Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?

Vierailija
17.02.2009 |

Hei!

Pitkästä aikaa kyselen, jos joku olisi kuulolla.

Mitä tulevaisuus tuo tullessaan meidän perheelle?

Onko lapsilukumme täynnä?

Nyt tuntuisi, että kaikki on valmista, olemme aika pitkälti siinä tilanteessa, mihin olemme pyrkineetkin, mutta onko tämä nyt tässä?

Onko jotain yllätyksiä (hyviä tai pahoja, uusia suunnitelmia, lisälapsia) kulman takana, vai saammeko nyt alkaa elämään tätä "valmista" elämäämme?

Näin kauniin kevätpäivän kunniaksi olisi kiva saada pieni kurkistus tulevaan :)

Kommentit (198)

Vierailija
41/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudun minäkin kysymään... Jos vielä tänne ennätät piipahtaa.

Työasioista lähinnä, millaiselta mahtaa näyttää? Joko voi huokaista helpotuksesta, vai onko uusia myrskyjä edessäpäin?

Entä perhe-elämä, onko yllätyksiä luvassa? Jatkuuko tasainen arki kotosalla, vai keksinkö keinon toteuttaa haaveet? Kaksostyttö kun haluaa yhtenä päivänä yhtä, toisena toista...:)

Joka tapauksessa, Aurinkoa kevääseesi!

Vierailija
42/198 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö vielä meille mitään? Työttömyyden uhka painaa ja muutama muukin ongelma. Miten käy asuntohaaveemme, jäämmekö tänne?

Miksi näet ristiriitaisia "väreitä"? Onko se huono asia?

Pikaista paranemista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias, kahden lapsen yh. Punaiset hiukset, siniset silmät. Horoskoopiltani rapu. Siviilisäädyltäni sinkku.

Mitä näet minulle tapahtuvat rakkaus- ja työelämässä? Helpottaako taloudellinen tilanteeni koskaan? Näetkö, että miten lapseni pärjäävät elämässään? Molemmat ovat alle kouluikäisiä vielä, tytto ja poika.

Kiitos, jos jaksat minulle vastata. Olen aika väsynyt ja pettynyt ollut elämääni ja ihmisiin. Kaipaisin jotain uutta elämääni. Haluaisin myös laihtua. Onnistunko tiputtamaan viisi kiloa? Vai pitäisikö minun yrittää olla tyytyväinen nyt?

Kiitos sinulle! terv yh 33v

Vierailija
44/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen syntynyt Suomessa, tarkemmin Keski- Suomessa, tosiaan 1.3.84 ja illalla n. 19.30.

Vierailija
45/198 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tässä katkonaisessa suhteessa jo pari vuotta. Itse olen valmis lopettamaan, mutta mies ei ole antanut periksi. Taitaa olla niin, että ainakin itse olisin onnellisempi ilman tätä miestä. Näetkö mitään tulevaisuutta suhteellemme entä löydänkö uutta suhdetta. En varsinaisesti kaipaa kyllä sellaista.

Vierailija
46/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti väsynyt. Tulee kaksi sanaa mieleen, tylsää ja mälsää.

Huokaise kuitenkin helpotuksesta. Tämä ei ole loppuelämäsi. Tylsyys ja mälsyys kyllä kaikkoavat, kuten pari kolme ylimääräistä kiloakin. Ne muuten ovat lähteneet siinä vaiheessa, kun lapset syksyllä menevät kouluun.

SInulla on ollut aihettakin pettyä ihmisiin. Et tunne sillä tavoin turhaa. Mutta jollekulle läheisellesi Sinun pitäisi nyt antaa anteeksi. Mennyt on mennyttä, olette kumpikin muuttuneet, kypsyneet. Hänestä voi tulla ihan uudenlainen voimavara elämääsi.

Haa! Taida olla aika näkijä, kun arvasit, että vallan innostun horppareista. Tiesithän, että Rapu Naiset ovat vallan vetäviä? He suorastaan loistavat tässä universumissa. Ei Sinulla suotta ole punaiset hiukset... Jostain syystä ajattelen, että silmämeikkisi kaipaisi kevennystä, vähän uudistusta. Olet käyttänyt samaa meikkiä ja tyyliä melko pitkään. Mitenhän ne kulmat? Silmäsi ovat kauniit, mutta esille ne pitäisi saada vielä paremmin. Silmäsi myös kertovat paljon, et kaihda katsekontaktia.

Olet siinä elämänvaiheessa, kun kaikilla muilla näyttäisi olevan rahaa, vapaa-aikaa, hauskaa, metkat miehet, mukavampi työ ja elämä muutoinkin paremmin. Vaan Sinulla on salainen ase! Nyt se olisi aika ottaa käyttöön. Sinulla on jokin osaamisen alue, jossa olet hyvä, ehkä nuoruuden harrastus? Olit siitä kovasti kiinnostunut, mutta sitten se jäi. Kaiva harrastus esille ja opeta myös lapsillesi. Teillä tulee olemaan hauskaa.

Pajunkissat pitäisi kohta noutaa maljakkoon ja koristella ne lasten kanssa.

Kesästäsi tulee varsinainen jäätelökesä. Elämäsi suurimmat rakkaudet, siis lapset, jakavan jätskin kanssasi, mutta muutakin pientä pilkettä täällä on.

Rahatilanne helpottuu, mutta ei vielä muutamaan toviin. Tukehduttava varattomuuden tunteesi kuitenkin hellittää, henki kulkee paremmin.

Vierailija
47/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä Kaksoset, mutta Kaksosista sanotaan aivan turhaan, että ovat kuin tuuliviirejä. Olet itse asiassa ihan tavattoman hyvä vastuunkantaja, Kun muut ovat karanneet muuttotalkoista mätät vielä kummin kaiman kaverin muuttotavaroita laatikkoon. Sinun kontollesi se kaikki jää.

Myllerrys ei ole vielä ohi. Kesäkuussa (perhana, lähellä synttäreitäsi) tapahtuu lisää. Se ei ole velttämättä huono juttu, voi tietää Sinulle lisää töitäkin. Katso vähän sillä silmällä, että kenet olet töissä unohtanut. Siellä on joku, josta SInulle löytyy arvaamaton apu.

Arki kotona on mielestäsi liiankin tasaista. Haluaisit lähteä kuukaudeksi pariksi omille teillesi, ottaa pari hennatatuointia ja harrastaa naku-uimista. Olet kuitenkin ihan mahdottoman realisti, joten tämä suunnitelma ei käy. Tyydy siis korvikkeeseen. Miten olisi hyvä kirja, riippumatto, villin pinkkeinä hohtavat varpaankynnet ja helmeilevää, kylmää juomaa lasissa? Lähdevesikin käy.

Jos Sinulla on haave, nyt olisi hyvä aika alkaa toteuttaa sitä. Et ole ihan varma mikä Sinusta isona tulee, mutta Sinulla on aavistus mitä se saattaisi olla.

Ja ettei totuus unohtuisi, tässä muutama muukin laillasi upea Kaksosnainen: Angelina Jolie, Marilyn Monroe, Riitta Uosukainen, Eva Dahlgren (bara våga säga jag! minnet av ett barn...).

Vierailija
48/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v. kahden lapsen äiti, horoskooppii kauris. Mitä näet minulle?

Olisit kiltti ja vastaisit.

Vierailija
49/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naetko minulle mitaan?

olen myos rapu, valilla liiankin romanttinen ja tunteellinen kaksos-miehen rinnalla.

Kiitos.

Vierailija
50/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskaltaudun kysymään... Näetkö tulevaisuudessani suuria tai peiniä muutoksia, paikkakunnalta muuttoa, uutta kotia?

Millaisessa paikassa olen vuoden kuluttua, entä sisareni?

Jatkuuko työni?

Nimin. valoa kohti

Vierailija
51/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sellainen Heikko Peikko kuin ehkä ajattelet. A) et ole peikko, B) et ole heikko.

Vaelluksesi erämaassa on jo reilusti yli puolenvälin. Nyt olisi ehkä aika miettiä sitä ammattia, mistä olet aina haaveillut, mutta et ole todeksi uskonut. Ehkä se on lapsuuden toiveammattisi, ehkä vähän myöhemmin löytynyt haave. Uskon, että Sinusta työhön olisi. Ei siinä tarvitse olla mikään huippukykyälypää pärjätäkseen. Ei sillä, kyllä Sinusta löytyy älyä, kykyjä ja myös huippuja!

Rakastat tarkkailla ihmisiä. Näet paljonkin ympärilläsi, kunhan unohdat hetkeksi kuvitelma omasta heikkoudestasi, peikkoudestasi.

Näen Sinussa paljon luovuutta. Oletkohan edes yrittänyt. Melkeinpä haluaisin pyytää, että kaivelet vanhan kunnon filmi kameran esille ja lähdet räpsimään kuvia. Ota myös mustavalkoisia. Luulen, että innostut. Seuraavaksi voit opetella kehittämistä ja sitten jo kohta pitää näyttelyn. Ehkä kirjoitat runoja. Lähetä ihan leikilläsi yksi Parnassoon. Ei se ota eikä anna. Jos ei tällä kertaa onnistu, niin seuraavalla sitten.

Sinulla on paljon annetavaa. Saattaisit löytää myös iloa vapaahetoistyöstä.

Tämä on hulluuden huipentuma, mutta jostain syystä näen Sinut lätkämatsissa. Mikähän tässä on?

Onnea Sinulle. Muista, että olet vahva.

Vierailija
52/198 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kyselijöille tiedoksi, että epäselvyyksien välttämiseksi kirjauduin käyttäjäksi nimimerkillä "nuhanenänäkijä". Joten nyt voit tunnistaa viestini muista.

Katsotaan jos jaksaisin huomenna torstaina palailla kysymyksiin. Nuha kyllä tuntuisi vain pahenevan.

Vierailija
53/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huu! Onpas teillä hauskaa.

Miehesi taitaa olla joltisenkin upea ja Sinä suloinen. Teissä on parhaillaan sellaista tulta ja paloa, että alta pois. Toisaalta sitten kyllä joskus roihuaa niin, että pitäisi pelastuslaitos melkein kutsua hätiin.

Hmm. Hmm. Ethän nyt pahastu. Sinä saat miehesi kyllä toimimaan kuten haluat. Sinulla on jokin naru mistä kelpaa vedellä. Voisitkohan jättää tämän narun vähäksi aikaa rauhaan... miehesi ei ole asiasta ehkä sanonut, mutta tämä asia syö suhdettanne.

Milloin kävitte yhdessä ulkona syömässä? Kokeilitte jotain ihan uudentyyppistä ravintolaa? Nyt olisi sen aika. Tarvisette vähän vaihtelua.

Kaksosmiehesi ei ehkä niin puhele ja pukahtele, tai puhuu sitten liiankin jykevästi. Sikäli outo Kaksoset, että pitäisi vähän paremmin ilmaista tunteensa. Rakkaus ei ole kuitenkaan minnekään kadonnut.

Onkohan teillä jokin hassu tapa, jota ette ole vähään aikaan muistaneet. Nyt se olisi paikallaan.

Sinä olet myös loistavaa seuraa, joten joku kavereistasi kaipaa yhteydenottoasi. Olet ihana ystävä, loistavaa seuraa. Anna ystäväsi tällä kertaa kertoa mitä sydämellä on. Sinun vuorosi tulee myöhemmin.

Jokin asia odottaa kuntoonlaittoa. Onkohan lasku unohtunut, kaikki sateenvarjot hävinneet / rikkoutuneet, taskulampusta patterit loppu?

Vierailija
54/198 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näkijä, olen pienen tytön yksinhuoltaja ja mieltäni olisi askarruttanut parikin asiaa. Talousasioista olisin halunnut kysellä että tuleeko talouteemme missään vaiheessa helpotusta tulevaisuudessa?

Lisäksi olisin halunnut kysellä rakkauskuvioista. Olen ollut ihastunut erääseen pitkähiuksiseen mieheen ja olemme olleet erittäin läheisissäkin tekemisissä fyysisesti. Tämä mies vetää minua puoleensa kuten myös minä olen häntä vetänyt. Olisinkin kysellyt onko minulla minkäänlaista tulevaisuutta tämän miehen kanssa. Miehellä on paljon ennakkoluuloja ja suojamuureja joiden taakse on ollut hidasta päästä ja haluaisin tietää tuleeko meistä mitään.

Kiitoksia kovasti jos pystyt vastaamaan =)

Vierailija
55/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Jäinkö välistä, numero 121, menenkö kouluun? Olisin todella kiitollinen vastatuksestasi.

Vierailija
56/198 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin poikani harrastuksesta josta hän haluaisi ammatin. Pääseekö hän haluamaansa kouluun? Löytääkö hän itselleen hyviä opettajia? Näkyykö muuta:)

Vierailija
57/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kahden lapsen yh.. näetkö elämääni tulevan mitään parannusta lähiaikoina? Kun tuntuu että elämäni ollut yhtä vastoinkäymistä alusta saakka,niin joskus toivoisin jotain parempaa :/ Vai onko tämä vaikea elää vaan mun "kohtaloni"?

Miten mies jonka olen tavannut.. ja nyt tuntuu että kiinnostus on hiipumassa. Kannattaa kohan vaan luovuttaa suosiolla?

Kiitos jos jaksat vastata!!

Vierailija
58/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä edelleen käy katsastamassa, mitä olet saanut selville.. mielenkiinnolla odotan :)

Vierailija
59/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puuskutat eteenpäin, vaikka happi loppuisi ja maa katoiasi jalkojen alta. Sinuun voi luottaa.

Oletkohan vähän liiankin kriittinen itsesi suhteen? Lapsiasi osaat arvostaa sellaisina kuin he ovat, mutta itseäsi ruoskit säälittä.

Toivon ettet pahastu tästä seuraavasta. Et ole mitenkään erilainen kuin me muutkaan äidit. Toivoisin kuitenkin, että kokisit äitiyden myös enemmän ilonaiheena, syynä olla onnellinen ja kiitollinen. Onhan se pesemistä, pyykkäämistä, kokkaamista, puurtamista. Voisitko kuitenkin vähän hellittää ja löytää sen iloisemman puolen äitiydestä? Toivon, että tämä kohta meni pieleen. Olen joskus hyvinkin vääräässä.

Haluaisin myös, että olisit itsellesi hiukan hellempi. Olet nimittäin tavattoman hyvä mihin tahansa ryhdytkin. Osaat ja pärjäät. Jostain syystä tunnen, että SInun olisi kerrankin hyvä viettää 15 minuuttia itseäsi säälien. Olet upea ihminen, mutta itsellesi aivan liian kova.

Toki on perjantai ja saunailta. Mutta seuraavan kerran kun saunot, tee se pitkän kaavan mukaan. Hunajaa pintaan, hoide hiuksiin, tuoksuja kiukaalle. Ja paljon raikasta vettä!

Vierailija
60/198 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetköhän mitään lasten isistä? Ovatko niin kylmiä ja välinpitämättömiä ihmisiä kuin näyttäisivät olevan? Eivät koskaan kiinnostu lapsistaan?

T:se 2 lapsen yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan