Kirjoittamatta jääneet otsikot av:lla
Vanhan Volkkarimme kojelauta narisi. Kysyin isältä että mikä siinä narisee. Isä vastasi että "Muistoja Pohjolasta".
Kommentit (293)
Onko kukaan mennyt omalla autolla Lestalandiin? Millaista majoitusta suosittelette? Voiko alle 8 lapsen kanssa mennä? Onko heinäkuussa jonoja?
missä tehdään päästömittauksia?
Horoskoopit ei sovi mulle ollenkaan, annan mennä fiilispohjalla. Olisinko jonkun toisen kanssa vai tuon saman mätkijän vaan?
Gabriel, Mikael, Astaroth, Lucifer.
Mitä mieltä miehestä joka ei saa naista muuten kuin Saimaasta? Onko kyseessä todellinen rakkaus vai viimeinen oljenkorsi?
Hiekkalaatikolla on jotain karjalaismammoja ja aina ne läpsyttää käsiään yhteen ja "A'vot, sit myö leivottii piirakoit ja vatruskoit!"
Sielläkö määräytyy se, miten altis on eroille?
Suomela-Rämeairo
Lempinen-Sallinen (huom. sisäinen dialogi!)
Kakkonen-Kolmonen
Kolmonen tajus hiivajalanjäljen, kiitos avusta. Borgå ei ole tyhmä. Me mietittiin kaverin kanssa kerran samantyylisiä yhdyssanoja:
esinahkatakki
lapsivesitorni
kohdunkaulakoru
Ei hitto, miten susta irtoo tuollaisia juttuja? :D Sun jutut on just parhaita..
Sellaista tenukeppiä ei nimittäin tarvitsisi sisälle päästää.
sisälle synnytyssaliin vai sisälle sinne alhaalle haaroväliin ja siementämään?
Sellaista tenukeppiä ei nimittäin tarvitsisi sisälle päästää.
-Wuffsekosi,
-Murrtärähti vai
-Haukilahti
-Wuffsekosi,
-Murrtärähti vai
-Haukilahti
-Seisoo oven vieressä
-Päällä berberi & turbaani
-Ei puhu paljoa
-Tuoksuu vienosti oliiviöljylle
-Taitaa olla pakana
Mulla on menossa viimeinen työviikko, yt tuli ja nieli mut. Mulla oli ihan pee aamu, mutta kiitos tämän ketjun, nyt koko käytävä ihmettelee että sekosinko mä nyt lopullisesti tähän työpaikastaluopumisen tuskaani... Kiitos vatsaakipristelevistä nauruista, tuli vuosi lisää lusimisaikaa tälle elämälle!
Ystäväni tuttava ei roikota lapsiaan, edes polvikiikkua ei ole annettu (tämähän tuli muistaakseni vapaaehtoiseksi) mutta lapsilta puuttuu kuperk. yms roikotteet. Onko palstalla tällaisia vanhempia? Miksi et kannata roikotusta? Mitä haittaa siitä on?
Olen äiti joka on roikotuttanut lapsensa ja ihmettelee miksi jotkut ei tee sitä. Näen sen riskinä lapsille.
Alatko silloin kirkumaan sotilaalisia komentoja? Muilutatko toisinajattelijat salaiseen vankilaan? Suoritatko etnisen puhdistuksen?!