ei helvetti mitkä satuhäät!!!!!!!!!
siis aivan järkyttävää riitelyä ja juntti meininkiä.
Kommentit (45)
..veti röökiä posket lommolla ja haukkui kaikki järjestelyt tms. Mä en ymmärrä millainen äiti pilaa tyttärensä hääpäivän. TOLLO!
musta sekä sulhasen suku että morsiamen perhe että morsian oli kaikki ku jotain pieniä lapsia! En tajua että miksei sitä morsiamen äitiä oltu otettu niihin järjestelyihin mukaan. Mulle oli itselle tosi tärkeetä saada oma äiti hääjärjestelyihin mukaan
käsittämättömästä syystä haluaisi järjestää "Satuhäät" ja mä, äitinä, polttaisin niin kuvausten ajaksi laastaroisin itseni nikotiinilaastareilla tai tahdonvoimalla sinnittelisin ilman tupakkaa.
En myöskään kommentoisi hääjärjestelyjä kameralle, vaikka mua haukuttaisiin millaiseksi riivinraudaksi.
On se vaan mukava tuonkin porukan katsella vielä 20 vuoden päästä nauhalta tätä iloista hääjuhlaa....
pärjää tämä pariskunta, ei epäilystäkään!
nauroi kaason asulle! se härpäke päässä buhahahhahaha
vaikkakin hän käyttäytyi tökerösti mutta esimerkiksi sen kaason kommentit kertoivat, ettei heitä varmaan kovin tervetulleeksi toivotettu hääjärjestelyihin...
..kommentteja tuosta omasta kaason virasta.
Hänkään ei ilmeisesti ollut kovin mielissään -ihan pätevästi veti kyllä hääshow:n...olkoonkin, että show oli vähän juntti.
ja viimeks satuin näkemään kirkkoontulon ja vihkimisen......
Enää penseempi ei olis voinu morsiammen ilme olla koko toimituksen ajan... Oliko sillä akikki kotona??? Vai kenties oliko se pakotettu siihen???
noissa häissä en olisi kyllä halunnut olla vieraana. Riitelyä ulkona Suomen kylmässä kesäsäässä. Tuolla olisi tarvittu boolia ja PALJON että tunnelma olisi saatu lämpenemään...
Tää on sitä tositelkkaa parhaimmillaan :))))))))))))))))))))))))))
Mietin vaan, että morsiamella ei tainnut paljon kavereita olla...? Eikö se kertonut hakeneensa netistä (tai jostain) nimeomaan juttuseuraa?
Morsiamen toinen nimi, Hillevi, kuvasi aika hyvin kantajaansa. Hillevi-Hiiri ;D
mutta kyllä mun mielestä morsian olisi voinut käydä myös meikkaajalla!! eihän sillä ollut meikkiä ollenkaan...arkisen näköinen.
Ja morsiamen äiti käyttäytyi tosi tahdittomasti.
Johtu kuule varmaan ihan siitä, että kaikesta päätellen äiti ei ollut kovin yheistyökykyinen. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan
musta sekä sulhasen suku että morsiamen perhe että morsian oli kaikki ku jotain pieniä lapsia! En tajua että miksei sitä morsiamen äitiä oltu otettu niihin järjestelyihin mukaan. Mulle oli itselle tosi tärkeetä saada oma äiti hääjärjestelyihin mukaan
Siis oliko nää ne Martinan häät, joita eilen katoin ohimennen, vai joku muu ohjelma?
Kurjaa että niiden häävalmistelut meni riitelyksi. Kaaso kieltämättä oli vähän outo kun se hääseurueen kuullen vinoili morsiammen äidistä. Ei mikään ihme ettei tule toimeen :p
mutta sukunsa aivan karsea. Äiti laahusti purkkaa jauhaen hääkirkkoon ja sisko oli kuin valas.
Morsiameen en koskisi pitkällä tikullakaan, yöks. Ja ne hiukset!
Puku kamala,lisäksi yläosa siitä aivan liian iso. Kasvot olisivat toden totta kaivanneet meikkiä.
Ja morsiamen äidillä oli kaiken huipuksi unohtunut tekarit kotiin!!!
Näihin häihin oli kyllä laitettu kaikki se junttimaisuus mitä en omiini ikimaailmassa halunnut! Kaasokin oli kun discopallo:) Mä olisin niin loukkaantunut äidilleni jos olisi tuollalailla mieltään näyttänyt! Tais mammaa havettaa kun ohjelman telkusta nyt näki!!!