Kirjoittamatta jääneet otsikot av:lla
Vanhan Volkkarimme kojelauta narisi. Kysyin isältä että mikä siinä narisee. Isä vastasi että "Muistoja Pohjolasta".
Kommentit (293)
olen siis ihan kauhea läski. Syy ei ole aineenvaihdunnassa tai kilpirauhasessa vaan siinä että minulla ei ole tahdonvoimaa.... (tätä otsikkoa ette muuten varmasti näe koskaan)
Jos joskus joudutte olemaan tovin hieman "paitsiossa" niin onko teillä valmiina joku kolli jolle voi soittaa?
Tää oli kompa, kaikki ties!
15 vuotta :)
Tyttö hädin tuskin osaa kirjoittaa, mutta sekin pitää tehdä nimettömänä. Rrrraivostuttaa!
Mummeli on ihan tillin tallin tossa sohvalla vaikka juhannukseen on vielä monta yötä!
a) Bäällään seisten Plantin
b) Watsallaan Osbornen
c) Celine Dion
Olen lapsena hoitanut vaskitsoja naapurin lampolassa. Juottanu tuttipullolla maitoa ja voi, että ne oli sulosia.
Kerran kaupassa katsoin vaskitsanpihvipakettia. Kuvassa pari vasitsaa leikki niityllä. Ei kyllä tosiaan ruokahalua herätelly ja että vauvan lihaa söisin. No en syö lihaa kyllä muutenkaan, mutta että pienen villakerän.
kun leikkii vaan autoilla, vaikka on poika? Tapeltiin asiasta miehen kanssa eilen, väittää että mä olen pilannut lapseni hoitovapaan aikana.
Ovatko miehenne uroksia? Ja te itse narttuja? Onko teillä pentuja?
Ja nyt lirahti jo pikkusen housuun, ku luin sua Borgå72 :D
tunnista itseäni tuosta?
Mutta voidaan me kyllä muuten olla kavereita!
olisiko syntyvä tyttövauva Joren käly?
Borgå72 - 19.5.2009 11:09
Millainen puuterassi sinulla on?
Silloin kun olen ihan hirmu puutteessa, rassaan itseäni... jaa, empäs kerrokaan ;)
sä et kirjoita nikillä useammin, kun selvästi olet kuitenkin täällä?
Uteliaana kyylänä kysyn kuitenkin että mitähän olet viime aikoina luullut minun kirjoittamakseni?
näen myös pillkuaj ja jalat menevät välistä tunnomiksi.
Kannattaako mennä lääkäriin, mikä mulla on?