Auttakaa talopaketin valinnassa =D
Oon kattellut läpi kastellit, omatalot, jukka-talot, jetta-talot ja mitähän muita vielä... Pitäis löytää toimiva 1-kerroksinen pohjaratkaisu, jossa vähint. 4 mh. Oon jo ihan sekasin näitten kaikkien kans, etten osaa enää järkevästi ajatella... Auttakaahan löytämään joku kiva malli, josta vois sitten muokkailla haluamansa :)
Kommentit (5)
Olinkin unohtanut Kannustalojen olemassaolon =) Onko Kannustalo kovin kallis vaihtoehto? Muistelin, että joskus olisin kuullut tällaisen kommentin. Mutta toisaalta taitaahan se olla rakenteellisesti Suomen paras.
-ap-
Jos teetät sen kokonaan. Siinä on paljon kirvemiestytötä. Mutta jos olette itse taitavia rakentajia, niin varmaan menee ihan samoihin muiden kanssa.
Ja riippuuhan tuo paljon mallista, esim. en tiedä sen Vihervaaran (1-tasoratkaisu) systeemeistä, voi olla "helpompi" rakentaa. Mutta siis Ainolassa, Onnelassa, Rauhalassa ja Aurorassa on aivan valtavasti tekemistä sen jälkeen kun paketin pystyttäjät tontilta lähtevät
T:Rauhalassa asuva
Mene Etuovi.com:lle. Ja hae kalliita omakotitaloja sieltä, esim pk- seutu ja talot joiden hinta yli 500 000 eur. Yleensä joukossa arkkitehdeillä kalliilla hinnoilla sunniteltuja taloja, joissa persoonallisia ja kivoja pohjaratkaisuja. Niiden perusteella voit sitten teettää talopaketin teille jollakin talovalmistajalla.
Ei tarvise sitten asua tusinalaatikkomökissä :)
nimim. onnelassa asuva =)