Parhain kirppislöytösi?
Mielenkiinnosta kyselen, koska itse harvoin löydän mitään huippua tak aina nopeasti hyvät tavarat menee.
Kommentit (10)
Tuo adjektiivi (hyvä) taipuu vertailuasteissa hyvä - parempi - paras. Ei ole muotoja parhaampi - parhain. Ei vähiten siksi, että mikään ei voi olla parempi kuin paras.
25€ Neuvostoliitossa tehty lastenhaitari.
Sen verran vireinen, että sillä voi soittaakin korvan ihan kamalasti sairastamatta.
25€ edestä on tullut hupia moninverroin.
Uusi sateenkestävä kaupunki reppu. Ei ollut hinta lappuja mutta myydään stokkalla, miksi lie myynnissä.
En tiedä paras, mutta viime vuosien parhaat.
Finlaysonin ihan uudet pakkauksessa olevat pussilakanat 10 e/pakkaus. Ostin kaksi
Rukan kevättakki 15 e
Ei kirppis, mutta sain lahjaksi käytetyn muumimukin joka oli kuin uusi. Löysin sattumalta netistä tiedon että on arvoltaan noin 80 e.
Isoja Arabian kukka-aiheisia seinälaattoja kuuden kappaleen täysi sarja. 10€/kpl ja arvo nelinkertainen. En kyllä ole myymässä vaan pistän seinälle. Riihimäen lasin maljakoita useampia 1-10€/kpl. Arabian pieni enkelikoriste 0,20€.
Just ostin tosi hyväkuntoiset maiharit 15 eurolla. Uutena 170e ja tosi hyväkuntoiset. Piti laittaa myyntiin mut on niin sopivat itsellekin että en tiedä.
Aiemmin ihan uusi lenkkitakki 6e, josta olin tosi iloinen.
Ehkä köyhälläkin saa olla kivoja juttuja.
Eräs valaisin, jota olin ihaillut kaupassa jo useamman vuoden, mutten raaskinut ostaa