Sirot "keijukaisnaiset", ruokavalion ne?
Liikuntatottumuksenne? Pituutenne, painonne, ikänne? Kertokaa miten syötte päivittäin, vaikka ruokavalioesimerkki tyypilliseltä päivältänne?
Kommentit (241)
Itselläni se on vain aineenvaihdunta kai sellainen, ettei kalorit tartu kiinni. Koskaan en ole miettinyt syömisiäni eikä se aina kovin terveellistä ole. 13 vuotias tyttäreni on samankokoinen eikä hänkään ikäisekseen iso ole. Ohi taitaa mennä että heilahtaa, kun tuossa iässä vielä kasvaa.
Syön usein mutta pieniä annoksia, sellaisia että ns. nälkä siirtyy. Syön mitä sattuu, en erityisen terveellisesti. En omista autoa, joten kävelen kaikkialle. Harvakseltaan käyn salilla, muutaman kerran kuussa. Eniten uskon perintötekijöillä olevan merkitystä, aina olen ollut saman mallinen. N36, 180cm, 55kg.
116 cm ja 164 kg ja syön kasviksia ulkoa
Vierailija kirjoitti:
Syön usein mutta pieniä annoksia, sellaisia että ns. nälkä siirtyy. Syön mitä sattuu, en erityisen terveellisesti. En omista autoa, joten kävelen kaikkialle. Harvakseltaan käyn salilla, muutaman kerran kuussa. Eniten uskon perintötekijöillä olevan merkitystä, aina olen ollut saman mallinen. N36, 180cm, 55kg.
Ite saman pituinen ja painan n. 61 kiloa :-D Ärsyttää kun ihmiset sanoo, etten muka syö mutta syön ihan normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite saman pituinen ja painan n. 61 kiloa :-D Ärsyttää kun ihmiset sanoo, etten muka syö mutta syön ihan normaalisti
Minulle tulee ennemminkin kommenttia, että miten se nyt muka taas on jotakin syömässä ja silti pysyy hoikkana. Kai muille sitten näyttää siltä, että ahdan joka hetki jotakin suuhuni.
171cm/51kg, 44 v.
Aamulla kahvi maidolla, 2 kananmunaa, vehnäpaahtis.
Lounaalla yleensä keitto ja jälkiruoka
Illalla tuhdimpi illallinen, aika usein pasta.
Napostelen, en voi elää ilman makeita juttuja, juon olutta 🤷🏼 En liiku, mutta tykkään kävellä. Joskus.
Melko ympäripyöreitä ohjeita tyyliin "syön miten haluan". Miten tuo auttaa ketään?
Vierailija kirjoitti:
Melko ympäripyöreitä ohjeita tyyliin "syön miten haluan". Miten tuo auttaa ketään?
Tarvitseeko sen auttaa ketään? Kyllä he varmaan kertoisivat, jos söisivät jonkin tietyn kaavan mukaan ja kokisivat että sillä on jotakin erityistä merkitystä.
moni tuntuu syövän tosi epäterveellisesti ja liikkuvan vähän. epäreilua on
Vierailija kirjoitti:
moni tuntuu syövän tosi epäterveellisesti ja liikkuvan vähän. epäreilua on
No eipä nuo määrät voi olla kummoisia. Jännä lanka.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta liikuntaa 120kg/155cm 21v. Käyn aamulla mäkkärissä, päivälliseksi raxissakäynti, illalla makkaraa ja sinappia. Silti pysyn nättinä ja solakkana.
-Herkkupala
Pelottavan paikkaansa pitävä mitä nykyajan naisia katsoo.
Kahvi pitää aineenvaihdunnan käynnissä ja paljon vettä päälle niin ei tule kummemmin syötyä.
Huonosti syövät, ainakin tämä ketjun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Siro sopusuhtainen vartalo on niin kaunis. Vastakohta tälle nykyajan fitness-ihanteelle, en ymmärrä kuka haluaa näyttää lihaksikkaalta, paksujalkaiselta köntiltä.
Tästä olen samaa mieltä, mutta kuten ketjusta huomaa niin vaikea on tuollaista säilyttää...
Suolaista ennemmin kuin makeaa, Paljon maitotuotteita, kasviksia ja kalaa. En syö "herkkuja" kuin harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi pitää aineenvaihdunnan käynnissä ja paljon vettä päälle niin ei tule kummemmin syötyä.
Tämä, ja lisäksi pieniä annoksia ja liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Suolaista ennemmin kuin makeaa, Paljon maitotuotteita, kasviksia ja kalaa. En syö "herkkuja" kuin harvakseltaan.
Voiko 182cm olla keijukaisnainen? Painan 61 kiloa. Tykkään niin kovasti keijuista... Moni on sanonut että olen siro. Esim käsivarsi on vain n. 23cm..
Vierailija kirjoitti:
Voiko 182cm olla keijukaisnainen? Painan 61 kiloa. Tykkään niin kovasti keijuista... Moni on sanonut että olen siro. Esim käsivarsi on vain n. 23cm..
pitkä keijukainen?
Siroilla keijukaisilla on kovasti kysyntää villerydman-tyylisten kää pi öi den keskuudessa.