Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua naurattaa vanhempien tätien pukeutumisessa?

Vierailija
31.01.2015 |

Tämä on vastaisku nuorten naisten pukeutumisketjulle.

Vastaan itse ensin:

- Paksut rintaliivien olkaimet näkyy puseron läpi. Tosi hot.

- Kun kuvittelevat olevansa nuoria ja tikkujalkaisia: leggarit housuina

- Ysäri-kasari-farkut + vetoketjullinen palmikkoneuletakki

- Nilkkasukat, jotka ovat kuitenkin yhtä ohuet kuin ohuet sukkahousut

- Avonainen kaula-aukko kun naururypyt ovat levinneet tisseihin asti.

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.Jokainen pukeutukoon niinkuin tahtoo,oli sitten nuori taikka vanha.miksi pitää aina arvostella muita?

Vierailija
2/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla suomalaisilla hieman vanhemmilla naisilla tuntuu olevan käsitys, että jos vaate on Nansoa tai Marimekkoa, niin se sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Olen töissä paikassa, jossa järjestetään kaikenlaisia kokouksia, messuja, kongresseja yms. edustustilaisuuksia, ja voin sanoa että suomalaiset naiset huomaa yleensä kaukaa. Ulkomaalaiset naisvieraat ovat aina viimeisen päälle jakkupuvuissa ja asuun sopivissa korkokengissä, kun taas monilla suomalaisilla on päällä Nanson paulakukkaa yms. vastaavia trikooriepuja, ja linttaan astutut talvisaappaat. Tottakai löytyy muutamia hyvinpukeutuvia poikkeuksiakin, mutta pääsääntöisesti suomalaisnaisten "edustuspukeutuminen" on hyvin trikoovoittoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö päälle viiskytvuotiaille sitten ole kokemuksia, kaikenlaisia, hyviä ja huonoja.Luulenpa että vanhemmilla ihmisillä on paljonkin kokemuksia verrattuna 19 v. Mikä pisti noin suivaantumaan jos mainittiin "20v pissis"?

Eikö muuten keskusteluun juuri liity erillaisten näkemysten ja kantojen esiin tuominen, ilman että ollaan leipomassa kenenkään naamaa? Yksipuolinen hymistely on sitten vain sallittu?

Vierailija
4/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:58"]Voi vee, kun ne 20-kymppiset pissikset luulevat, että se ulkokuori on tärkeintä elämässä. Ei ole elämä vielä koetellut. ÄLY on hottis. Ai niin, teitä ei sitä tietty löydy!
[/quote]

Hahahha, olet söpö. Mikä helvetti sinä olet sanomaan mitä "kaksikymppinen pissis" on mennyt elämämässään läpi? Ystäväni, 19-vuotias, on menettänyt vanhempansa, suurimman osan sukulaisistaan pikkuhiljaa vuosien saatossa. Joten ehdotan, että sinä, mummeli, et mene laukomaan vastaanvanlaista paskaa kenelekkään päin naamaa. Koska voin taata, että kyseinen ystäväni, jonta elämä ja kuolema on kovettanut, leipoisi naamasi uusiksi.

Toisekseen, te kaikki vanhukset jotka tulette ulisemaan tähän ketjuun miten "ei tarvitse enään miettiä ulkonäköä kun elämässä on muitakin prioriteetteja" olkaa hyvät ja menkää itseenne. aiemmin tänne luotiin keskustelu jossa vapaasti arvosteltiin nuorten naisten pukeutumista, mutta kun
vastaavasti tämä luotiin niin heti alkoi loukkaantuminen. Ja muuten, ulkonäöstään VOI huolehtia ja silti olla elämässä muita asioita! :) Peace out, grannies.
[/quote]

Peace out sullekin vaan raivohullu.. T.25v

Vierailija
5/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:24"]

Monilla suomalaisilla hieman vanhemmilla naisilla tuntuu olevan käsitys, että jos vaate on Nansoa tai Marimekkoa, niin se sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Olen töissä paikassa, jossa järjestetään kaikenlaisia kokouksia, messuja, kongresseja yms. edustustilaisuuksia, ja voin sanoa että suomalaiset naiset huomaa yleensä kaukaa. Ulkomaalaiset naisvieraat ovat aina viimeisen päälle jakkupuvuissa ja asuun sopivissa korkokengissä, kun taas monilla suomalaisilla on päällä Nanson paulakukkaa yms. vastaavia trikooriepuja, ja linttaan astutut talvisaappaat. Tottakai löytyy muutamia hyvinpukeutuvia poikkeuksiakin, mutta pääsääntöisesti suomalaisnaisten "edustuspukeutuminen" on hyvin trikoovoittoista.

[/quote]

Kun se on niin "mukavaa". Samoin suomalaisilla miehillä on aina liian isot housut, kun ne on niin "mukavat päällä".

Vierailija
6/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Punainen hattu, punainen takki, punaiset housut, punaiset kengät, punainen laukku tai kaksi, punaiset käsineet. Punaistakin punaisempaa huulipunaa, mutta ei muuta meikkiä. . Ja joka helkutin punainen on ERIsävyinen."

Tällainen trendihän oli ihan vähän aikaa sitten, siis rohkeasti eri punaisen sävyjä samaan asuun. :)

Vierailija
7/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät muodottomat vaatteet. Housut ja paidat kaikki suoraa mallia, ei mitään muotoja antavia leikkauksia. Sitä sitten näyttää puupökkelöltä. Vaatteet kaikki puuvillaa. Siis ei puuvillassa mitään vikaa, mutta kun aina ja kaikki vaatteet on sitä. Paidat yksivärisiä tai raidallisia, ja sitten jos on kukan kuva niin se on hieno juhlapaita. Vaikka se on ihan tavallinen muodoton t-paita.

Vierailija
8/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:59"]

Aijaa, eli keski-ikäisenä ei tarvi en nähdä vaivaa ulkonäöstään. Voi vaan rypistyä ja rumentua eikä se tunnu missään.

[/quote]kukas noin on sanonut?

Vierailija
9/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:17"]

Kaikenlaiset kaavut ja ponchot. Eivät rumia, mutta tekevät vähän velhon näköiseksi. Näitä käyttävät enimmäkseen tuollaiset 40-60 -luvuilla syntyneet kultturitädit, ihan vanhoilla ikäluokilla niitä ei kauheasti näe.

[/quote]

Häh, mitä vikaa siinä on jos näyttää velholta? :D 

Vierailija
10/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:52"]Mä olen niin helpottunut kun olen jo vanha ku taivas, 47v. Mä saan pukeutua ihan niin kuin mua huvittaa, eikä ole mitään ulkonäköpaineita enää:).  Ihmettelen että meidän vanhuksien kuteita on näin tarkkaan syynätty? Ironialla heitän tuon "vanhus" sanan. Mutta totta toinen puoli, ikäiseni ovat tämän palstan perusteella valmiit hautaan. Pukeudun normaalisti farkkuihin ja paitaan, käytän rintaliivejä ja harjaan hiukset joka päivä. Meikkaan kevyesti. Kesällä on kevyemmät vaatteet tietenkin, riippuu tilanteesta. Väitän olevani tyylikäs. Joskus kyllä käyn lähikaupassa verkkareissa ja tukka tiukalla nutturalla:). [/quote] Mitvit, sä oot 47, miksi puhut itsestäsi noin???

[/quote]Ironialla. ja korostaen miten palstalla suhtaudutaan tuon ikäisiin.

Vierailija
11/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:26"]Eikö päälle viiskytvuotiaille sitten ole kokemuksia, kaikenlaisia, hyviä ja huonoja.Luulenpa että vanhemmilla ihmisillä on paljonkin kokemuksia verrattuna 19 v. Mikä pisti noin suivaantumaan jos mainittiin "20v pissis"?

Eikö muuten keskusteluun juuri liity erillaisten näkemysten ja kantojen esiin tuominen, ilman että ollaan leipomassa kenenkään naamaa? Yksipuolinen hymistely on sitten vain sallittu?
[/quote]

Mikä "vanhoissa tädeissä" suututtaa? Hm? Koska te keski-ikäiset suorastaan rakastatte haukkua ja parjata nuorempia naisia! Esimerkiksi, ketju jossa jonkun aviomies kuolasi naapurin teiniä niin tästä teinistä puhuttiin pimatsuna, pikkupilluja, pimpukka ymsyms. Eikä todellakaan ollut ainoa ketju. Ja täällä oli tosiaan ketju nuorten pukeutumisesta niin yläpeukkuja sateli. Katso tätä ketjua. Alapeukutettu urakalla.

Vierailija
12/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotku ihan oikeesti vieläki käyttää olkatoppauksia

Vierailija
13/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuoremmat naiset sitten vain ovat järjestään aika typeriä ja huomionhakuisia. Tämä sinulle naamojen leipuri.

Vierailija
14/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:18"]Olenkohan minä 52 vuotiaana täti vai mummo teidän nuorten mielestä? Kyllä minäkin taisin parikymppisenä pitää nelikymppisiä tosi vanhoina. Nyt se huvittaa. Voi teitä. Tulette vielä yllättymään , kun tulette tähän ikään. Pukeutumiseen en varsinkaan toisten kohdalla ole niin kiinnittänyt huomiota. Isorintaisena käytän leveäolkaimisia liivejä. Miten estää olkaimien näkyminen? Ja haittaako vaikka näkyykin? Näkyyhän nuorillakin vaikka mitä. Jos nyt joku vaate täytyy nostaa esiin, niin yksi tulee mieleen. Monella nuorella naisella tiukat housut. Ihan kuin sukkahousut lyhyen paidan kanssa. Ei näytä hyvältä minun silmääni.
[/quote]

Voi sinua. Loukkaannuitko jostain? Täällä on ihan vastaavanlainen ketju nuorten naisten pukeutumisesta. Voi mennä sinne purkautumaan.

Ps. Kyllä, jos on yli puolisataavuotias, on jo aika vanha :).
[/quote]

Enhän minä loukkaantunut. Mistä niin päättelit. Tämä ikä on kyllä jännä. Voi olla vanhatäti tai mummo. Tilanteesta riippuen. No minä olen pikkulapsen äiti. Joten olen kai mummoäiti. Ja niin olenkin, koska olen myös mummo. Mutta vaatteista vielä. Usein keskustellaan hyvin ulkonäkö - ja kaupunkipainotteisesti. Jalan rakennevian takia en nuorenakaan voinut käyttää korkkareita. Ei niitä tosin maalla kävellessä pitkiä matkoja kukaan käyttänyt. Nytkin on paras tällaisen taapertajan käyttää mukavia kenkiä. Olisittepa nähneet eilen, kun kapusin korkean lumipenkan pääe ja kahlasin melkeen persuuksiin yltävässä lumessa kotiin. Olisi siinä korkokengät olleet entiset ja jalat myös. Huppu takissa suojaa hyvin säällä kuin säällä, kun lykkelen lasta päiväkotiin.

Vierailija
15/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kommentoida "mukavista kengistä" ja muusta käytännöllisestä pukeutumisesta?

Olen alle 50 v, mutta olen sairastanut syövän ja toipunut siitä. Siinä meni kuitenkin imusolmukkeita ja sen seurauksena jalat turpoavat. Olen hoikka ja liikun paljon enkä onneksi näytä elefantilta. Mutta jalat ovat ARAT, ne hajoavat helposti ja palelevat lähes aina. Tämä ei ole harvinaista.

Tarvitse 2 nroa isommat kengät kuin ennen, niissä on pakko olla tyhjääkin tilaa, että eivät hierrä eivätkä ole liian kylmät. Kengän kokoni oli nuorena 40 - 41, joten... Kenkiä on siis todella vaikea löytää ja mitkään kengät, joilla voi kävellä, eivät kovin kauniit ole. Korkokenkiä en enää voi käyttää lainkaan, kaadun.

Kuten sanottu, liikun paljon. Pidän sillä itseni kunnossa ja kuosissa. Liikun esim. työmatkat kävellen / polkupyörällä säässä kuin säässä. Varusteet ovat sen mukaiset. Muulloin pukeudun kyllä ihan eri tavalla. Näytän vyötärön, kun tarkenee.

Minulla on paksut puolipitkät hiukset. En tuhlaa aikaani niiden laitteluun, pyöräilen uimaan ja urheilemaan ja takaisin. Märät hiukset kastelevat pipon ja menevät lyttyyn. Baskerin sisälle ne mahtuvat hyvin, eivät jäädy pakkasella eikä tuuli sekoita. Huppu päälle vielä pahimpaan myrskyyn. Kotona pöyhin sitten hiukset paikoilleen kosteana, kiinni pidetään normaalisti.

Ihmiset luulevat minua yleensä paljon nuoremmaksi, mummo- / tätityylini ei ainakaan vanhenna :)

Vierailija
16/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:18"]Olenkohan minä 52 vuotiaana täti vai mummo teidän nuorten mielestä? Kyllä minäkin taisin parikymppisenä pitää nelikymppisiä tosi vanhoina. Nyt se huvittaa. Voi teitä. Tulette vielä yllättymään , kun tulette tähän ikään. Pukeutumiseen en varsinkaan toisten kohdalla ole niin kiinnittänyt huomiota. Isorintaisena käytän leveäolkaimisia liivejä. Miten estää olkaimien näkyminen? Ja haittaako vaikka näkyykin? Näkyyhän nuorillakin vaikka mitä. Jos nyt joku vaate täytyy nostaa esiin, niin yksi tulee mieleen. Monella nuorella naisella tiukat housut. Ihan kuin sukkahousut lyhyen paidan kanssa. Ei näytä hyvältä minun silmääni.
[/quote]

Voi sinua. Loukkaannuitko jostain? Täällä on ihan vastaavanlainen ketju nuorten naisten pukeutumisesta. Voi mennä sinne purkautumaan.

Ps. Kyllä, jos on yli puolisataavuotias, on jo aika vanha :).
[/quote]

Enhän minä loukkaantunut. Mistä niin päättelit. Tämä ikä on kyllä jännä. Voi olla vanhatäti tai mummo. Tilanteesta riippuen. No minä olen pikkulapsen äiti. Joten olen kai mummoäiti. Ja niin olenkin, koska olen myös mummo. Mutta vaatteista vielä. Usein keskustellaan hyvin ulkonäkö - ja kaupunkipainotteisesti. Jalan rakennevian takia en nuorenakaan voinut käyttää korkkareita. Ei niitä tosin maalla kävellessä pitkiä matkoja kukaan käyttänyt. Nytkin on paras tällaisen taapertajan käyttää mukavia kenkiä. Olisittepa nähneet eilen, kun kapusin korkean lumipenkan pääe ja kahlasin melkeen persuuksiin yltävässä lumessa kotiin. Olisi siinä korkokengät olleet entiset ja jalat myös. Huppu takissa suojaa hyvin säällä kuin säällä, kun lykkelen lasta päiväkotiin.
[/quote]

Todella vaikeaa lukea tekstiäsi. Kun se on. Kirjoitettu tällä tavalla. Ymmärrätkö. Kävitkö peruskoulua loppuun.

Vierailija
17/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:06"]Mikähän ihmeen vika on farkuissa ja vielä bootcut-farkuissa? Mä täytän 50 ja käytän just noita. Mitähän mun sit pitäisi käyttää... Kolme lasta oon synnyttänyt, ja ekan kerran kuulen, että farkkujen käyttö olisi pitänyt lopettaa jo 20 vuotta sitten.   Mun anoppi on 70, ja sekin käyttää farkkuja. [/quote]Pillifarkkuja jos on pitkät jalat.

[/quote]

Pillifarkut ovat mielestäni kamalan näköisiä ja kauhean tuntuisia päällä. Pitkällä ihmisellä, jolla yleensä on iso tai keskikokoinen kenkäkoko, korostuvat kenkäosat hassusti. Terv. sivusta seuraava

Vierailija
18/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon näkee ihan mustalla/tummanruskealla HUONOSTI piirrettyjä kulmakarvoja vanhemmilla tädeillä:D toki nuoremmillakin mutta erona on että näillä vanhemmilla omat kulmakarvat rehottavat kulmavärin yli, kun nuoremmilla ei omia kulmakarvoja olekaan kun nyppineet kaikki pois :D

Vierailija
19/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

110: tämä vielä: kengissä pitää olla joustavat, pehmeät pohjat. Kumia ja mielellään jotakin "air cushionia", että pääsee. Hyvä, jos pohjalliset saa vielä lisäksi mahtumaan, tämä sitten koossa 42 - 43 ja malli sellainen, ettei tipahda vaikka on tyhjää tilaakin. Koittakaapas löytää kaupoista kauniit kengät näillä kriteereillä...

On mulla muutamat :)

Vierailija
20/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihame, sukkikset lihavilla pohkeilla, rumat tätimäiset kengät. Mummoliivit kokoa F 100, karsea kypäräkampaus, ruma pikkumusta mekonretale, kauhtunut villatakki jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän