Kirjoittamatta jääneet otsikot av:lla
Vanhan Volkkarimme kojelauta narisi. Kysyin isältä että mikä siinä narisee. Isä vastasi että "Muistoja Pohjolasta".
Kommentit (293)
eikä suostu nukahtamaan ilman tissiä. Mikä avuksi? Kauanko olette antaneet miehellenne yöllä tissiä ja miten vieroitus?
Siellä saarella ne nimittäin haluaisivat elää ihanneyhteiskunnassa rauhassa kaikkien kanssa. Sama koskee myös muualla kuin pääkaupungissa asuvia.
Eikö olekin herttaista? :)
Ei ole haba hävinnyt vaikka masu kasvaa :)
Meidän änkkäränkkä on ihan kuin marsalkka Göring .
Meidän ärrimurri on kuin marsalkka Göring.
Meidän ärrimurri on kuin marsalkka Göring.
Olin ällikällä lyöty: MIehellä on joku ihme pomo-fetissi!
Siis jos ne päästää kirkkoon niin sittenkö koko kirkko mätänee insitituutiona?
Meillä on makuuhuone toisessa kerroksessa ja portaat on vähän hengästyttävät. Ei kiva suukotella huohottavaa miestä.
Nuorempana oltiin anoppilassa kammarissa vähän
sillai
, kun anoppi ryysi paikalle. Siinä vaan selitin että "tässä vaan puristelen Joren finnejä"..
Silloin kun olen ihan hirmu puutteessa, rassaan itseäni... jaa, empäs kerrokaan ;)
Silloin kun olen ihan hirmu puutteessa, rassaan itseäni... jaa, empäs kerrokaan ;)
Ällöttää vetää koko pussi kerralla tyhjäksi. Muutenkin tuntuu väkinäiseltä noin paljon yhdellä kertaa.
Näin koko ketjun jälkeen sulla on epäilyttävän paljon teologissävytteisiä vitsejä... Tunnenkohan mä sut? Ketä aiot äänestää 3.6.? Et kai porvoolaista...
Laita mulle sähköpostia, niin selvitetään asia.
Mulla ei taida olla äänioikeutta 3.6.
Näin koko ketjun jälkeen sulla on epäilyttävän paljon teologissävytteisiä vitsejä... Tunnenkohan mä sut? Ketä aiot äänestää 3.6.? Et kai porvoolaista...
... ettei työkaverit heti tunnista : ). Olen arkajalka, tiedän sen.
Olin kyllä ihan varma muutaman aloituksen luettuani, että sulla olis äänioikeus! Mutta jos olet se keneksi luulin, niin otan kyllä puheeksi kun seuraavan kerran nähdään. Mukavaa päivänjatkoa!
... ettei työkaverit heti tunnista : ). Olen arkajalka, tiedän sen.
Olin kyllä ihan varma muutaman aloituksen luettuani, että sulla olis äänioikeus! Mutta jos olet se keneksi luulin, niin otan kyllä puheeksi kun seuraavan kerran nähdään. Mukavaa päivänjatkoa!
Tarjouksesta sain tosi halvalla. Vähän paha oli vaan yrittää arvata montako senttiä ukko kasvaa leveyssuuntaan kesän aikana.... grillikausi nääs....