Joku varkautelainen eilen kyseli ORANSSI KIRPPIKSESTÄ
Kävin siellä eilen ja kova kuhina tuntui olevan... että varmaan siellä kauppakin käy =D
Sinne oli just eilen tullut kahteen pöytään todella hyviä lasten vaatteita.
Muistaakseni poikien vaatteet olivat kokoa 122-128
ja tyttöjen vaatteet kokoa 68-80cm.
Todella hyvä laatuisia vaatteet olivat ja hinnat edulliset. Ostin monta vaatetta omille muksuille, vaatteet olivat ihan kuin uusia!!
Ja paljon sinne vielä jäi!!!
Kannattaa käydä katsomassa!!!!
Kommentit (5)
Siis onko se jonkun puolueen, kristillisdemokraattien kirppari???
En ollut tajunnutkaan.... vaikka sisälläkin kävin....
No, samapa tuo minulle. Pääasia, että sain tyttärelleni iskemättömän Lassie suprafill haalarin 10e, H&M, Espirit jne. housuja ja puseroita, kuin uusia, 1-2e kappale. =D
Oli ainakin siisti, valoisa ja hyvänhajuinen kirppis, toisin kuin se Seppälän alakerrassa oleva....
Terveisin ap
Hyvä kuulla, että jollain positiivisia kokemusia tästä kirppisestä.
Mäkin sit jo kun olin varannut pöydän tajusin, että ei per... täähän onkin joku "puolue kirppis", enkä todellakaan kannata tätä kd puoluetta!!!
No, kokeillaan miten tuolla kauppa käy, pöytähinta oli halvempi kuin Kimppakirppiksellä ja tuonne pääsee heti, kun taas Kimppakirppikselle oli 1-2kk jono.
Ja sinne Seppälän alakertaan en ainakaan tavaroitani veisi.
mutta onkos sillä väliä? jos hyvää tavaraa saa halvalla.
Ja ompahan kerrankin puolueen toiminta lähellä ihmistä
http://www.kdvarkaus.net/19
Ja Oranssikirppishän on paikallista Kristillisdemokraattista toimintaa.
Varkaushan on Suomen toiseksi Kristillisdemokraattisin paikkakunta