Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirot "keijukaisnaiset", ruokavalion ne?

Vierailija
27.01.2015 |

Liikuntatottumuksenne? Pituutenne, painonne, ikänne? Kertokaa miten syötte päivittäin, vaikka ruokavalioesimerkki tyypilliseltä päivältänne?

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat sitten olla aika pienikokoinen mitoiltasi, jos noilla pärjäät? Jaksatko harrastaa liikuntaa?

Vierailija
222/241 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: vähän syömistä, ei todellakaan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän auttaa nuori ikä ja terveelliset elämäntavat. TODELLA harva on enää kolmekymppisenä tämän kokoinen mitä tässä toivotaan.

Vierailija
224/241 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3 :)

Vierailija kirjoitti:

On ihan jees olla vähän isompi keiju. - tonnikeiju

Vierailija
225/241 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ketju tuli vastaan niin enpä muista että olisin tälläsiä keijukaisia pahemmin lähiaikoina nähnyt jos ihan rehellisiä ollaan.

Vierailija
226/241 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm, 69 kg olen hoikka keiju, vaikka mitat puhuu toista.

Aamiaisella sämpylä ja kahvia sekä luumuja

Lounaalla banaani ja yksi siivu leipää kalkkunalla

Päivällinen pari perunaa, kanafile ja paljon salaattia tai pihvi, perunaa ja salaattia tai muuta lämmintä ruokaa.

Iltapalalla leipäsiivu, pähkinöitä, jogurttia tms.

Ketjuun verrattuna todellakin, mitat puhuu toista.

Vierailija
227/241 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnilleen 47-49/160, ikää 32 v. Raskausaikoina olen painanut jopa 65 kiloa, turvotusta tosin tuli lopussa (jos onnistuu niin kannattaa yrittää kevätvauvaa) ja synnytysten jälkeen se turvotus vielä paheni vaan..

anyways nyt syön kuin hevonen sillä imetän. "Perusasetuksessa" syön kevyehkösti, mutten välttele mitään ruoka-aineita. Pyrin syömään oikeaa ruokaa ja välttämään sokerikoukkua. Juon melkoisesti kahvia ja herkuttelen suklaalla ja pähkinöillä. Pidän raikkaista hedelmistä, vihanneksista ja voileivistä (heehhehee).

Liikun paljon, olen aina liikkunut. Ihan perusolemukseni lienee vähän levoton ja harrastuksiin kuuluu lenkkeilyä (juosten, etenkin polkujuoksua), tanssia kerran viikossa (enempää en ehdi tällä hetkellä), satunnaisesti uimista ja muutamana iltana joogaa rentoutukseen (ei kovin totista). Arkiliikuntaa kolmen lapsen kanssa on ihan reippaasti, tulevaisuudessa ehkä neljännenkin. :)

En siis syö erityisen k

olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä tämän tyyppisellä ruokavaliolla syödään päivässä. määrien on nimittäin pakko olla pieniä kokoon nähden!

Vierailija
228/241 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnilleen 47-49/160, ikää 32 v. Raskausaikoina olen painanut jopa 65 kiloa, turvotusta tosin tuli lopussa (jos onnistuu niin kannattaa yrittää kevätvauvaa) ja synnytysten jälkeen se turvotus vielä paheni vaan..

anyways nyt syön kuin hevonen sillä imetän. "Perusasetuksessa" syön kevyehkösti, mutten välttele mitään ruoka-aineita. Pyrin syömään oikeaa ruokaa ja välttämään sokerikoukkua. Juon melkoisesti kahvia ja herkuttelen suklaalla ja pähkinöillä. Pidän raikkaista hedelmistä, vihanneksista ja voileivistä (heehhehee).

Liikun paljon, olen aina liikkunut. Ihan perusolemukseni lienee vähän levoton ja harrastuksiin kuuluu lenkkeilyä (juosten, etenkin polkujuoksua), tanssia kerran viikossa (enempää en ehdi tällä hetkellä), satunnaisesti uimista ja muutamana iltana joogaa rentoutukseen (ei kovin totista). Arkiliikuntaa kolmen lapsen kanssa on ihan reippaasti, tulevaisuudessa e

Vierailija
229/241 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpakan keijukaisen energiankulutus on todennäköisesti paaljon suurempi kuin lihavan naisen. Johtuu ihan siitä, että sirpakat ovat paljon aktiivisempia ja liikkuvat paljon. Hyväkuntoisen on helppo kuluttaa suuria määriä kaloreita, koska kykenee liikkumaan suurella teholla pitkän ajan useamman kerran viikossa.

Hoikilla myös rasva-aineenvaihdunta toimii oikein. Ei nälkä vaivaa.

Vierailija
230/241 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpakan keijukaisen energiankulutus on todennäköisesti paaljon suurempi kuin lihavan naisen. Johtuu ihan siitä, että sirpakat ovat paljon aktiivisempia ja liikkuvat paljon. Hyväkuntoisen on helppo kuluttaa suuria määriä kaloreita, koska kykenee liikkumaan suurella teholla pitkän ajan useamman kerran viikossa.

Hoikilla myös rasva-aineenvaihdunta toimii oikein. Ei nälkä vaivaa.

Vierailija
231/241 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainon ylärajoilla, mutta mulla on pari ystävää, jotka ovat todella siroja. Lääkkeet aiheuttaa heille ruokahaluttomuutta. Syövät päivässä yleensä pussillisen karkkia ja pari energiajuomaa. Ei juurikaan liikuntaa

Yleensä urheilulliset ja terveellisesti syövät ihmiset eivät ole kaikkein hoikimpia. Lihasta kertyy, kun urheilee ja syö paljon

Vierailija
232/241 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin syö "jokapäivä samaa". Itseäkin kyllä kiinnostaa, joskus näkee niin siroja ja kauniita naisia. Miten he sen oikein tekevät? 

Vierailija
233/241 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaalipainon ylärajoilla, mutta mulla on pari ystävää, jotka ovat todella siroja. Lääkkeet aiheuttaa heille ruokahaluttomuutta. Syövät päivässä yleensä pussillisen karkkia ja pari energiajuomaa. Ei juurikaan liikuntaa

Yleensä urheilulliset ja terveellisesti syövät ihmiset eivät ole kaikkein hoikimpia. Lihasta kertyy, kun urheilee ja syö paljon

Mielenkiintoista, itse olen käsittänyt että useat lääkkeet aiheuttavat päinvastoin ylensyömistä? No, itse en tähän ketjuun voi muuten vastata, ylipainoinen kun olen :/

Vierailija
234/241 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33, 4 lasta.

Pituus 168cm, paino 53kg.

Aamulla kahvia, töissä lounaaksi joku salaatti tai raejuustoa, välipalaksi yleensä rahka. Päivällinen annos jotain kotiruokaa mitä tulee perheelle laitettua. Iltapalaksi yleensä ruisleipää jonka päällä on kananmunaa ja avokadoa.

Käyn 3 kertaa viikossa tekemässä koko kropan salitreenin vapailla painoilla. 3 kertaa viikossa käyn myös juoksemassa 5km-15km lenkin.

Vierailija
235/241 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijukaismaisuus lienee synnynnäinen kehon muoto, ei ruokailusta kiinni? Olin 45v asti alipainoinen, mutta pitkä ja leveäharteinen. Vaikka olisin lopettanut kokonaan syömästä ei minusta olisi tullut keijukaismaista. Sen sijaan olen aina näyttänyt urheilulliselta.j

os ap ei ole lyhyt,  kapealantioinen ja -hartiainen niin koko kysymys on turha.

236/241 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80/20 ruokavalio toimii.

Eli 80%terveellisesti ja 20% saa herkutella.

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
237/241 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mikään syöminen mitään vaikuta, vaan ruumiinrakenne ja läpipasko, eli kun syöt niin heti paskot, mikään ei ehdi imeytyä. Voit syödä mitä vaan kuinka paljon vaan, mutta ikinä et liho yhtään.Nuorempana ihan kivajuttu, mutta vanhemmiten aika ikävää, ihan ulkonäönkin takia

Vierailija
238/241 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

moni tuntuu syövän tosi epäterveellisesti ja liikkuvan vähän. epäreilua on

No eipä nuo määrät voi olla kummoisia. Jännä lanka.

Vierailija
239/241 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se mikään syöminen mitään vaikuta, vaan ruumiinrakenne ja läpipasko, eli kun syöt niin heti paskot, mikään ei ehdi imeytyä. Voit syödä mitä vaan kuinka paljon vaan, mutta ikinä et liho yhtään.Nuorempana ihan kivajuttu, mutta vanhemmiten aika ikävää, ihan ulkonäönkin takia

Tämä taas on tätä pseudotiedettä.

Vierailija
240/241 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap, onko pituudella väliä? Voiko pitkä olla keiju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi