Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksu Lignell " nauttii" Nicken ja Susan kemioiden katselemisesta! Heheh, ei kai kukaan nyt niin tyhma ole ett tuota uskoisi.

Vierailija
05.05.2008 |

Vähiten Raakel itse...





Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmettä tuossa on?

Vierailija
2/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää että mies rakastaa häntä ja perhettä.

Ei aikuiset naiset ole teinityttömäisesti mustasukkasia miehistään!



Kyllä muakin huvittaa kun naiset katselee mun miehen kroppaa.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hän tietää että mies rakastaa häntä ja perhettä.

Ei aikuiset naiset ole teinityttömäisesti mustasukkasia miehistään!

Vierailija
4/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti uskon, että Rakelia täytyy kirpaista katsoa miestään noin hoikan ja seksikkään naisen kanssa. Kommentit, kuinka Susan kanssa on mahtava olla " kimpassa" ja että Susa on Nicken lempijälkiruoka, eivät voi olla tuntumatta jossain.



Lisäksi yksistään se, että mies ei voisi mitenkään kopata vaimoaan samalla tavalla käsivarsilleen, kuten Nicke tekee aina Susalle, saisi minut Rakelina kipaisemaan äkkiä lähimpään painonvartijoiden toimistoon. Oikeasti laihtuminen nuorentaisi ja freesaisi Rakelia aivan älyttömästi. Pienestä ylipainosta ei ole kenellekään haittaa, mutta nuo Rakelin mitat alkavat olla jo terveydellekin haitallisia. Ja tämä ei ollut millään pahalla tarkoitettu kommentti, että älkää ruvetko mammat riehumaan! ;-)

Vierailija
5/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, jotkut puolisot nauttii kun toisella on kivaa. Taitaa olla vaan suurimmalle osalle tuntematon käsite. :(

Vierailija
6/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu vain olevan vakiona mustasukkaisuus ja miehen kyttäys, kun se muuten pettää heti tilaisuuden tullen.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järkevä ihminen ei haluasi toisen olevan terveempi ja paremmassa kunnossa?!

Vierailija
8/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähinnä säälittää, kun näkee hänet siellä katsomossa.

Mutta Nicke on Rakelin valinnut tai toisinpäin, ja varmasti ovat toisilleen ihan hyvä pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei mikään missimittainen ollut silloinkaan. Pääsisi edes niihin lukemiin uudestaan, niin hyvä ois.

Vierailija
10/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sille kävi siinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


ja onnistunutkin siinä välillä, kunnes taas kilot on tullut takaisin.



Jotkut meistä ei vain laihdu pysyvästi, joten parempi vain hyväksyä itsensä sen kokoisena kuin on. Ihan hyvä, että ihmisiä on kaiken kokoisia, miksi kaikkien pitäisi olla jossain samassa muotissa, monet kokee kauneusihanteet tosi ahdistavina. Raakelkin on hyvännäköinen sen näköisenä kuin on.

Vierailija
12/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinssinakki tai karvainen selkä? :)

Pitäiskö muka Raakkelin sit heti vaihtaa miestä?



Nicken kyllä pitäis tän palstan mukaan heti olla jättämässä vaimoaan parin liikakilon vuoksi...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osana siihen kuuluu lehtijutut, joissa kehitellään tanssiparien välille jännitettä ja tehdään tanssijoiden persoonia kiinnostaviksi. Jotkut näemmä luulee, että kyse on jostain dokumenttisarjasta. No, Raakel kyllä tajuaa homman nimen, näyttelijän vaimona, olihan Lignell siinä Akvaariorakkaudessakin, panohommissa ihan eikä varmaan sinkkumies ollut silloinkaan.



Olen itse ollut läski, mies koko ajan timmissä kunnossa, menestyvä ja hauska tyyppi. Paksuina aikoinani mua nauratti, kun jotkut luuli, että mieheni on tyytymätön ja olisi jotenkin helppo nakki. Hehee, niin varmaan. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän