Miksi ihmiset ei murahtele kuten eläimet kommunikoi?
Kommentit (10)
Kyllä hämäläiset mörisevät.
Esimerkiksi aamulla aamupalapöydässä "Örh" tarkoittaa suunnilleen tätä: "Hyvää huomenta, rakkaani! Annatko kahvipannun minulle? Kiitos!".
Että miten niin ei örähtele?
Niiden eläimien murahtelu voi niiden mielestä olla puhetta, ja sun puhe murahtelua.
Kyllä mun mies örisee. Täytyy joskus kysyä tarkoittaako kyllä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen mies vain murahtelee eikä saa kokonaista lausetta suustaan.
Muunmuassa i-rakit ja camel driverit !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen mies vain murahtelee eikä saa kokonaista lausetta suustaan.
Muunmuassa i-rakit ja camel driverit !
Kyllä ne on ihan suomimiehet, jotka ei saa kunnon sanoja suustaan, korkeintaan örinää ja hyminää.
Se oli meidän evolutiivinen läpimurto, suurin heti heittokäden jälkeen. Alkuihminen oli sukupuuton partaalla monta kertaa. Yhteistyöllä ja sillä alati kirotulla "sosiaalikommunismilla" tämä apinalauma onnistui nousemaan kaiken yli ja terrorisoimaan muut eläimet sukupuuton partaalle. Nyt sitten tapellaan keskenään.
ootko millon käyny viimeeks ulkoilemassa ja ihmisten ilmoilla...
ETKÖ TAJUA MITEN MURAHTELET KUN MIEHESI EHDOTTAA SEKSIÄ.???
Taas näitä 'miksi' -kysymyksiä, jotka sisältävät oletuksen, joka ei pidä paikkaansa.
Aika monen mies vain murahtelee eikä saa kokonaista lausetta suustaan.