Nyt jyrähtää pääministeri Orpo: Opposition mato- puhu kuten MINÄ käsken!
"Orpo kieltää Virtaa käyttämästä sanaa satumetsäkriteerit"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f51439e-e868-41a7-bbe1-ecb0c7e4f…
Petteri on alfa. Kansanedustajien sananvapauden rajoittaminen on aina hyvä idea, suorassa lähetyksessä varsinkin.
Kommentit (55)
Petteri on yhtä koominen kuin Astu aikanaan.
Soijapoika Orpon jyrähdys, miehellä ei ole mitään auktoriteettia. Jos tuollainen betamies sanoisi minulle jotain, nauraisin. Miten Suomessa voi päästä pääministeriksi ilman, että ei ole minkäänlaisia johtajan ominaisuuksia tai kykyjä.
Ollapa Orposta mitä mieltä hyvänsä, kyllähän vihervassareiden itku ja kipuilu on huvittavaa. 😂
Tämä siitä tulee kun itseään paremmaksi luulevat pääsevät valtaan ...minä...minä... MINÄ
Vierailija kirjoitti:
Soijapoika Orpon jyrähdys, miehellä ei ole mitään auktoriteettia. Jos tuollainen betamies sanoisi minulle jotain, nauraisin. Miten Suomessa voi päästä pääministeriksi ilman, että ei ole minkäänlaisia johtajan ominaisuuksia tai kykyjä.
Mietin tätä jo edellisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Löysä kuin keitetyllä riisillä täytetty kumihanska. Kunnon lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Ollapa Orposta mitä mieltä hyvänsä, kyllähän vihervassareiden itku ja kipuilu on huvittavaa. 😂
Ei luonnon tuhoaminen koske vain vihreitä. Se koskee kaikkia luontokappaleita. Ja koskee kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siitä tulee kun itseään paremmaksi luulevat pääsevät valtaan ...minä...minä... MINÄ
Turuust kato.
"Älä puhu minulle satumetsästä, tyttöseni. Minä olen satumetsän kuningas, ylisatusetä Orpo. Tottelet minua, tai itket ja tottelet!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä kuin keitetyllä riisillä täytetty kumihanska. Kunnon lapanen.
Liian kauan keitetty nuudeli, aavistuksen sulaneessa, lötkössä, jo kertaalleen käytetyssä elmukelmussa. Orpon olemus pääministerinä.
Karismaattinen liideri. Myi metsät sellunkeittoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse toimitte samalla tavalla viime kaudella oppositiossa. Ensi kaudella saa demarit nauraa taas.
Orpo-piru turahti taas. Kunnon nössssö.
Ei tuo pikku-ukko mitään jyrähdä. Milloin meillä on viimeksi ollut noin tossu pääministeri?
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei taaskaan muuta keksinyt.
Tähän samaan kiinnitin huomioni. Ja se että sanotaan jotain epämääräistä, ei anna uskottavuutta. "En muuta keksinyt" tulee kulkemaan Orpon mukana koko poliittisen uran.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo pikku-ukko mitään jyrähdä. Milloin meillä on viimeksi ollut noin tossu pääministeri?
Se on sellane hupiukko.
Chaplin tekisi Orvosta oivan mykkäkomedian, jos eläisi.
Jo 2013 Petterin harhat riistäytyivät valloille:
"Hän lähetti taivutuksesta medialle tiedotteen, jossa toivoo sukunimensä taivutettavan genetiivissä tyyliin Orpo - Orpon.
Orpo perustelee tätä sukunsa yli satavuotisella käytännöllä, joka on toinen kuin Kotimaisten kielten keskuksen Kotuksen linjaus."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000617010.html