Kirjoittamatta jääneet otsikot av:lla
Vanhan Volkkarimme kojelauta narisi. Kysyin isältä että mikä siinä narisee. Isä vastasi että "Muistoja Pohjolasta".
Kommentit (293)
Aloitan itse: Timo TA Mikkonen ja Paavo Liponen
YÖÖÖK!
Juuthas, pari poroo jäi tunthuriin. Tarthis saada tarkha luku.
-Borghå72
Kerran yksien synttäreiden jatkoille jatkoille pöllähti Oskari Katajisto ihan päissään.
Alle 17-vuotiailta pitäisi tukkia munatorvet ettei ne rupea sikiämään hallitsemattomasti. "Rakkauslapsi." "Tunnemme että olemme valmiita."
Jessus mitä lastia... yök..
Joren mutsi suhtautuu täysin yksisilmäisesti kaikkeen mitä teemme.
Tietääkö kukaan miten jatkuu Karppaajien kannustushuuto: taistele, taistele, hoida..... monta kertaa olen yrittänyt saada selvää mutta ei.... :)
Olisko näin: taistele, taistele, välttele, kärsi.
alas hiilarit alas hiilarit
Go karpit Go
Ketään valkoisten puolella 1917-18 olleita paikalla? Pitäis kysyä yhtä asiaa.
Hennalan montun reunalla multa putos taskukello. Kukaan nähnyt?
Millainen on kaikkein paras tyyppi joka teillä on töissä? Tuoko pullaa joka viikko? Kuuntelee kiinnostuneena kaikkien vauva- ja lainahuolet? Tekee aina kaikki duunit pyytämättä ja vähän yli? Järkkää aina kaikkee kivaa ja on illanviettojen moottori? Kerro meille!
Oliko ihanaa vastata tuohon masentuneen ihmisen itsari-juttuun niin kuin teit?
Siinä sulle kirjoittamattomia otsikoita av:llta.
"Kerro miten kävi" oli kommentti.
En minä sinne ole menossa enkä muutenkaan aio kertoa että miksi ihmeessä tämmöisiä utelen. Kunhan vaan tenttaan jengin yleistietoa & googletusvauhtia.
Menkää kotiinne ja hankkikaa elämä!
Heippa!
-Borggis
mun hyppäämisen ikkunasta. Ja tämä EI ole vitsi.
Oliko ihanaa vastata tuohon masentuneen ihmisen itsari-juttuun niin kuin teit?
Siinä sulle kirjoittamattomia otsikoita av:llta.
"Kerro miten kävi" oli kommentti.
Sait melkein vastuullesi mun hyppäämisen ikkunasta. Ja tämä EI ole vitsi.
Jos haluat jutella niin laita sähköposta tai jotain enemmän kuin kahden sanan otsikko+"ev"
Jos haluan jutella, teen sen jonkun muun kanssa kuin sinun.Tuskaani voin purkaa nimettömänä tänne toivoen, että kukaan( =lue sinä)Tartu tai heitä vitsiä moisesta asiasta.
Ei sen pitänyt olla täällä päinkään. Vähänkö yllätyin!?
No, sitten pyysin vanhan sisälle ja juotiin oikein kunnon kahvit.
Irina: Saltimboccaa sulla ainakin on
Lapsi näyttää olevan pahasti allerginen koiralle ja näyttää siltä että joudumme luopumaan siitä. Tietäisikö kukaan hyvää uttaa kotia? Häni osaa jo käydä potalla ja on melko kaikkiruokainen. Mukaan annetaan kuravaatteet ja toppahaalari.
Nahka on valkoinen kuin kalkkilaivan kapteenilla ja silmät sikkuralla kun vaan ulos käy.