkonsa. Suomi taas voitti vain kolme peliä kahdeksasta. Ei tässä ole mikään salaliitto kyseessä.