Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?

Vierailija
17.02.2009 |

Hei!

Pitkästä aikaa kyselen, jos joku olisi kuulolla.

Mitä tulevaisuus tuo tullessaan meidän perheelle?

Onko lapsilukumme täynnä?

Nyt tuntuisi, että kaikki on valmista, olemme aika pitkälti siinä tilanteessa, mihin olemme pyrkineetkin, mutta onko tämä nyt tässä?

Onko jotain yllätyksiä (hyviä tai pahoja, uusia suunnitelmia, lisälapsia) kulman takana, vai saammeko nyt alkaa elämään tätä "valmista" elämäämme?

Näin kauniin kevätpäivän kunniaksi olisi kiva saada pieni kurkistus tulevaan :)

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellelläni teitä auttaisi. Ikävä kyllä minulla ei ole taitoa kertoa lasten määrää tai miten raskaus sujuu.

Usein lasten lukumäärän kysyjä jo tietää, mikä on oikea vastaus. On vain hyvä saada vahvistusta muualta.

Toivon teille kaikille hyvää. Toivon, että teidän kaikkien tiet ovat sellaisia, että voitte taaksepäin katsoessa olla vain ja ainoastaan tyytyväisiä tekemiinne valintoihin. Onni tulee eläen.

Vierailija
162/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika ahdistunut rahatilanteemme takia. Näetkö mitään muutosta ja minkälaista tähän tilanteeseen? Haluaisin myös tietää näetkö mitään merkittävää liittyen parisuhteeseemme? Tulenko enää saamaan lapsia, vai onko perheemme nyt tässä?

Kiitos jos voit vielä näihin vastata.

Kukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt olen ollut liian salamyhkäinen.

Siis sanon nyt asian ihan suoraan. Jostain syystä mieleeni tulivat seksitaudit, joiden suhteen Sinun pitäisi olla tarkkana ja käyttää ainakin tapailun alkumetreillä kondomia. Huh. Tulipa sanottua suoraan.

Jos herätin epäilyksiä terveydentilasi suhteen voit aina käydä mittauttamassa kolestrolin ja ottamassa perusverikokeet.

Mutta ei tarvetta säikähtää.

Vierailija
164/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt olen ollut liian salamyhkäinen.

Siis sanon nyt asian ihan suoraan. Jostain syystä mieleeni tulivat seksitaudit, joiden suhteen Sinun pitäisi olla tarkkana ja käyttää ainakin tapailun alkumetreillä kondomia. Huh. Tulipa sanottua suoraan.

Jos herätin epäilyksiä terveydentilasi suhteen voit aina käydä mittauttamassa kolestrolin ja ottamassa perusverikokeet.

Mutta ei tarvetta säikähtää.

Okei, tuota vähän pelkäsinkin. Meinaan olemme olleet yhdynnässä ja kortsu petti. Toivottavasti nyt ei ole käynyt mitään ja tullut mitään tautia. Parasta mennä kokeisiin. Näetkö että onko minulle siis tullut joku tauti tämän onnettomuuden takia?

No kokeillahan se tietysti selviää. Mutta kiitos suorasta vastauksesta, en pahastunut siitä ollenkaan. Huolestuin kylläkin.

Vierailija
165/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jatkaa kyselemistä.

Kiitos aivan mielettömän paljon ajastasi omastani ja muidenkin puolesta.

Kyselin tuossa aivan viestiketjun alussa sairauteeni liittyen lapsiasioista.

Saitkin näkymän kolmestakin lapsesta, mahdollisesti adoptiosta tai sijoituslapsesta.

Jos vielä jaksat vastata, niin haluaisin kysyä myös muuten tulevaisuudesta tässä parisuhteessa, jossa mennään ylös-alas..nyt ehkä taas hiukan paremmin.

Puhuminen on minulle ollut parisuhteessa aina kovin hankalaa, ehkä juuri se on tekijä joka tässäkin taas mättää.

Enkä ole aina aivan varma että rakastanko miestä riittävästi?

Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta? Häitä?

Ja vielä tästä sairaudestani. Et siis halua mielelläsi kertoa ikäviä asioita, mutta näetkö tilanteessani mitään "valoa tunnelin päässä"?

T. se viestiketjun alkupään "toinen mietteliäs"

Vierailija
166/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

105

Vierailija
167/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tohdi sanoa, että elä kuin viimeistä päivää. Nyt itse asiassa pitäisi toimia kuin pieni orava ja kerätä varastoa tulevaa varten. Rahahuolet eivät ihan pian helpotu, nyt pitää olla tavattoman tarkka.

Tämä ei kuitenkaan ole loppuelämäsi. Vuoden parin kuluttua alkaa hellittää ja sitten olet jo selvemmillä vesillä. Olet oppinut myös monia arvokkaita asioita. Itse asiassa nyt olisi hyvä katsoa vielä kohde tai pari josta voisitte säästää. Lehti? Jokin meno, joka on enemmänkin huono tapa?

Parisuhteessa älkää unohtako yhteisiä naurunaiheita. Nyt pitää iloita pienestäkin. Huvitatte kyllä toinen toisianne, viihdytte toistenne seurassa.

Ai niin. Jos tykkäät käydä kirppareilla saatat löytää jotain etsimääsi. Mukavalla hinnalla.

Vierailija
168/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lasten lukumääärän kysyjä jo tietää, mikä on oikea vastaus. On vain hyvä saada vahvistusta muualta.

.

Vierailija
169/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tulevaisuuteni on auki koska työtilanteeni ennen äitiyslomaani oli epämiellyttävä ja en ollut tyytyväinen työnantajaani. Menenkö takaisin kouluun vielä joskus vai palaanko samaan paikkaan? Saanko joskus kaipaamaani esimieskokemusta vai tuleeko minulle alanvaihto?

Olen raskaana kolmatta kertaa ja mietinkin kuinka perheemme pärjää? Meneekö kaikki hyvin? Ja pääsenkö minä vanhempieni kuvioista milloinkaan irti?

Olisin erittäin kiitollinen vastauksestasi!

Vierailija
170/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tiedä varmasti. Minulle tuli vain voimakas tunne, että ystäväsi saattaa olla "auringonkukkamainen". Varmasti ihana mies ja varmasti ihana myös monen muun naisen mielestä. Siksi haluan, että jos nyt selviät säikähdyksellä niin ennen kuin mahdollinen seurustelu on vakaalla pohjalla käytä aina kondomia.

Pahoittelen vielä, että täytyy näin olla epäromanttinen.

Vierailija
171/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisimme viela yhden lapsen, kovasti on toivottu muttei ole onnistunut. Kirjoitit ettet voi nahda lasten lukumaaraa, ehka sukupuolen? Nakisitko meille viela yhta poikaa?

Tuleeko nuorimmaisesta lapsestani "kunnon kansalainen"?

Loytaako mieheni ihanne tyonsa lahi-aikoina?

Miten isani tulevaisuus tulee menemaan, kotiutuuko koskaan?

KIITOS KIITOS KIITOS!!!!!!!!!!

Vierailija
172/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Entä jos on yritetty jo kaaaauan kolmatta lasta ja ei vain onnistu

Anteeksi, en sanonut asiaani selvästi. Sallaiset kysyjät, jotka kysyvät pitäisikö vielä hankkia yksi lapsi tietävät vastauksen yleensä jo itsekin.

Lapset ja raskaus ovat niin arkoja ja hienosäätöisiä asioita, että ne jätän suosiolla jollekin ansioituneemmalle näkijälle.

Vierailija
173/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 on myös tullut takaisin katsomaan mitä täällä tapahtuu. Todella ihana olet, kun ihmisille jaksat vastailla!

Vierailija
174/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis "parisuhde umpikujassa", jolle nuhanenä olet jo kahdesti vastannut, kiitos todella paljon! Kun sain tästä asiasta "puhuttua", niin ajatukset eivät vaan tahdo pysähtyä omassa päässäni. Poden jo lievää ahdistusta ja itkeskelen herkästi. Tiedä sitten onko tämä hyvä vaiko huono asia, että antaa ajatuksilleen ja tunteilleen tällaisen vallan - perhettä pitää kuitenkin pyörittää, en voi romahtaa, vaikka mieli tekisikin. Lisäksi sain tänään huonoja uutisia terveydentilaani liittyen, ei ainakaan oloa helpota.

Toivon koko ajan muutosta, monessakin eri asiassa. Uusi koti, uusi työpaikka pyörivät haaveissa alati - haluan lapsilleni ja myös itselleni "paremman" paikan asua ja elää ja sellaisen työn, joka ei vie minulta kaikkea aikaa ja energiaa. Haluaisin ainakin varmasti aluksi asua poikieni kanssa kolmin, ilman miestäni. Katsoa, tuleeko kenelläkään toistaan ikävä. Näetkö, hyvä Nuhanenä, tällaisia muutoksia elämässäni?

"Parisuhde solmussa - edelleen"

Vierailija
175/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti taiteellinen, herkkä, kaunosielu, mutta on Sinussa kuule myös ytyä ja pontta! Miehellesi olet oiva kumppani. Hän taitaa olla ainakin ihan tyytyväinen.

Teillä on tällä hetekllä upea yhteinen projekti, oma yritys. Älkää vielä ihan iskekö haskoja tiskiin. Ikihonkaan on turha päätä hakata, mutta vielä ette taida olla ihan niin toivottomassa tilassa. Pennin venyttäminen ei ole herkkua, mutta moni penninvenyttäjä on tehnyt venyttelystä taiteenlajin. Ja siinä sivussa sievoisen omaisuuden. Vaurastumisen tiellä maltti on yksi tärkeimmistä aineksista.

Sinulle voin kertoa vauvoista sen verran, että ihan vielä ei taida olla aika. Teillä on vielä unelma pari tutkittavana, jokin haave (matka?) toteutettavana.

Olet peräänantamaton, joskus härkäpäinenkin. Kuulostat joko Oinaalta tai Härältä.

Et ehkä ihan vielä ymmärrä arvoasi. Olet yrityksenne sielu. Jos SInulla olisi businesskortti siinä lukisi, kehitysjohtaja. Löydät uusia uria, ennen tutkimattomia latuja.

Jostain syystä maistan kookoksen mauan. Jos mausta pidät, niin nyt lienee aika nauttia kookoskakkua tai kookospitoinen juoma. Se matka tulee sitten myöhemmin.

Muista haaveilla. Jos voit , nuku aina silloin tällöin ikkuna auki.

Vierailija
176/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi, upeaa etta jaksat taalla kayttaa kykyasi av-mammoille!

Minulla olisi muutama aihe, joihin olisi upeaa saada edes jonkinlaista selvyytta. Mita naet minulle?

Naetko tasaantuuko rahatilanteemme? Enta pitaisiko meidan vain uskaltaa ja aloittaa talon remppaaminen, nayttaa ettei paasta muuttamaan ihan lahiaikoina.. Tilaa tarvitaan kun perhe kasvaa!

Enta loydanko oman alani, jotain mista olisin passionate about? Olisiko sinulla minulle mitaan vinkkeja mista aloittaa, kun en nae itseni asettuvan yhdelle alalle.. Mutta en halua olla tuuliajollakaan, koko taakkaa mieheni harteille..

Enta perheeni, veljeni ja isani lahinna? Miten heidan masennus, mita voin tehda? En halua menettaa heita..

Vierailija
177/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myydä taloni, saanko sen myytyä ja loydänko hyvän ammattimaisen välittäjän.

Loydänko kivan lomaromanssin ensi kesäksi

Saanko taloni myytyä ja kuinka kauan se kestää ja paljonko joudun tinkimään hinnasta?

Ja saanko pidettyä lomaa tänä kesänä?

Vierailija
178/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervein numero 71.. kiitos jos vastaisit :)

Vierailija
179/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että Sinulla taitaa olla taskussasi unelma. Onkohan se tämä lastesi kanssa asuminen, ilman miestä.

Taloa pitää tuulettaa ja päätä myös. Surulla on kelju taito kasvaa ja käydä aina vain suuremmaksi jos sitä ei kerralla päästä valloilleen. Jos voit, niin anna kyynelten valua, voivottele, surkuttele, puristele päätäsi kaksi käsin ja uppoudun suruun. Parasta kuitenkin ehkä olla ihan yksin, omassa rauhassa ettei syyttä suotta säikyttele muita. Suru on hyvä saada pois elimistöstä. Kyyneleiden mukana poistuu stressiä, joten mitä vuolaammin pärskyttelet sen parempi.

Sinulle tekisivät hyvää iltaisin laventelin tuoksu. Santelipuusta saattaisit myös pitää. Iltapäivän väsytykseen sopisi sitruunan raikkaus.

Elämääsi muutos tulee pikku hiljaa. Se ei tule kertarytinällä, suurella metelillä. Sinä olet muutoksen aikaansaaja ja -mestari, siksi muutos on myös hyvä.

Vierailija
180/198 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani on kyllä itsenäinen elämä, tai siis onhan se sitä nytkin, mutta en halua enää ketään aikuista miestä sotkemaan paikkoja ja elämääni.

Harmi, kertarysäys ja vaikka suuri metelikin olisi minulle sopinut, asiat ovat jo venyneet ja paukkuneet pitkään, liian pitkään.

Toivottavasti nuhasi jo helpottaa, lämmittävin ajatuksin se solmuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi