Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei helvetti mitkä satuhäät!!!!!!!!!

Vierailija
05.02.2009 |

siis aivan järkyttävää riitelyä ja juntti meininkiä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki kakkosella nähdyt "satuhäät" on olleet ns. kieli poskessa tehtyjä häitä, joissa toistuvat samat hääkliseet: pahvisydämet, tienvarsikyltit ja liian monta kertaa nähdyt hääleikit.

Meidän häät -ohjelmassa hääparit ja häät ovat olleet jollain tavalla tyylikkäämpiä ja ainakin minun esteettistä silmääni miellyttävämpiä (vaikkeivat kaikki yksityiskohdat olisikaan, mutta yleiskuva joka tapauksessa).

Vierailija
2/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen hääohjelma, jonka katsoin alusta loppuun. Oli pakko, koska kerrankin oli tarjolla jotakin erilaista.

Morsian oli melkoin päällepäsmäri: Nää on MINUN HÄÄT ja MINÄ sanon mitä tehdään jne. Luonteen kai saanut perintönä äidiltään.

Morsian kertoi, ettei perhe ollut sukulaistensa kanssa missään tekemisissä. Ja kyllähän olikin tyhjää kirkossa morsmaikun puolella.

Sulhanen oli aika sympaattinen ja kaaso toimelias. Mielestäni sulhasen suku suhtautui yllättävän rauhallisesti tulevaan miniään. Ennustan vaikeuksia liitossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt aivan varma, että käytit sitä oikeassa yhteydessä? Ei Bourdieu tainnut tarkoittaa vain pukeutumista, meikkiä ja ulkonäköä.

Vierailija
4/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on minun tietääkseni ihan tavallisten ihmisten tavalliset häät, ei mitkään jullkishäät... Minusta se hääpari oli aito ja rehellinen ja toivotan heille kaikkea hyvää!

Vierailija
5/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vaikutti kauhean lapselliselta vielä ja hymy olisi tehnyt hiukan viehättävämmiksi tuon tytön, joka on aika persoonallisen näköinen muutenkin.

Vierailija
6/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos nyt jotain positiivista sanotaan tähän ketjuun niin ainakin se mies vaikutti tosi rakastuneelta. Tuli oikein hyvä mieli sen parin puolesta, harvoin näkee miestä, joka näyttää rakkautensa niin avoimesti muiden nähden. Tossa sarjassahan on pari kertaa ollut sellaisia miehiä, jotka oli kärtetty naimisiin ja joille tuntui olevan ihan sama, mennäänkö naimisiin vai ei. Kyllä mä ainakin tälle viimeiselle pariskunnalle veikkaan kestävämpää liittoa kuin joillekin aikaisemmille.

Vierailija
7/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli kahtakymmentä vaille neljä kun olla ja voi. Ei hymyilyttänyt edes omissa häissä. Taas menee hyvä mies ihan hukkaan tollasen tytön kans.

Vierailija
8/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sisko oli kuin valas.Morsiameen en koskisi pitkällä tikullakaan, yöks. Ja ne hiukset!

[/quote]

...

On kyllä aika mautonta kommentoida toisten ulkonäköä tuolla tapaa. - mahdat itse olla hyvinkin kaunis ja tyylikäs?

Satuhäät eivät ole tieääkseni mitään julkkishäitä, vaan hääpareina on tietääkseni ihan tavallisia ihmisiä...

Vierailija
9/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä morsian olisi voinut käydä myös meikkaajalla!! eihän sillä ollut meikkiä ollenkaan...arkisen näköinen.

[/quote]

Minun mielestä morsian oli kaunis vaikka ei olltukaan meikannut itseään "tuntemattomaan kuntoon". - voihan olla, että kaikki eivät voi meikata esim. allergian tms. takia.....

Vierailija
10/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa jännitti vain ihan hulluna, kai te näitte, mikä valoisa, aurinkoinen, onnellinen hymy oli kasvoilla kirkon portailla vihkitoimituksen jälkeen! :)))

Äiti (ja isä) käyttäytyivät tökerösti ja olivat aika "pihtiputaalaisia", mut kaason "wanna-be-trendikäs"-look ampui myös aika pahasti yli. Ja mautontamautontamautonta mollata morsiamen äitiä koko juhlaväen (ja kameroiden) edessä... :(

JOKAISEN olisi pitänyt enemmän ajatella morsiusparia eikä vain kikkailla omine riitoineen.

Vierailija
11/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelyä ulkona Suomen kylmässä kesäsäässä. Tuolla olisi tarvittu boolia ja PALJON että tunnelma olisi saatu lämpenemään...

[/quote]

Missä sitä riitaa oikein oli? Odotin koko ajan että milloin se tappeleminen alkaa. Eihän siinä nyt ollut kuin anopin valittamista siitä miten hänen mielipidettään ei ole otettu huomioon.. olis itse järjestäny ne häät, eikös se kuulu yleensä morsiamen suvulle? Kai morsiuspari saa itse päättää millaiset häät ne haluaa!

Satuhäiden "resepti" näyttää nyt olevan sellainen että kaikista häistä pitää etsimällä etsiä jotain ongelmia ja riitoja, mikä sotii kyllä minun mielestä jo ohjelman nimeäkin vastaan. Katsokaa vaikka tämänkin vuoden hääparien ennakkoesitelyjä, melkein kaikissa on joku ongelma mukana... Nimeksi pitäsi valita varmaan joku muu kun tavoite on tuommonen. Jos hääparit tietäis millaisia ohjelmia niistä tehdään, niin vois vapaaehtoiset pian loppua.

Vierailija
12/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikkaamattomuudesta, että jos morsian ei ole tottunut meikkaamaan ja tuntisi olonsa epämukavaksi meikissä, niin omissa juhlissaan hänellä on oikeus olla meikkaamatta.

Vierailija
13/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja traagista että tytär, joka oli ilmoittanut ohjelmaan, oli kuollut uutena vuotena. Selitettiinkö, miksi morsiamen tytär äkillisesti kuoli?

Vierailija
14/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu edellisistä häistä, ei näistä eilisistä.

Mun mielestä on turha kritisoida Satuhäiden käsikirjoittajia, musta se on just koko homman idea - ja hemmetin hyvin toimiva sellainen - että jokaisissa häissä on jotain skismaa tai ongelmia.

Sehän siitä ohjelmasta tekee just niin huippuhyvän ja hauskan! Kuka jaksais viikko toisensa jälkeen nähä samalla kaavalla meneviä hääjärjestelyjä ja häitä. Sitä mä en käsitä, kuka haluaa vapaaehtoisesti omat häänsä ohjelmaan, mutta hyvä, että haluaa :)

Vierailija
15/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttivat mukavailta ihmisiltä.

Minäkin olen sitä mieltä, että Satuhäät -ohjelma on mennyt vähän liian pitkälle tuossa draamahakuisuudessaan, aika lailla negatiivisessa valossa tuppaa esittämän häät kuin häät.

Vaikka tässä tapauksessa voisi kyllä sanoa, että ei ollut kovin aikuismaista sukulaisten käytös.

Mutta pitkää liittoa ja onnea suloiselle parille!

Vierailija
16/45 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jakso nähtiin jo viikko sitten. Nyt puhutaan ihan uudesta eilisesta jaksosta, jossa oli nuoripari Haapajärveltä.

Vierailija
17/45 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlatkin olis varmaan ollut tunnelmallisemmat, jos morsiusparin olisi annettu ottaa enemmän vastuuta ja päätösvaltaa. Nyt sulhasen suku päsmäröi aika epäkohteliaan oloisena, sellaisella asenteella, että eihän nuo lapset itse ymmärrä.

Eniten ihmettelen, miksi he halusivat ohjelmaan. Varsinkin morsian vaikutti sellaiselta tyypiltä, joka ei ylimääräisestä huomiosta välittäisi.

Kaikkea hyvää nuorelle parille, älkää antako anoppilan väen komennella :-)

Vierailija
18/45 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän asiaa tietäen voin paljastaa miksi morsiamella ei ollut meikkiä.hänellä on iho-allergia ja herkyyttä kukillekin.

Vierailija
19/45 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä saadaan yleisölle kiinnostavia. Varmasti editoivat sanomisiakin (tai ainakin kertojan kautta siirtävät repliikkejä asiayhteydestä toiseen) siten, että saadaan vähän draamaa aikaan. Huumorillahan asiaa tulisi lähestyä mielestäni. Olisi tosiaan tylsää katsella ongelmattomia tai tylsiä häitä jakso toisensa perään.

Joo, aika paljon riippuu kuulkaa ohjelman lopputulos siitä, mitä filmin leikkaajat haluaa tuoda esiin!

Minun sympatiat on kyllä näiden hyväuskoisten hääparien puolella, joita te täällä nyt sitten innoissanne arvostelette ja pilkkaatte. - aika vaikeeta on varmaan pilkan kohteiden suhtautua huumorilla asiaan...

Vierailija
20/45 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sympatiat on kyllä näiden hyväuskoisten hääparien puolella, joita te täällä nyt sitten innoissanne arvostelette ja pilkkaatte. Osa kommenteista on kyllä ala-arvoisia. Kirjoittaisitteko noin jos pitäis esiintyä omalla nimellänne? Toivottavasti asianosaiset ei lue näitä...