Vieläkö meitä on lokakuisia haaveilijoita - uusi pino
Niin, vieläkö on monta lokakuun nyytistä haaveilevaa matkassa? Edellinen pino alkoi venymään pitkäksi ja moni on siitä jo tippunut.
Täällä tätiä odotetaan saapuvaksi lauantai-sunnuntai, joten vielä on piinailtavaa. Oviksen bongasin kp 12 tienoilla, ja uutena jutskana tässä kierrossa on lämmön mittaus. Mielenkiintoista seurata, et tippuuko se lämpö ennen tätiä...voi sitten senkin avulla varautua tädin kurjaan vierailuun...tai toivottavasti jokupäivä valmistautua plussauutisiin :)!!!
Oireita mulla ei siis taaskaan minkaanlaisia, joten olen vähän kirvestä heittämässä kaivoon tämän kierron suhteen. Mies kyllä ihanasti lohduttelee, et eihän sitä välttämättä mitään tuntemuksia vielä tartte olla. Kertoi nähneensä unen, et meillä suloinen tyttövauva, jota kaikki kävivät ihastelemassa. Uskoo usein näkevänsä enneunia, joten jospa olisi ukko tälläkertaa oikeassa ;)
Enpä ole tätä pitkään aikaan tehnytkään, mut lp olisi hetki... 13.10.09....
t. wilukisu yk4 kp 21/24-26
Kommentit (136)
Joopa joo, aiemmin tuolla vannoin etten tikuttele enää oviksia, mutta niinpä vaan löysin itseni Mammaksin sivuilta klikkaamassa ok:ta "tilaa ovistestejä"- ruudun kohdalla... Eli hulluksi varmaan ainakin tulossa ;) !
Rupesin funtsimaan, että tuleeko muilla ovistesteihin aina kaksi viivaa vai jääkö joskus vaan yhteen? Ja onko sillä jotain merkitystä? Mulla kun on aina ollut ovistesteissä kaksi viivaa, välillä sitten se maaginen tummempi kuin testiviiva...Onko teillä kokemusta Mammaksi ovisliuskatesteistä? En ole niitä vielä kokeillut.
Samperi kun saisi vielä raskaustestiinkin kaksi viivaa, tummuusasteella ei mitään väliä!
Ihme juttu monella tässä kierrossa, menkat myöhässä vaikka kuinka, mutta negaa. täti tekee kyllä niin taas kepposiaan! On tosi törkeää pilailla viattomien vauvakuumeilijoiden kustannuksella! MUR!
Neljättä päivää menkat myöhässä, menkkaolot oli ja meni, luulinkin että on tärpännyt, mutta ei. Enää en ole testejä tehnyt, kun mun mielestä tää ei voi enää plussaksi mitenkään muuttua, pupuiluistakin alkaa olla turhan kauan aikaa....
SUlla on peppipihlaja viel ihan hyvät mahkut kun kierronpäivät ei ole ton pidemmällä!Kovasti peukutuksia bdbdbdbdbdbd
Ja muillekkin uskoa, toivoa ja onnea
Manteli
kun on taas negaa :( Tiisus pelasta nyt ainakin sinä meidät, tosi hyvälle ainakin näyttää, ihanaa! Ja onnea Mairannelle myös, kertahan tosiaan riittää - itsestä alkaa tässä ainakin tuntua että mitä enemmän sitä hikipäässä pupuilee niin ei se kyllä raskautumisonneen tunnu vaikuttavan...
Peppipihlaja: juuri siis aiemmin tein sitä ovistikkutestausta (lue minun aiemmat tässä ketjussa) - ja siis nimenomaan mammaksin liuskaan ei ikinä tullut yhtä vahvaa viivaa, vaan vahvimmillaankin jäi haamuksi. Kotitestin liuskakin oli vähän siinä ja siinä, mutta kotitestin puikkoon olin tyytyväinen. Voivat tietysti toimia eri lailla eri ihmisillä, mutta itse en tilaa mammaksista enää liuskoja. Ja tosiaan siis kyllä mulla aina alkutestailuissa on vain kontrolliviiva. Sitten alkaa tummua testiviiva. Riippuu siis ainakin mulla siitä kuinka aikaisin aloittaa.
Manteli: jos sulla oli ovis myöhään, niin ei raskaustesti sitten vielä välttämättä näyttäisikään vaikka olet myöhässä tädin kanssa. Toivon kovasti että siitä on kyse, ja se plussa sulle napsahtaa!
Omassa navassa ei oikeastaan mitään tuntemuksia. Eilen oli jotain outoa raudan maksua suussa, mutta mistäs nyt sitten tiedän oliko se raudan makua vai jotain muuta, enhän mä tiedä miltä rauta edes maistuu! Tämä on niin tuskallista odottaa, eikä muuta voi. Mahkut tosin on varmaan promillen luokkaa...
Ninni kp21, dpo4
Pyhistä aikomuksistani poiketen en malttanut olla tekemättä r-testiä jo tänään iltapäivällä, kun ei aamun tuntemuksista huolimatta täti tullut vieläkään. Ja kas, haalea mutta selkeä plussa! pysyispä se nyt loppuun asti.. tästä alkaa uudet stressit.
Mutta siis siskot Mantelit ja muut, ei kannata menettää toivoa ennenkun täti tulee!!
Sä annat meille toivoa taas! Mitkä sulla oli kierronpäivät? Mulla menkat hukassa jo ainakin viidettä päivää. Sovittiin miehen kanssa että viikonloppuna testataan ellei täti tule. Ja mulla on pe työterveyslääkäri niin aion sitä pommittaa et mitä tää voi olla ja miten se km voi vielä vaikuttaa, vaikka mahtaako se mulle mitään osata vastatakaan...
Iloista torstaita!
Manteli
Alkaahan näitä iloisia uutisiakin tulla pikkuhiljaa! Nyt vaan kaikille plussanneille kamalasti tarrasukkia ja vauvaliimaa, että pysyypikkuiset matkassa mukana ja kaikki menee hyvin!
Merkillistä nämä myöhässä olevat menkat, Mantelillakin jo noin paljon... Testiä vaan tekemään, onpa todellinen piinaviikko meneillään. Mites Rosalla menee?
ON: Edelleenkään ei menkkoja, ei edes pienoista veriviirua. Tulee sit todennäköisesti rytinällä jos on tullakseen. Aamukahvin jälkeen taas heikotusta ja oksennus oli ihan liipaisimella, mutta meni onneksi ohi. Tuo nyt voi kyllä johtua antibiootistakin jota joudun syömään. Palelee ja välillä kuuma, väsyttää...
On tämä ihan kummalliseksi mennyt!
Peppipihlaja kp29/27-32 tai 33 tai jotain... ?:|
Muistakaa että niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa! Millä testeillä ootte testaillu noita negoja?
Ja ihanaa Pyrola! Mikä sulla olis LA? Minulle laskuri näytti 22.10.
Mammaksin ovisliuskoilla en minäkään saanut haamua kummempaa vaikka muut oireet viittasivat oviksen tuloon, ja mitä ilmeisimmin ovis olikin just silloin kun tuntemukset oli.
Peppipihlajalla ainakin oireet on aika lupaavat!
ON: Tein eilen jo uuden raskaustestin ja kyllä siihenkin tuli kaksi viivaa, testiviiva edelleen kontrolliviivaa vaaleampi. Tänään olisi tädin pitänyt tulla mutta ihanasti loistaa poissaolollaan! Vatsassa vihloo ajoittain ja vilunväristuksiä myös ajoittain sekä aamuisin herään reilusti ennen herätyskelloa, kumma oire, sama homma oli esikoista odotellessa koko raskausajan.
Testi onnea toivottelee Tiisus
Kyllä jännittää Peppipihlajankin puolesta! Hyvältä kuulostaa oireet.
Mites Mantelin tilanne?
Ja Tsiisukselle tarrasukat:) Kuinka vanha teillä olikaan esikoinen?
Eilen oli kp 31/28, tai siis ei ilmeisesti 28 vaan 30+? En tosta la:stakaan osaa sanoa koska en enää tiedä mikä oli kierron pituus tai milloin ovis, laskuri antaa 20. tai 24.10. Ainoa kiinnekohta on kp 23, jolloin tunsin jotain mikä olis voinut olla se kiinnittyminen, mutta tiedä häntä..
Heräilin 2 tunnin päiväunilta, kuinka ihmistä voikin väsyttää näin kamalasti! Kohtua juilii ja selkää pakottaa, taas pieni pelko hiipii että noinkohan se täti sittenkin sieltä tulee...Uutta testiä en kyllä tee ennen kuin menkat on reilusti myöhässä...
Joku kyseli millä itse kukin testaili, mulla oli ensin First stepin herkkä testi silloin kp 23 ja nyt kp 27 testasin Predictorilla (meniköhän se noin?!). No, joka tapauksessa negaa näytti molemmat...
Jännittää, piinaa, panikoi...
Peppipihlaja: jännittää puolestas, mikä dpo uskot että sulla on nyt menossa? Oot kyllä tainnut tosiaan testata liian aikaisin, nyt vaan pidättelet vielä muutaman päivän...
Tiisus: ihanalle näyttää!!! Pidä meidät ajantasalla, ootko testannut vielä tänään?
Hienoa että alkaa näyttää että kuitenkin lokaplussia saadaan. Omassa navassa on ollut jotenkin epätoivonen päivä, kaikki ärsyttää ja kiukuttaa. Tämä on aina näin, että kuumeilu tekee hulluksi. Kuinka monta kuukautta/vuotta tätä oikein pitää vielä jaksaa! Alkukierrosta sitä on aina jotenkin niin virkeä ja positiivinen.
Kaiken näköistä pientä juilintaa on ollut tänään mutta tulevat mysteerisesti vain silloin kun asiaa oikein ajattelee... Kertokaas nyt te jo raskaana olleet/olevat, että millaisi kiinnittymiskipuja teillä on ollut ja noin suurinpiirtein missä vaiheessa? Tietäisi edes vähän että mitä hakea.
Jennuli ja Wilukisu, mihin te hävisitte? Tulkaa takas, mun on jo ikävä :=)
Vähän epätoivoinen Ninni kp22, dpo5
että mulla on dpo 12-14, about... Pitäs kai sen nyt jo testissä näkyä jos raskaana olisin... Menkkoja ei edelleenkään, ei edes sitä vaaleanpunervaa vuodon tapaista jota yleensä on tullut paria päivää ennen monsuunia... Taitaa täti myöhästyä nyt piinailujeni takia...
Plääh, ei se nyt auta kuin odottaa. Aika matelee, ei kulu millään!!!
Mä en muista aiemmista raskauksistani mitään kiinnittymiskipuja, nytkään en varmaksi osaisi sanoa kiinnittymisistä mitään jos raskaana sattuisinkin jostain ihmeen syystä olemaan...
...alkaa olla kuitenkin varmaan aikaisinta kuin voisi ehkä testissä näkyä, eli noi sinun aiemmat kaksi testiä oli 100% varmasti epäluotettavia. Oi saa nyt plussa ja vedä minutkin pieni mukanasi siihen plussatuuleen! :=) Kiitos muuten tuosta kiinnittymiskipu-tiedosta: kiva tietää, että oireettomanakin voisi olla toivoa...
Tämä odottaminen on kyllä täyttä tuskaa. Ei pysty keskittymään mihinkään muuhun, kokoajan ajattelee ja kuulostelee itseään. Nytkin mietin kokoajan että vähän on selkä kipeä, ja se on mulla menkkamainen oire (menkoissa aina selkä hyvin kipeä ja gynen mukaan kohtu on aika takana). En uskalla edes urheilla kun ajattelen, että jos siellä joku pikkualkio olisi kiinnittymässä niin voisi juoksun tiimellyksessä irrota - sekopäistä eikö?
Pitää vain nyt vetää syvään henkeä, viime kierrossa sitä oli kanssa dpo4-8 vaikka mitä oireita ja tyhjä arpa niin vain tuli. Täytyy varmaan keksiä jotain järjellistä tekemistä.
Ninni, edelleen tuskissaan
...Lupasin miehelle pitää taukoo höyryymisestä...hyvin olen lupauksen pystynyt pitämään :)
...lupasin seurata tän pinon kuulumiset....kaikessa hiljaisuudessa olen juttujanne lukenut :)
Tauko tekee hyvää....Palaan ehkä joku päivä....
wilukisu
Ja samanlainen yökötyskohtaus kuin parina aiempanakin aamuna. Tädistä pieni aavistus eilen, sitä hennon punervaa vuotoa oli ihan vähän. Odotin menkkoja alkavaksi yöllä ja varustauduin sen mukaan, mutta ei ole täti tullut. Selkää pakottaa mutta kohdun puolella hiljaista, tissitkään ei ole kipeät. Herranjestas tätä piinaa...
Ninni: Tsemppiä sullekin! Mulla on kans menkkojen aikana aina selkä ihan kauhean kipeä ja kohtu niin ikään taaksepäin kallistunut. Synnytyksissäkin supistukset on tuntuneet aina selän puolella kipeämmiltä. Ja kiinnittymiskipuja en tosiaan muista lainkaan aiemmilta raskauksiltani. Oikeastaan ainoat aiemmat alkuraskausoireet ennen menkkoja on ollut tissikipu, päänsärky ja flunssa. Ja sellainen olo että mä oon ihan varmasti raskaana...sen on jotenkin vaan tiennyt. Nyt sitä tietämystä ei tunnu olevan...
Mielialat heittelee kyllä itkusta ja epätoivosta riemuun ja nauruun. Olen raskautunut aiemmin heti ekasta yrityskierrosta, joten nyt rupee jo vähän pelottamaankin...
Parempaa päivää kaikille :) !
Peppipihlaja kp30/27-33...
Raportti omasta navasta:
Eilen oli todella selvä raskaustunne, sellainen edelliskerrasta tuttu puoliällö olo ja hassu maku takaraivossa. Iltaa kohti laantui ja tänään olen kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Toisaalta huolestuttaa, toisaalta muistan ettei viimekskään mitään kunnon oireita ollut heti. En ole testannu uudestaan, ajattelin odottaa viikonlopulle...
Mitä Manteli???
Aurinkoista viikonlopun odotusta:)
Verensekainen vuoto lisääntyy... Eli tätin pirulainen tulossa. Voi itku!!! Taidan siis kohta loikata marraskuisiin.... TYHMÄÄ!!!
Voi peppipihlaja, mäkin täällä stressaan sun puolesta! Sulla on niin hyvänkuuloiset oireet ja mä olin ihan varma että sinä plussaat, mutta ei kai se täti sieltä oikeasti tullut?
Pyrola: Sä alat varmaan olla jo turvallisilla vesillä, nyt testin tekoon niin meidän ei tartte täällä jännäillä!
Niin ja täällä tilanne on edelleen sama, ei menkkoja, eikä uskoa plussaan. haen nyt viimeisen testin tälle kierrolle tänään kun illalla käyn kaupungissa ja sen teen huomenaamulla. Sitten tulee varmuus, kun on jo kp vaikka mitä, 35/27-29
Huomiseen, peukkuja teille! bdbd
Manteli
Täti apina karautti meille oikein kaikkien voimiensa takaa, tuntuu että vuodan kuiviin. Takki tyhjä, mieli maassa taas. Jatkan tuolla marraskuisissa sitten kun jaksan...
Plussatuulia teille lopuille piinailijoille, toivottavasti Manteli plussaat kuitenkin ja Ninnikin saisi toivotun tuloksen.
Peppipihlaja kp1/27-33 ja yk 6 vai joko jo peräti 7...
Voi peppipihlaja, tää on kamalaa. Tuli ihan paha olo vuoksesi, toivoin niin plussaa sulle. Voi mitä sitä osaa ollenkaan sanoa, kun tietäen tuon takki tyhjä -fiiliksen niin ei siinä mikään oikein lohduta... Marraskuu on kumminkin hieno kuukausi, pieni pikkujoulun pakettikäärö siis. Sinne marraskuisiin minäkin tästä kohta tupsahdan ihan varmasti. Sä olet vähän edellä noissa kierron päivissä, mutta muuten meillä on samat luvut (täällä siis nyt yk6 kp23/27-33). Ei menetetä toivoa!
Ja wilukisu ymmärrän kyllä tuon jättäytymisen... Itsestäkin tuntuu, että ei ole hyvä stressata täällä. Mutta sitten taas jos en stressaa täällä niin stressaan vain omassa päässäni, ja sekin tuntuu pahalle. Eilenkin olin illalla niin stressaantunut, että hyvä että henkeä sain. Että hyvin varmaan onnistuu tämä raskautuminen tämän stressin kanssa!
Manteli ja pyrola tsemppiä! On ainakin Mantelilla täti kyllä todella paljon myöhässä jos ei tule plussaa. Mutta toivotaan plussaa!!!
Ninni
Täti kiduttaa nyt ihan kuusnolla. Kp 28 mulla meneillään, ei mitään taivahan haisuakaan menkoista, ei oireen oirettakaan, mutta testi näytti jälleen puhdasta negaa. Nyt en todellakaan enää jaksa uskoa vauvan tuloon, ainakaan tämä kierron osalta.
Eepu pääseekin nyt uuteen koitokseen, mites Manteli, Pyrola, Rosa ja muut piinailijat? Edelleen negoja? Tämä on ihan raivostuttavinta koko puuhassa, tehdä tuhat ja yksi negatiivista testiä ja sitten vaan kärttyisenä odottelee koska sen tädin nyt oikein suvaitsisi saapua...Ärr ja murr...