Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei helvetti mitkä satuhäät!!!!!!!!!

Vierailija
05.02.2009 |

siis aivan järkyttävää riitelyä ja juntti meininkiä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin häihin oli kyllä laitettu kaikki se junttimaisuus mitä en omiini ikimaailmassa halunnut! Kaasokin oli kun discopallo:) Mä olisin niin loukkaantunut äidilleni jos olisi tuollalailla mieltään näyttänyt! Tais mammaa havettaa kun ohjelman telkusta nyt näki!!!

Vierailija
22/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..veti röökiä posket lommolla ja haukkui kaikki järjestelyt tms. Mä en ymmärrä millainen äiti pilaa tyttärensä hääpäivän. TOLLO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta sekä sulhasen suku että morsiamen perhe että morsian oli kaikki ku jotain pieniä lapsia! En tajua että miksei sitä morsiamen äitiä oltu otettu niihin järjestelyihin mukaan. Mulle oli itselle tosi tärkeetä saada oma äiti hääjärjestelyihin mukaan

Vierailija
24/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Juntti

Vierailija
25/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämättömästä syystä haluaisi järjestää "Satuhäät" ja mä, äitinä, polttaisin niin kuvausten ajaksi laastaroisin itseni nikotiinilaastareilla tai tahdonvoimalla sinnittelisin ilman tupakkaa.

En myöskään kommentoisi hääjärjestelyjä kameralle, vaikka mua haukuttaisiin millaiseksi riivinraudaksi.

On se vaan mukava tuonkin porukan katsella vielä 20 vuoden päästä nauhalta tätä iloista hääjuhlaa....

Vierailija
26/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää tämä pariskunta, ei epäilystäkään!

Vierailija
27/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroi kaason asulle! se härpäke päässä buhahahhahaha

Vierailija
28/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin hän käyttäytyi tökerösti mutta esimerkiksi sen kaason kommentit kertoivat, ettei heitä varmaan kovin tervetulleeksi toivotettu hääjärjestelyihin...

Vierailija
29/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kommentteja tuosta omasta kaason virasta.

Hänkään ei ilmeisesti ollut kovin mielissään -ihan pätevästi veti kyllä hääshow:n...olkoonkin, että show oli vähän juntti.

Vierailija
30/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeks satuin näkemään kirkkoontulon ja vihkimisen......

Enää penseempi ei olis voinu morsiammen ilme olla koko toimituksen ajan... Oliko sillä akikki kotona??? Vai kenties oliko se pakotettu siihen???

Vierailija
31/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa häissä en olisi kyllä halunnut olla vieraana. Riitelyä ulkona Suomen kylmässä kesäsäässä. Tuolla olisi tarvittu boolia ja PALJON että tunnelma olisi saatu lämpenemään...

Vierailija
32/45 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä tositelkkaa parhaimmillaan :))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
33/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että morsiamella ei tainnut paljon kavereita olla...? Eikö se kertonut hakeneensa netistä (tai jostain) nimeomaan juttuseuraa?

Morsiamen toinen nimi, Hillevi, kuvasi aika hyvin kantajaansa. Hillevi-Hiiri ;D

Vierailija
34/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun mielestä morsian olisi voinut käydä myös meikkaajalla!! eihän sillä ollut meikkiä ollenkaan...arkisen näköinen.

Vierailija
35/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja morsiamen äiti käyttäytyi tosi tahdittomasti.

Vierailija
36/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtu kuule varmaan ihan siitä, että kaikesta päätellen äiti ei ollut kovin yheistyökykyinen. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

musta sekä sulhasen suku että morsiamen perhe että morsian oli kaikki ku jotain pieniä lapsia! En tajua että miksei sitä morsiamen äitiä oltu otettu niihin järjestelyihin mukaan. Mulle oli itselle tosi tärkeetä saada oma äiti hääjärjestelyihin mukaan

Vierailija
37/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko nää ne Martinan häät, joita eilen katoin ohimennen, vai joku muu ohjelma?

Vierailija
38/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa että niiden häävalmistelut meni riitelyksi. Kaaso kieltämättä oli vähän outo kun se hääseurueen kuullen vinoili morsiammen äidistä. Ei mikään ihme ettei tule toimeen :p

Vierailija
39/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukunsa aivan karsea. Äiti laahusti purkkaa jauhaen hääkirkkoon ja sisko oli kuin valas.

Morsiameen en koskisi pitkällä tikullakaan, yöks. Ja ne hiukset!

Vierailija
40/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku kamala,lisäksi yläosa siitä aivan liian iso. Kasvot olisivat toden totta kaivanneet meikkiä.

Ja morsiamen äidillä oli kaiken huipuksi unohtunut tekarit kotiin!!!