Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pelkkien poikien" äidit ovat mukavampia kuin "pelkkien tyttöjen" äidit.

Vierailija
31.01.2009 |

Just joo...

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- säälivät kilpaa poikien äitejä

- paasaavat kuinka ylimaallisen autuasta on pukea "rinsessat" tai "neidit" pinkkeihin pitseihin

- kauhistelevat poikien maailmaa ja lokeroivat sen ahtaasti

"Kyllä teillä on helppoa, kun on vain tyttöjä"

"Tytöille on niin paljon ihania prinsessavaatteita kaupoissa, ei pojille vaan ole mitään"

jne

t. kahden tytön äiti

Vierailija
82/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eletä 80-lukua..ois hupaisa nöhdä pinkki hörhelöinen ilmestys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään Mäkkärissä mietin samaa...Vieressäni istui todella tyylikäs ja urheilullinen nainen kahden teini-ikäisen poikansa kanssa ja yksi ylipainoinen, suttuinen, rasvalettinen nainen kolmen (tosin oikeasti kauniin) "prinsessansa" kanssa...

Ehkä pelkkien poikien äitien on helpompi pitää itse se "kauneuskuningatteren" rooli perheessä, kun ei ole ns. nuorempia kilpailijoita?

Omakohtaista kokemusta minulla ei ole asiasta, mutta samaa olen pohtinut.

Vierailija
84/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kohta poika syntyy, niin ei muuta kuin sikanautajahtiin!

Pukeutunut tiukkiin leggingsseihin ja t-paitaan, jossa on hauska teksti edessä, EMÄNTÄ tai vastaavaa

Käyttää perheestään ylpeänä kutsumanimeä "meidän miehet"

Puhuu römeällä äänellä, ikään kuin olis joutunut huutamaan kovasti elinaikanaan (tai sitten juopi viskiä tai tupakoi ketjussa)

Puhuu koko ajan vaate- ja kenkähankinnoista, joita on tehtävä koko ajan, koska "Matias jarruttaa fillarilla laittamalla kengän maahan ja se menee heti puhki" tai "Joonatan repi sen puussa kiipeillessä" tai" Fransiskus roiskutti akkunestettä farkkuihinsa"

Ei pese vessaa joka päivä, vaikka pitäisi, koska "meidän miehet" pissii tietenkin kaikki seisaaltaan, ja osalta menee koko ajan ohi

Valittaa, kun on koko ajan niin paljon kotihommia, koska "meidän miehillä" on koko ajan harrastuksia eikä ne voi auttaa kotihommissa.

Ei pelkää sikanautaa vaan jopa juoksee sen kiinni ja seljättää, jos on tarvis

Pistää leikkipuiston ja naapuruston lapset järjestykseen parilla napakalla huudolla

Puhee "meidän miehet" luuranko- ja liekkipaitoihin ja lökähousuihin

Vierailija
85/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisilla sukupuoliasioilla tapella / päteä / tmv.

Tuo testosteronitasohomma kuulostaa aika lailla sellaiselta tutkimukselta, jossa vaikutusluokka on ehkä promillen tasoa. Miehestähän se enemmän kertoo, jos perheeseen syntyy vain yhtä sukupuolta. Miehen siittiön kromosomi määrittää lapsen sukupuolen, ei naisen munasolu, jos saan palauttaa arvon rouvien mieleen...

Vierailija
86/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pitkään jatkunut stressaava elämäntilanne nostaa tutkitusti naisten testosteronitasoa, joka edistä poikasiittiöiden kiinnittymistä (klassinen esimerkki: sotien jälkeen syntyy enemmän poika jne.).

Vierailija
87/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet että suomalainen mies on juntti, kaljamahainen, itsekeskeinen ja äitinsä helmoissa viihtyvä nössö.

Juup... niitä niistä teidänkin superpojista tulee !

BUAAHHAHHAHHA !!

Öitä, kellahdan tänne missi-prinsessa-pitsi-rimpsu-nuppuseni viereen.

Vierailija
88/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet että suomalainen mies on juntti, kaljamahainen, itsekeskeinen ja äitinsä helmoissa viihtyvä nössö.

Juup... niitä niistä teidänkin superpojista tulee !

BUAAHHAHHAHHA !!

Öitä, kellahdan tänne missi-prinsessa-pitsi-rimpsu-nuppuseni viereen.

Vierailija
89/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sellaisen miehen pikku prinsessasi ottaa/saa parinkymmenen vuoden päästä. Hah"

Vierailija
90/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä miehelleni ihmetellyt ensimmäisen kerran pari vuotta sitten. Mieheni tuliin samaan lopputulokseen. Monet tyttöjen äidit päästävät itsensä rupsahtamaan kun taas poikien äidit huolehtivat itsestään.

Vierailija
91/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena leikin mieluummin vauhdikkaita leikkejä ja olin aina kiipeilemässä puihin. Joskus leikin barbeilla ja pidin kyllä mielelläni hameita. Fyysisesti olen hoikka ja melko naisellinen nainen. Toisaalta, minä olen kunnianhimoinen, määrätietoinen ja ammattimainen. En voi sietää naisten turhanpäiväisiä loukkaantumisia (näin minä tämän näen) taikka joka asiasta pillittäviä naisia. Faktat on faktoja ja tunnepuoli erikseen. Osaan minä olla tunteikas mutta en ilman kunnon syytä. Olen myös miestäni seksuaalisesti aktiivisempi. Ja yllätys: meillä on kolme poikaa.

Vierailija
92/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on siis niin totta. NOT!

Vain kananaivoillaan voi tehdä tällaisia päätelmiä.

Vierailija
93/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkien poikien äiti, ja olen ruma ja lihava, enkä ymmärrä miestäni juuri koskaan.

Rento ja huumorintajuinen olen kyllä. Sisällä poikien maailmassa olen ollut lapsesta pitäen, olin poikatyttö. Miesten maailma ei kiinnosta.

Omat poikani 3kpl ovat melko rauhallisia ja todella empaattisia ja suloisia tapauksia. Jo ihan itse olen ollut lapsena monin verroin raisumpi.

JA olen myös niitä äitejä, jotka haaveilee myös siitä tytöstä : )

Vierailija
94/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutunut tiukkiin leggingsseihin ja t-paitaan, jossa on hauska teksti edessä, EMÄNTÄ tai vastaavaa

Käyttää perheestään ylpeänä kutsumanimeä "meidän miehet"

Puhuu römeällä äänellä, ikään kuin olis joutunut huutamaan kovasti elinaikanaan (tai sitten juopi viskiä tai tupakoi ketjussa)

Puhuu koko ajan vaate- ja kenkähankinnoista, joita on tehtävä koko ajan, koska "Matias jarruttaa fillarilla laittamalla kengän maahan ja se menee heti puhki" tai "Joonatan repi sen puussa kiipeillessä" tai" Fransiskus roiskutti akkunestettä farkkuihinsa"

Ei pese vessaa joka päivä, vaikka pitäisi, koska "meidän miehet" pissii tietenkin kaikki seisaaltaan, ja osalta menee koko ajan ohi

Valittaa, kun on koko ajan niin paljon kotihommia, koska "meidän miehillä" on koko ajan harrastuksia eikä ne voi auttaa kotihommissa.

Ei pelkää sikanautaa vaan jopa juoksee sen kiinni ja seljättää, jos on tarvis

Pistää leikkipuiston ja naapuruston lapset järjestykseen parilla napakalla huudolla

Puhee "meidän miehet" luuranko- ja liekkipaitoihin ja lökähousuihin

Mitä tapahtuu, jos tälle emännälle syntyy joskus tyttölapsi?

Hoikistuu, kaunistuu, alkaa pukeutua tyylikkäästi ja äänikin kirkastuu??

Vierailija
95/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei millään pääse mukaan niiden äitien juttuihin, joilla on edes se yksi tyttö. Usein saan ne säälivät katseet. En tiedä edes haluaisinko tyttöä enää, jos minusta tulisi sellainen kuin lähipuistojemme tyttöjen äidit. Minä en tiedä lapsista mitään, kun minulla on vain poikia. Olen melkein kuin alempaa kastia, kun en ole pystynyt maailmaan yhtä tyttöä saattamaan. Ihmettelen meidän äitien arvoja, kun lapsien sukupuoli määrää sen kenen kanssa voimme keskustella.

Vierailija
96/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eletä 80-lukua..ois hupaisa nöhdä pinkki hörhelöinen ilmestys...

Vierailija
97/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään tässä ketjussa esitetty älytön väite.

Uskotteko?

Vierailija
98/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki tuntemani VELA:t on aivan ihania, sydämmellisiä ja mukavia ihmisiä. Ja yleensä ovat vielä kauniita ja laihoja kun eil oe raskauksissa rupsahtaneita!!!!!!

Vierailija
99/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "pojat vaativat ja huutavat, ja tytöt mankuvat ja kirkuvat". Niinpä niin.

Vierailija
100/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on tyttö ja poika ja yksi päivä mielessäni mietin, että poikien äidit ovat jotenkin erilaisempia kuin tyttöjen. Tyttöjen äidit pingottavat, poikien äitien kanssa sopiminen on paljon mutkattomapaa :D.

Oma tyttöni ei ole prinsessa-tyttö ja aika moni hänen kavereistaan on. Huomaan, että prinsessojen äidit katsovat tukka valtoimenaan kulkevaa tyttöäni vähän oudoksuen. Tyttöni on aivan ihana, mutkaton ja suora, ihan niinkuin pojatkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme