Näkijää paikalla?
Hei!
Pitkästä aikaa kyselen, jos joku olisi kuulolla.
Mitä tulevaisuus tuo tullessaan meidän perheelle?
Onko lapsilukumme täynnä?
Nyt tuntuisi, että kaikki on valmista, olemme aika pitkälti siinä tilanteessa, mihin olemme pyrkineetkin, mutta onko tämä nyt tässä?
Onko jotain yllätyksiä (hyviä tai pahoja, uusia suunnitelmia, lisälapsia) kulman takana, vai saammeko nyt alkaa elämään tätä "valmista" elämäämme?
Näin kauniin kevätpäivän kunniaksi olisi kiva saada pieni kurkistus tulevaan :)
Kommentit (198)
Sinä päivänä kun hymyilet kauniille taululle, somalle saparopäiselle tytölle, auringonkilossa hohtavalle merenselälle, kun et odota mitään, etkä halua mitään, viihdyt vain nahoissasi ja tunnet eläväsi - haluamasi rakkaus on lähellä.
Ja ainahan voit kokeilla laivurikurssia tai jotain muuta sellaista.
Arvostan Sinua ja arvostan jaksamistasi. Olethan huomioinnut kaikki ystävät ja sukulaiset, jotka voisivat olla avuksesi? Onko jossain joku, joka haluaisi enemmänkin auttaa? Nyt olisi hyvä aika muistaa postikortilla.
Koti. Minkälaisessa kodissa lapset viihtyvät? Ovatko koulut hyvät ja kaverit (hyvät) lähellä? Oletko itse tyytyväinen kotiisi? Tarvitsettekohan jatkossa lisää tilaa. Hermostuttaakohan meteli ja huiske jo nyt.
Ovathan kenkäsi kunnossa? Jostain syystä haluaisin, että pitäisit huolen siitä, että jalkineet tukevat, muutoin selkä vihoittelee?
Työpaikkallasi saattaisi olla enemmän tarjottavaa kuin arvaat. Haluaisitko opettaa muita?
Toivon Sinulle ja perheellesi valoisaa kevättä. Milloin paistoitte viimeksi kimpassa lettuja? Haluaisikohan kuopus olla paistomestari?
Pidäthän mielesi avoinna, vastaus voi olla myös jäädä sinne missä on hyvä olla.
Ikävä kuulla, että miehesi on ollut leikkauksessa ja Sinulle jää kaikki kannettavaksi. Ehkä toipumisajan jälkeen voitte sopia SInulle vapaan viikonlopun. Ehkä voisitte myös tehdä konkreettisia suunnitelmia. Esim. että teillä on kokkausvuorot tai tiskivuorot. Miehesi ehkä ymmärtää paremmin aikatauluja. Hänen olisi hyvä olla vetovastuussa juuri tuo Sinun vapaa viikonloppusi.
nyt oon saanu kaks ennustusta lasten lukumäärästä ja haluaisin tietää kumpi osuu lähemmäs... eli yksi lapsi on mutta sisaruksia hänelle kovasti mielisin.. jos vaan jaksat vastata olisin enemmän kuin kiitollinen.
Emme tunne. Suomessa olen asunut viimeksi edellisellä vuosituhannella.
Yrittäjyydestä sen verran, että ehkä haluat katsella muita mahdollisuuksia. Ethän pidä minua ihan hassuna, mutta jotenkin yhdistän Sinuun hotellit. Ajattele isosti, suunta löytyy. Onnea!
Olethan tarkka. Katsothan muutakin kuin silmät. Onhan luottotiedot ok? Ei hämäryyksiä menneisyydessä?
Oletkohan ihan tosisssasi.
Mieleeni tulevat lemmikkieläimet. Koira?
Ikävä kyllä en osaa Sinua auttaa. Tämä on tällä erää viimeinen vastaukseni. Kiitos kaikille kyselijöille. Ja muistattehan, nuha painaa ja te olette oman elämänne asiantuntijoita. Minä vain kerron mitä tunnen ja näen.
Ensiksi täytyy sanoa, luin nuo sinun vastauksesi muillekin, ja kirjoitat kyllä todella kauniisti ja jotenkin rauhoittavasti. Oli mukava lukea vastauksia, ja saamastasi palautteestasi päätellen, vastauksissasi on myös jotain pohjaa.
Tämä nykyinen yrittäjyyteni on jatkunut jo monta vuotta, mutta aina jonkun muun asian ohella (mm. opiskelu, lapset). Tätä tulen jossain muodossa tekemään varmaan aina, koska en voi olla tekemättä sitä. Pyrkimys on ollut siirtyä pikkuhiljaa kokopäiväisesti tällaista puuhailemaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Nyt viimeaikoina sattumien kautta (todella katastrofaalinen tilanne, jonka ihmeen kaupalla onnisuin kääntämään hyvinkin voitokkaaksi tapahtumaksi) myös minua aina kiinnostanut ala (kiinteistöala!) on alkanut houkuttaa taas, ja olenkin hyvin vakavasti miettinyt sen unelman jahtaamista jo piankin. Olen ajatellut tätä ammattia (yrittäjänä tietenkin!) toteuttavani "harrastusluontoisesti" joskus vähän vanhempana, olen ajatellut olevani vielä ikäni puolesta liian "auktoriteetiton" siihen hommaan, mutta viime aikojen tapahtumat ovat alkaneet vakuuttaa minua toiseen suuntaan..
pitäisikö tarttua tilaisuuteen, tai tehdä tilaisuus, jos sitä ei tulla tarjoamaan?
:)
Tämähän on jännittävää!
Ja palaan vielä edelliseen romanssiaiheeseeni, mieheni ottaa juu onneksi tämän hyvällä huumorilla, hän ei usko tällaiseen ollenkaan, mutta antaa minun uskoa ja jaksaa välillä kuunnella juttujani, naureskellen, kylläkin :)
oli "näkysi" totta tai ei, romanttisissa tunnelmmissa taidetaan kesää kohti tässä huushollissa mennä nyt kuitenkin, kiitos myös siitä!
:) :)
ap
Kun olet se alkuperäinen viestiketjun alkuunpanija, niin haluan vielä kommentoida.
Ensinnäkin auktoriteettiä Sinulla on, mutta ymmärrän halusi "lailliseen" auktoriteettiin. Siis niin, että Sinulla on virallinen valtuutus esim. työsi puolesta asioista sopia ja neuvotella. Oman yrityksen toimarilla on yleensä aika hyvät valtuudet :)
Monet yritysjohtajat, politiikot ym. käyttävät astrologiaa, näkijöitä, kädestälukemista, numerologiaa jne. siihen, että saavat ajatuksensa kammettua uusille, ennen ajattelelmattomille urille. Se on tämän "hömpän" parasta antia. Kannattanee poimia mansikat kakun päältä ja maistella niitä asioita, jotka itselle tuntuvat sopivilta.
Alkuperäiselle sanoisin, että Sinulla taitaa olla onnea matkassa.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tämän jälkeen tulevat viestit ovat jonkun toisen kirjoittamia. Jonkun joka haluaa esiintyä Nuhanenänä. Katsotaan uudelleen torstaina, ehkä palaan jotain kommentoimaan.
tuo viimeinen vastauksesi osui jotenkin sanasta samaanaan, kun poimin tuolta ne sanat :)
eli tässä toisessa haavetyössäni olen pohtinut aloitustapaa, ja haluaisin nimenomaan alkaa toimimaan mielummin omalla yrityksellä, se sopii minulle mielestöni paremmin. Tuntuu, että olen tehokkaampi, idearikkaampi ja parempi kun saan itse olla päättämässä, vaikuttamassa ja ottamassa vastuun asioiden oikeellisuudesta ja sujuvuudesta. Tietääpähän, missä vika, jos ei onnaa ;) Tämä vaatisi myös ihan laillisestikin vähän lisätoimenpiteitä verrattuna palkoillisena hommaan ryhtymiseen, mutta taidan suunnata silti sille tielle...ehkä...
Onnea matkassa, niin on ollut, ainakin tähän asti! Jossain muodossa melkeinpä joka elämänsaralla, sanoisin.
Toivottavasti jatkossakin, mutta toivoisin niinkin, etteivät saavutukseni ole olleet pelkästään onnesta kiinni, vaan mukana olisi ollut edes ripaus omaa panostanikin, muuten lento loppuu pian lyhyeen, kun onni on käytetty!
ja juuri tuohon tapaan minä ajattelen tästä "kaukonäkemisestä" (vai miksikä tätä ketjua voisi kutsua), että on mielenkiintoista lukea vastauksia ja miettiä tuntuvatko ne oikeilta ja tavallaan hakea vahvistusta asioihin myös tätä kautta. Uskon kyllä tällaiseen, mutta en sokeasti, vaan vähän viitteellisesti ja leikilläni, haluan siis uskoa. Ainakin positiivisiin juttuihin.
Mutta vielä sanon, että todella upeasti ja kauniisti olet ihmisille vastaillut, ja melkoisen hyvin on tainnut asiat osua.
:)
Kiiitos kiitos kiitos!
ap
Kirjoitan tähän jos satut vaikka tätä lukemaan vielä:)
Meillä on vähän ristiriitainen tilanne, parisuhde kukoistaa ja on kolme ihanaa lasta. KOvasti kuitenin mietimme että ottaisimmeko kierukan pois ja tekisimme sen neljännen...
Ongelma on kuitenkin opiskeluni ja niiden jatkaminen. en tiedä olisiko tähän saumaan hyvä nelonen tehdä, tosin häntä ei enään tehdä jos ei nyt....
Saankohan opiskeluni jotenkin järjestettyä tässä kaikessa hulinassa???
Asia vaivaa kovasti, joten olisi kiva saada vastausta:)
Onkohan tämä näkijä se enkeli näkijä?Se joka reilu vuosi sitten täällä pyöri ja joka on myös toisella foorumilla?Jos olet niin teit silloin aikasemmin tosi nappi suorituksen ja ja pari sanaa vaihdettiin toisella foorumilla liittyen aiheeseen kun kehuin sua netti näkijänä!
-havina-
Hei, olen todella sekaisin työkuvioistani: teen tällä hetkellä kahta työtä (liikunta-ala + kaupallinen ala), mutta haluaisin panostaa enemmän jonpaan kumpaan. Autatko kiltti minua, mitä teen / kumman valitsen? Vai pitäisikö vielä etsiä jotain ihan muuta - kolmas vaihtoehto?
Terkuin, Yrittäjä-äiti
Kokeilempa taas, josko näkijä olisi vielä jossain vaiheessa kommentoimassa..
Yleensä huomaan nämä ketjut niin myöhään, että vastauksia en ole saanut.
3 lasta on. Kovin työläästi saatu nuo lapsukaiset.. onko mahdollisesti vielä mahdollisuus saada lisää?? mille tulevaisuus yleensä näyttää? työtilanne? mökkihaave??
Kiitokset jo etukäteen, jos satut vielä vastailemaan..
t. 3:n äiti
Kellonaika ja syntymapaikka riittaisivat. Jos olet SUomessa syntynyt, niin paikkakuntaa ei tarvitse mainita. Sano vain suurin piirtein, etela, keski tms.
Sinusta sain kovasti vahvan, hyvan tunteen.
Unelmia päin, ystäväiseni! Täysin purjein ja mitää säästelemättä. Pelko on hyvä asia, sillä se saa Sinut varautumaan monenmoiseen. Epäonnistumista älä pelkää, siitä voi vain oppia. Ihan ruusuilla tanssimista tämä ei ole, ehkä koet pienen takaiskunkin. Mutta se ei tällä kertaa ole universumin tapa kertoa, että olisit väärällä tiellä vaan vain ja ainoastaan yhteensattuma. Voileipä putooaa yleensä lattialle se voipuoli alaspäin....
Unelmasi on matkalla toteutua, toteutuminen on tainnut alkaa jo hyvän aikaa sitten. Mutta kohta SInulla on uusi unelma, kantaa pitkän aikaa eteenpäin.
Näistä asioista sain vahvan tunteen. Muuten, muistathan käyttää aurinkorasvaa kunnon kertoimilla.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nuha alkaa helpottaa ja muut työt kutsuvat. Yritän vastailla aina silloin tällöin. Olen saanut vastaamisesta sellaista voimaa ja energiaa, että voin vain kiittää kaikkia kyselijöitä.
etta jaksaisi noita noudattaa!!
Mies etsii jatkuvasti parempaa tyota. Paasi tyohaastatteluunkin, mutta ei saanut sita paikkaa, etta kylla, aktiivisesti on etsimassa.
Isani on erittain huonossa kunnossa. Saa siis nahda kotiutuukohan enaa koskaan, laakarit ovat ehdotelleet ettei enaa kotiutuisi...
Voi voi... kaikkein eniten tassa maailmassa toivoisin saavani tietaa etta saadaanko me meille enaa kauan toivomamme vauvaa...
Taytyy jatkaa harjoituksia!
Kiittaen, 123
näetkö mitään helpotusta elämääni taloudellisesti ja henkisesti? Olen ollut todella tiukilla molempien alueitten osalta jo viimeiset kolme vuotta ja alkaa olla voimat totaalisen lopussa. Onko mitään työ- tai parisuhde-juttuja edes tulevaisuudessa näkyvillä? Olisi ihanaa jos vastaisit, kiitokset jo valmiiksi...
T: Onneton ohikulkija
T.140 = kauriin merkeissä syntynyt
Unelma on tosiaan laitettu toteutukseen. Nyt ei auta muuta kuin odottaa ja jatkaa taistelua mikäli pieniä kuoppia matkaan tulee. Ja varmasti tulee. Sisälläni on kuitenkin vahva tunne siitä, että tämä on oikea tie. Tämä hohtaa. Pelkopeikko vaan meinaa hyppiä silmille puskista. Olen kuitenkin jo selättänyt sen ja päättänyt kokeilla onneani.
Olemme lähdössä parin kuukauden päästä aurinkoon ja olen uhonnut (eilen päivällä), etten meinaa aurinkorasvaa laittaa kun en pala helposti. Ehkä siis käyn ostamassa kuitenkin sitä rasvaa :) Kiitos tästäkin!
Kaikkea hyvää sinulle! Teet uskomattoman tärkeää työtä, mutta senhän sinä jo tiedät! Enkeleitä ja siunausta sinulle ja elämällesi!
T: Universumin lapsi
Sinusta sain kovasti vahvan, hyvan tunteen.
Unelmia päin, ystäväiseni! Täysin purjein ja mitää säästelemättä. Pelko on hyvä asia, sillä se saa Sinut varautumaan monenmoiseen. Epäonnistumista älä pelkää, siitä voi vain oppia. Ihan ruusuilla tanssimista tämä ei ole, ehkä koet pienen takaiskunkin. Mutta se ei tällä kertaa ole universumin tapa kertoa, että olisit väärällä tiellä vaan vain ja ainoastaan yhteensattuma. Voileipä putooaa yleensä lattialle se voipuoli alaspäin....
Unelmasi on matkalla toteutua, toteutuminen on tainnut alkaa jo hyvän aikaa sitten. Mutta kohta SInulla on uusi unelma, kantaa pitkän aikaa eteenpäin.
Näistä asioista sain vahvan tunteen. Muuten, muistathan käyttää aurinkorasvaa kunnon kertoimilla.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nuha alkaa helpottaa ja muut työt kutsuvat. Yritän vastailla aina silloin tällöin. Olen saanut vastaamisesta sellaista voimaa ja energiaa, että voin vain kiittää kaikkia kyselijöitä.
Olen jo yrittäjä, joskin teen työtä pikkulasteni kotihoidon ohella, lasten kasvaessa työaikaa tulee toivottavasti enemmän.
Miten sinulle tuli se mieleen, näitkö jotain asiaan liittyvää?
Todella mielenkiintoista tämä kyllä on, tuo varmaan aika erikoisia ulottuvuuksia elämään saada tuollaisia tuntemuksia, olet varmasti erityinen :)
Ja kiltti, kun jaksat meille malttamattomille utelijoille vastailla, flunssasta huolimatta!
ap