Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde olla onnellinen jos on kaksi eri asioista kiinnostunutta

Vierailija
01.02.2009 |

ihmistä, mutta samanlaiset luonteet + arvomaailma?

Toinen on kiinnostunut politiikasta (aktiivinen) ja toinen ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ollaan kuin eri puusta veistetyt. Kiinnostuksen kohteet ja luonteet ovat täysin erilaiset. Yhteistä on vain ja ainoastaan samanlaiset elämänarvot (perheen merkitys) ja se on tähän asti riittänyt vallan mainiosti.

Rakkautta riittää ja molemmat hyväksyvät toisensa sellaisena kuin on.

Vierailija
2/3 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään miehen kanssa olla kiinnostuneita samoista asioista.

Miehellä on oma intohimoinen harrastuksensa, johon käyttää paljon aikaa ja rahaa. En ole ollenkaan kiinnostunut tästä harrastuksesta enkä osallistu siihen millään tavalla.

Itse taas olen tehnyt omasta harrastuksestani ammatin itselleni ja mieheni ei ole tästä "maailmasta" lainkaan kiinnostunut.

Olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja olemme aivan onnellisia yhdessä ja meillä on yhteisiäkin kiinnostuksen kohteita ja olemme hitsautuneet vuosien mittaan yhteen ja kasvaneet yhdessä (aloitimme seurustelun kun olin 16-vuotias ja mies 17-vuotias) ja aiomme olla vastakin.

En siis todellakaan näe mitään syytä miksei suhde voisi olla onnellinen vaikka kaikkia asioita ei jaetakaan. On hyvä olla jotain "omaakin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi onnistua. Siinä pitää politiikasta innostuneen löytää keskustelu seuraa muualta esim.kaveriporukasta ja suhteen toisella osa puolella pitää olla oma elämä ja omat kiinnostuksen kohteet/harrastukset. Politiikkaintoilijan on turha paasata kotona sit liikaa niistä asioista, ettei toinen ihan puudu!

Se että on samat arvot, on paljon tärkeämpi asia, hienoa:)

Me ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, enkä voi sanoa, et kiinnostuksen kohteet olis kovin samat. Mies rakastaa tiedettä ja itse rakastan tanssia, sisustusta, astrologiaa, pohdiskelua ym ym, mut jauhan niistä sitten ystävien kassa:)

Kyl se rakkaus, läheisyys, seksi ja muut kivat yhteiset jutut pitää suhteen miellyttävänä, niin ja tietty ne samat arvot+ haaveet elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän