Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö meitä on lokakuisia haaveilijoita - uusi pino

26.01.2009 |

Niin, vieläkö on monta lokakuun nyytistä haaveilevaa matkassa? Edellinen pino alkoi venymään pitkäksi ja moni on siitä jo tippunut.

Täällä tätiä odotetaan saapuvaksi lauantai-sunnuntai, joten vielä on piinailtavaa. Oviksen bongasin kp 12 tienoilla, ja uutena jutskana tässä kierrossa on lämmön mittaus. Mielenkiintoista seurata, et tippuuko se lämpö ennen tätiä...voi sitten senkin avulla varautua tädin kurjaan vierailuun...tai toivottavasti jokupäivä valmistautua plussauutisiin :)!!!

Oireita mulla ei siis taaskaan minkaanlaisia, joten olen vähän kirvestä heittämässä kaivoon tämän kierron suhteen. Mies kyllä ihanasti lohduttelee, et eihän sitä välttämättä mitään tuntemuksia vielä tartte olla. Kertoi nähneensä unen, et meillä suloinen tyttövauva, jota kaikki kävivät ihastelemassa. Uskoo usein näkevänsä enneunia, joten jospa olisi ukko tälläkertaa oikeassa ;)

Enpä ole tätä pitkään aikaan tehnytkään, mut lp olisi hetki... 13.10.09....

t. wilukisu yk4 kp 21/24-26

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun piti sanoa: että nyt tuli sitten virallisesti testattua sekin, että kun joku kertoo, että raskausoire on tämä ja tämä, niin välittömästi raskaudesta haaveileva sen kyllä itselleen kehittää.

Sinä kun mainitsit nimittäin eilen siitä ilman herätyskelloa heräämisestä - niin eiköhän meikäläinen sitten tänään herää tikkana tuntia ennen herätyskelloa (mitä ei kyllä koskaan muuten tapahdu)!!! Ja olen täysin varma, että tää nyt ei johtunut mistään muusta kuin siitä, että kroppa kehittää nää oireet alitajuisesti kun niitä oikein toivoo.

Että semmottiisii taas täällä suunnalla...

Ninni, taas

Vierailija
82/136 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin,

töissä on ollut niin haipakkaa etten ole ehtinyt täällä höyrytä ollenkaan (omassa päässäni kylläkin..).

Ihanaa pyrola :), voi ei peppipihlaja! :(

Omassa navassa tänään siis kp 31/28-30. Ei mitään merkkiä menkoista, tissit kipeenä ja alavatsa turvoksissa...

Tänään ois tosiaan voinu testata, mut taikauskoinen kun olen niin en halunnu pe ja 13. pvä. Mutta jos ei tätiä tän päivän aikana kuulu, testaan huomisaamuna....

Ja nyt taas töitten pariin (onneksi on muuta ajateltavaa ettei ihan pää sekoa),

Rosa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pyrola teit testin, vai maltatko huomiseen?

Vihdoin täällä tapahtuu...kp 35/27-29 vaihtui kp 1/27-35...Eli täti se sieltä vihdoin pöllähti, onneksi, kun ei kerran plussia suotu niin edes uusi yrityskierto. Mä vaan olen ton keskenmenon ja tän kilpirauhasjutun kanssa nyt niin jotenkin pelokas ja epävarma että mahdanko henkisesti vielä kestää tän rumban, tai raskauden...erityisesti ton kilpparin takia :/

Manteli, uuteen kiertoon

Vierailija
84/136 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt jo marraskuun pinoon. Kirjoittelin sinne tuosta lapsettomuusklinikalla käynnistä 9.2. Jos jotakuta kiinnostaa niin sieltä voi käydä lukemassa. Kun lupasin tänne tulla kirjoittamaan... mutta kirjoitinkin jo seuraavaan pinoon!

Moona

Vierailija
85/136 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei plussannut Rosa, vaan täti ilmaantui eilen illalla nyyh... Pahinta oli kun mies oli jotenkin niin innolla mukana ja oli varma että nyt tärppäs, niin oltiin tippa linssissa molemmat...

Huoh, (kokoaa itseään) :(

Rosa

(sorry nyt omanapaisuus, fiilikset ei oo ihan katossa)

Vierailija
86/136 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tiisukselle! Ihan mahtavaa! Ja kai Pyrolaakin uskaltaa onnitella, joko olet tehnyt uuden testin? Aivan ihanaa, että teillä onnisti. Jo se on tätä pinoa seuratessa alkanut tuntua, että miksei kukaan... Ajatelkaa, yheksän kuukauden päästä pikkuinen suloinen nyytti kainalossa!

Peppipihlaja, ihan tosi kurjaa, tsemppiä. Monella on vissiin nyt tullut menkat myöhässä niin että piinailu on ollut erityisen tuskaista. Koettakee jaksaa!

ON: ei mitään. Menossa kp 31 mutta vasta dpo 7 ja pitkä kierto siis odotettavissa. Yritän hieman pitää taukoa täältä, koska muuten lietson itseni jo nyt piinailumielentilaan, ja kuitenkin vielä pari viikkoa pitäs odotella.

Vierailija
87/136 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä viestisi ei äsken kirjoittaessani näkynyt mulle. Tosi paljon osanottoa. Koeta jaksaa. Se on hirveetä kun toiveet alkaa nousta, mulla ne nousee jos oviksen bongaa, ja sitten kierron lopussa piinaillessa sitä liitelee ihan pilvissä - ja putoaminen maan pinnalle onkin aikamoinen rysähdys.

Vierailija
88/136 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku että on tullut tätejä:( Tässä asiassa on niin voimaton olo, kun ei voi tehdä juuri muuta kun odottaa ja katsoa kuinka käy. Koittakaahan jaksaa kaikki taas odottaa sitä seuraavaa kertaa.

Mä en vielä laske olevani turvallisilla vesillä: torstain jälkeen kaikki raskausoireet on laimentuneet lähes nollaan, ja eilen iltasella testasin jollain Onni- testillä todella haalean, hädin tuskin näkyvän plussaviivan. Keskiviikon clearbluessa viiva oli selkeämpi. Tiedättekö kukaan tästä, onko huono merkki?

Vierailija
89/136 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pyrola sanoa noista testeistä, en ole vielä itse päässyt lainkaan kokeilemaan :=( Mutta en ole Onni-testistä ikinä kuullutkaan joten se on varmasti ihan humpuuki testi! Eikö sun kp:t ole jo vaikka mitä, joten kyllä se aika vahvasti puhuu sen plussan puolesta? Ja luulisin että pääasia on se, että joku plussaviiva testiin tuli.

Onko lokakuisten pino nyt kuihtunut vallan pois, onko enää ketään?

Tiisus, tule vielä kertomaan tilanteestas?

Ninni

Vierailija
90/136 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muutamaan päivään päässyt lukemaan täältä kuulumisia... Siis ei voi olla totta sen tädin kanssa! Niin monen luokse taas kurvannut. Iso hali kaikille!!! Ja parempaa onnea marraskuulle! Jään seuraamaan kuulumisianne...

Pyrola: mulla on se käsitys raskaustesteistä että jos viiva tulee, himmeä tai vahva, positiivista näyttää!

ON: Tein lauantaina rfsu:n testin ja nyt tuli jo tosi vahva viiva heti. Eli kyllä tässä raskaana ollaan, kunpa kaikki menisi hyvin, maaliskuun loputtua voisi ajatella olevansa turvallisilla vesillä. Oireet tissiturvotusta ja aamuheräilyjä lukuunottamatta kadonneet.

Joku kyseli kiinnittymiskivuista, itse en ole tuntenut kiinnittymistä, en esikoista odotellessa enkä nyt. Joten todellakin ilman kiinnityskipuja ja vuotoja kiinnittyminen mahdollista!

Testionnea mamakolle ja ninnille! Kuten sanoin, jään seuraamaan ja tsemppaamaan teitä!

Tiisus rv huikeat 4+4

Vierailija
91/136 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun lopulle tähyillään täällä ja piinaillaan viime hetkinä. Toiveet eivät tosin ole kovin vahvat. Tässä kierrossa, kun en yhtään laskenut sopivia päiviä ja itse puuhailukin jäi hyvin vähiin.

Onnittelut lokakuulle plussanneille! Pahoittelut pettymään joutuneille ja uuden kierron kohdanneille!

Onkos täällä enää muita viimehetken jännittäjiä?

Bakteeri yk 5, kp 29/27-31

Vierailija
92/136 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tiisus!!! Ja tarroja pienoisen matkalle! Ihanaa että plussia tuli edes pari... Kyllä se pyrolankin plussa sieltä vielä vahvistuu!

Bakteeri sulla alkaa olla testipäivä lähellä! Kuumeilemassa ainakin minä ja Mamako, molemmilla taitaa olla dpo 9 meneillään. Minulla menossa kp26/27-33, epäilisin 31 päiväistä kiertoa tästä tulevan. Oireita ei ole, joten olen täysin varma että marraskuisiin mennään...

Onko vielä muita?

Vierailija
93/136 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat on alkamassa, ilmeisesti. Siis jo dpo 9! ovis tuli kp 24 ja kierto siis 32 päivää, mikä menee mun häilyväisten menkkojen normaaleihin rajoihin. En osaa olla kovin pettynyt, mitään en tuntenut ja olin valmistautunut odottamaan vielä pari viikkoa kun tuo ovis meni niin myöhäiseksi. Jos kerran täti tulee, niin hyvä että jo nyt niin kärsitään pois. Mutta hiukan huolettaa tuo lyhyt aika oviksen jälkeen, katotaan jatkossa miten se menee.

Tsemppiä Ninni ja Bakteeri, kertokaa kuinka käy!

Mamako yk7 pk 1(?)/26-36

Vierailija
94/136 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko täti? Miten se nyt jo voi tulla! Noilla dpo menkkatuntemukset voisi ajatella olevan enemminkin raskausoireita kuin tädin alkamista. Toisaalta sulla on hyvä tilanne: jos täti ei merkeistä huolimatta ala, niin se on tosi tosi hyvä, ja jos täti tulee niin ainakin sulla lupaavasti olis kierto lyhentymässä.

Toivooooo että olis vain täti rymistelemässä ovella, mutta se pirun akka ei pääsisi ovesta sisälle!!

Alan itsekin toivoa, että täti jo tulisi. Pääsis taas tästä piinasta ainakin sitten uuteen koitokseen. :|

Vierailija
95/136 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heido vaan kaikille :) Minä yritän vielä riippua täällä lokakuisissa epätoivon vimmalla. Mä luulin tossa viikko sitten että nyt on ihan varmasti tärpänny(kuten aina..) ja kehittelin sellasen oirelista että :)

No kahden negan jälkeen täytynee uskoa että asia ei sittenkään ole niin. Mutta tässä joka paikkaan koskee ihan just perinteisellä tavalla että menkat alkais, mutta ei näy eikä kuulu. Joten täällä mä vielä olen, jos olis edes se 0,00001% mahdollisuus vielä :D

Tervis kp 37/30-37

Vierailija
96/136 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain tässä taustaillut, kun ei ole mitään tuntemuksia. Pelkään pahoin, että tipun täältä lokakuisista nyt sitten vihdoinkin. Tätimäisiä oireita nimittäin ollut nyt tässä illalla, epäilisin että täti saapuu yöllä :( Mahkut olikin pienet kun mies oli töissä oviksen aikaan. Marraskuisissa uudella voimalla!

Onkohan täällä enää edes ketään vai lörpöttelekö yksinäni...

Ninni kp29

Vierailija
97/136 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täältä sitten lähden. Tervis toivottavasti sinulla onnistui...

Ninni kp1

Vierailija
98/136 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin..täällä vielä yksi lokakuisesta haaveileva. Haaveet tosin on kovin pienet sillä yritykset jäi oviksen aikana kovin vähäiseksi..ja kaikenlisäksi tuntui että ovis kesti viikon. Mutta...mä jään jänskäämään ja jos huonosti käy niin siirryn marraskuun puolelle sitten kertomaan lisää itsestäni ja tästä armottomasta vauvakuumeesta.

zoma...kiertopäivistä sekaisin mutta aika h-hetkessä eletään :)

Vierailija
99/136 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lokakuisen haaveilijoita. Edellisestä kuukausipinosta osanottoa niille, joilla syystä tai toisesta vaikea tilanne. Ja harmillista, te kenelle tuli täti visiitille.

Joku selvitti tuota niukkojen menkkojen mahdollista ongelmallisuutta gyneltään, kiitos infosta. Ilmeisesti tiputtelut voi olla oire endosta mutta ei välttämättä. Naisen oireet on kyllä niin moninaiset että ei oo tosikaan - mistä sitä nyt erottaa tiputteluvuodon vaihtumisen vuodoksi tai ylipäätään menkkojen alkamisen tai loppumisen, siis varmuudella? Ei mistään mun mielestä.

Monilla näyttää olevan piinaviikot, se on kyllä tuskaa. Mä en ole sitä lokakuista päässyt vielä edes yrittämään, viikon puolivälin tienoilla alan vasta testata ovista.

yk 6 kp 12/30-36?

Vierailija
100/136 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lokakuisten pino oli tosiaan jo megapitkä... Ahkerasti olen sitä seuraillut, mutta kirjoittaminen on aika pitkälti jäänyt... Mutta mielenkiinnolla ja myötäelämisellä olen teidän juttuja lukenut. :)

Eli meillä kolmas toiveissa (tai oikeastaan neljäs, ensimmäinen vauva menehtyi istukan verisuonitukoksen takia odotuksen loppumetreillä). Toinen yrityskierto, kp 14 menossa, eli ovisaika pitäis olla just käsillä, mitään oireita ei siitä kyllä nyt ole (ihan luomusti ollaan yritetty, siis en ole testaillut ovulaatiota, paitsi aamulämpöjä mittaillut).

Mutta odottavalla kannalla, ja tietysti miehen viettely nyt mielessä, se kun vielä lähtee työmatkalle loppuviikolla, harmi...

Tsemppiä piinailijoille ja oviksen metsästäjille!

Rosa