Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole varaa ostaa kallista lahjaa tädin kuusikymppisille, kehtaanko mennä? Täti ei välitä lahjan arvosta mutta suku paheksuu

Vierailija
17.08.2022 |

Muut tuovat 50- jopa 200€ lahjoja. Täti rakastaa minua ja minä tietty häntä. Pelkään kuitenkin suvun kyräilyä ja selän takana supattelua. Tämä on nähty ennenkin. Minun lahjaksi olisi vaan ruusukimppu, kortti ja rannekoru (edullinen ja alennuksessa, mutta tiedän sopivan täydellisesti tätini tyyliin) kehtaanko mennä ollenkaan? Ja tiedän että syynäävät kuka antaa mitäkin lahjaksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mistä tätisi pitää ja mitä hän arvostaa, on tärkeintä. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. Hyviä juhlia aloittajalle!

Vierailija
2/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Tuollaisten sukulaisten mielipiteillä ei olisi minulle mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava suku, jos käyttää. Menet noine hyvinesi. Voit jopa sanoa tädille, ettei nyt ole varaa enempään.

Vierailija
4/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava suku, jos käyttää. Menet noine hyvinesi. Voit jopa sanoa tädille, ettei nyt ole varaa enempään.

Jos kyttää.

Vierailija
5/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydin menet. Ostat 1 ruusun.Kenellekän ei kulu ostosi,kukasi tai kukkakimppusi.Kyse on läsnäolosta !Ei kukkakimpun tai lahjan hinnasta!

Vierailija
6/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se suku sinulle sanoo? Vai kuvitteletko vain paheksunnan? Se on aika tavallista.

Kumpi on parempi, että muistat tätiä vai että et huomioi häntä?

Kuinka tärkeää on mitä sukulaiset ajattelevat kun et kuitenkaan ole ajatustenlukija?

Vierailija
7/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars tätösesi luo juhlimaan! Sinä olet paras lahja

Vierailija
8/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko nykyään vielä kuusikymppisille syntymäpäivälahoja ? Olen luullut, että senikäiset haluavat mielummin, että lahjoitetaan johonkin itselleen läheiseen hyväntekeväisyyskohteiseen kun itsellä on siihen ikään mennessä jo kertynyt kaapit täyteen turhaa tavaraa.

Ja vastauksena ap:n kysymykseen, kyllä kehtaat mennä. Jos olisin tätisi, ei mikään lahja todellakaan korvaisi surua siitä, että et ole paikalla juhlapäivänäni.

Vierailija
9/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llahan on aivan ihana lahja! Mielestäni ruusukimppukin olisi riittävä sellaisessa tilanteessa jossa ei ole varaa, mutta nyt kun on lisäksi koru ja kortti niin tuo ei yhtään kalpene muiden lahjojen rinnalla.

On mautonta ja huonoa käytöstä keneltäkään alkaa laskeskelemaan ja vertailemaan lahjojen arvoa.

Mukavia juhlia teille!

Vierailija
10/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet!

Vierailija
11/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lahjoja avata tilaisuudessa eli pakkaat sen hienoon rasiaan.

Vierailija
12/12 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle hyvä neuvo! Tee lahja itse, mikäli sulla on yhtään kädentaitoja. Siten se on sekä ainutlaatuinen että mittaamattoman arvokas:) Sun kannattaa myös muistaa, että ne juhlat ovat sun tädin, eikä niiden tärkeilevien sukulaisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä