Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pelkkien poikien" äidit ovat mukavampia kuin "pelkkien tyttöjen" äidit.

Vierailija
31.01.2009 |

Just joo...

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä lähinnä mietin, että miksi joillakin äideillä, olivatpa he sitten tyttöjen tai poikien äitejä tai sekä että, on niin hirveä tarve päteä äitiydellään? Eikö se ole vain ihan luontainen osa naisen elämää?

Vierailija
2/111 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen/poikien äiti. Pakko nostaa sotaa myös sen välillä kumpiako on sattunut saamaan. Suurimmalla osalla kuitenkin on varmaan molempia.

Äiti kuin äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajoittuneita, että vetävät tällaisia yleistyksiä omasta (säälittävästä) pikku elämästään.

Vierailija
4/111 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainko veli voi kasvattaa reippaan ja iloisen siskon?

"

Itselläni on kyllä poikien lisäksi yksi tyttö, mistä olen todella kiitollinen. Mutta tuntuu, että poikalaumassa kasvavasta tytöstäkin tulee reipas ja iloinen, eikä poikia kammoksuva nirppanokka :).

"

t. 2 tytön äiti, jonka kuopus on todellinen ilopilleri ja reipas "poika" ja koulussa pojat pitää rämäpäänä ja ottaa juttuun kuin juttuun mukaan.

Vierailija
5/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutunut tiukkiin leggingsseihin ja t-paitaan, jossa on hauska teksti edessä, EMÄNTÄ tai vastaavaa

Käyttää perheestään ylpeänä kutsumanimeä "meidän miehet"

Puhuu römeällä äänellä, ikään kuin olis joutunut huutamaan kovasti elinaikanaan (tai sitten juopi viskiä tai tupakoi ketjussa)

Puhuu koko ajan vaate- ja kenkähankinnoista, joita on tehtävä koko ajan, koska "Matias jarruttaa fillarilla laittamalla kengän maahan ja se menee heti puhki" tai "Joonatan repi sen puussa kiipeillessä" tai" Fransiskus roiskutti akkunestettä farkkuihinsa"

Ei pese vessaa joka päivä, vaikka pitäisi, koska "meidän miehet" pissii tietenkin kaikki seisaaltaan, ja osalta menee koko ajan ohi

Valittaa, kun on koko ajan niin paljon kotihommia, koska "meidän miehillä" on koko ajan harrastuksia eikä ne voi auttaa kotihommissa.

Ei pelkää sikanautaa vaan jopa juoksee sen kiinni ja seljättää, jos on tarvis

Pistää leikkipuiston ja naapuruston lapset järjestykseen parilla napakalla huudolla

Puhee "meidän miehet" luuranko- ja liekkipaitoihin ja lökähousuihin

Vierailija
6/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kumpiakin, kolme tyttöä ja kolme poikaa. Olenko kiva?

Vierailija
7/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sinä olet skitsofreenikko. Koska tytön äitinä sinun pitäisi olla kielteinen ja pojan äitinä myönteinen, niin et raukka tiedä kumpaa olet. Hoitoon vaan!

Vierailija
8/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunnista itsestäni yhtään tuon listan tyttöjen äitien piirrettä. Ja ainakin mun mies sanoo että ymmärrän sitä paremmin kuin kukaan muu :)

Vierailija
9/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle muiden ihmisten lasten sukupuolella ei ole mitään merkitystä (en ymmärrä miksi olisi) joten en katsele poikien äitejä pitkin nenänvartta tai sääli heitä. En tykkää prinsessahepenistä, tytöllä ei taida olla yhdessäkänä vaatteessa pitsiä (vaaleanpunaista kyllä), tykkänä aika pelkistetyistä ja selkeälinjaisista vaatteista. En kauhistele poikien maailmaa koska lapsena parhaat kaverini olivat aina poikia.

Jotkut lapset ovat minusta mukavampia kuin toiset, sen myönnän. En ole koskaan pitänyt maailmaa mustavalkoisena, joten ei ole mikään ongelma hyväksyä erilaisuutta. Poikien ja miesten maailma on tuttu (katso ed., lisäksi minulla on 3 veljeä muttei yhtään siskoa) ja ainakin mies sanoo että olen ymmärtänyt häntä paremmin kuin kukaan aiempi tyttöystävä.

Ja ainakaan ap ei vaikuta kovin ymmärtäväiseltä tuolla listallaan ;)

tyttöjen äidit

- ovat nirppanokkia, jotka katsovat poikien äitejä pitkin nenänvartta

- säälivät kilpaa poikien äitejä

- paasaavat kuinka ylimaallisen autuasta on pukea "rinsessat" tai "neidit" pinkkeihin pitseihin

- kauhistelevat poikien maailmaa ja lokeroivat sen ahtaasti

poikien äidit

- suhtautuvat myönteisesti lapsiin ylipäätään

- ovat rennompia ja huumorintajuisempia

- ymmärtävät paremmin maailman moninaisuutta

- ovat suvaitsevaisempia, koska pääsevät sisään poikien ja miesten maailmaan

- ymmärtävät paremmin miehiään

Vierailija
10/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tyttöjen ja poikien FEMINISTI äiti joka tajuaa, ettei nainen koskaan tule olemaan tasa-arvoinen miesten kanssa kun jo me äidit olemme sen esteenä, alusta pitäen. Käykö edes koskaan pienessä mielessänne, että myös te olette olleet pikkutyttöjä???

näin se on. Kaikki näkyvät erot tyttöjen ja poikein välillä johtuvat täysin kasvatuksesta, joka alkaa jo sikiöaikana.

Nainen ei koskaan tule tasa-arvoiseksi.

tämän päivän uutinen: lähes 20% heikompi palkka naisilla.

Vierailija
11/111 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on sellasia ja tytot tallaisia. Voi haloo... Kiva, jos ihmiset tosiaan siirtavat naita ennakkoluuleoja ja stereotypiota niille villeille pojilleen ja mankuville prinsessoilleenkin...

Ei hyvaa paivaa.

Oma poikani just tuolla laittaa pehmokissoille evasretkea ja tytto kulkee lumikkiprinsessapuku paalla ja miekka ja kilpi kadessa ympari taloa. : D

Vierailija
12/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan tätä lasten sukupuolikeskustelua, että kumpi on parempi. Molempia tarvitaan, kaikki lapset ovat arvokkaita, suloisia ja rakastettavia. MUTTA koska aikuisia saa arvostella, niin tuonpa esille otsikkoni väitteen. Jos halutaan puhua stereotypioista, niin

tyttöjen äidit

- ovat nirppanokkia, jotka katsovat poikien äitejä pitkin nenänvartta

- säälivät kilpaa poikien äitejä

- paasaavat kuinka ylimaallisen autuasta on pukea "rinsessat" tai "neidit" pinkkeihin pitseihin

- kauhistelevat poikien maailmaa ja lokeroivat sen ahtaasti

poikien äidit

- suhtautuvat myönteisesti lapsiin ylipäätään

- ovat rennompia ja huumorintajuisempia

- ymmärtävät paremmin maailman moninaisuutta

- ovat suvaitsevaisempia, koska pääsevät sisään poikien ja miesten maailmaan

- ymmärtävät paremmin miehiään

Vierailija
13/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yhden pojan mukava ja kaunis äiti

Vierailija
14/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään pelkän tytön äitiä mutta puistokäytöksestä päätellen ap:n linjaukset voivat hyvinkin pitää paikkansa ;). Jos lapsille tulee jotain kahakkaa ja minä puutun siihen heti, yksikään tyttö ei koskaan jää ainakaan äitinsä ansiosta paikalle pyytämään anteeksi & kuulemaan meidän puolelta anteeksipyyntöä- äidit riuhtovat prinsessansa mukanaan ja julkisesti haukkuvat poikani, jonka ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin kompastua lähelle tyttöä (taapero kyseessä).

Vierailija
15/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 poikaa ja 2 tyttöä.

Vierailija
16/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkkeihin pitseihin...

Mä sen sijaan inhoan pelkkien poikien äitejä, jotka tulee selittämään mulle, kuinka mä pääsen niin helpolla kun mulla on "vain" tyttöjä.

He kun kuvittelevat, että tytöt ovat aina jotenkin kilttejä ja hiljaisia.

Vierailija
17/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee aika lailla tuntemiini äiteihin.

Terkuin pojan & tytön äiti

Vierailija
18/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pelkkien poikien äidit taas on aika kapeakatseisia, ne kuvittelee että kaikki tytöt on prinsessoja. Tyttöjen äidit tietää että osaa ne tytötkin rymytä ihan yhtälailla.

Vierailija
19/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu syy ei saa tervettä ihmistä tekemään näin hassua aloitusta.

Taitaa olla niin ettet saa oikein yhteyttä niin rasavilleihisi, eikö niin ? ;)

Vierailija
20/111 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkien poikien äidit ovat kauniita, hoikkia ja huoliteltuja, tuntuisivat olevan keskimäärin kiinnostuneempia omasta pukeutumisestaan ja ulkonäöstään kuin tyttöjen äidit. Tyttöperheissä lapset voi olla siististi pukeutuneita mutta äidit melkein aina rähjäisempiä... Sattumaa ehkä, mutta olen kiinnittänyt asiaan huomiota jo muutaman vuoden ajan. Onko joku muu huomannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi