Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö meitä on lokakuisia haaveilijoita - uusi pino

26.01.2009 |

Niin, vieläkö on monta lokakuun nyytistä haaveilevaa matkassa? Edellinen pino alkoi venymään pitkäksi ja moni on siitä jo tippunut.

Täällä tätiä odotetaan saapuvaksi lauantai-sunnuntai, joten vielä on piinailtavaa. Oviksen bongasin kp 12 tienoilla, ja uutena jutskana tässä kierrossa on lämmön mittaus. Mielenkiintoista seurata, et tippuuko se lämpö ennen tätiä...voi sitten senkin avulla varautua tädin kurjaan vierailuun...tai toivottavasti jokupäivä valmistautua plussauutisiin :)!!!

Oireita mulla ei siis taaskaan minkaanlaisia, joten olen vähän kirvestä heittämässä kaivoon tämän kierron suhteen. Mies kyllä ihanasti lohduttelee, et eihän sitä välttämättä mitään tuntemuksia vielä tartte olla. Kertoi nähneensä unen, et meillä suloinen tyttövauva, jota kaikki kävivät ihastelemassa. Uskoo usein näkevänsä enneunia, joten jospa olisi ukko tälläkertaa oikeassa ;)

Enpä ole tätä pitkään aikaan tehnytkään, mut lp olisi hetki... 13.10.09....

t. wilukisu yk4 kp 21/24-26

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni: Mä oon jo pidempään nappaillut raskausvitamiineja ja vehnänalkioöljyä ja omega3:ia. Glandinia oon harkinnut, jos plussaa ei tuu mut kierto venyy.

Ei tullut kirjoiteltua, kun on tuntunut ettei varmaan tärppää, mut muutama päivä sitten oli kummia vihlontoja ja kp:tkin on jo siinä vaiheessa, että kyllä sitä vähän piinailla jo täytyy :)

nau kp 29/30

Vierailija
122/136 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan samoilla linjoilla Peppipihlajan kanssa, tämä ainainen odottelu ja päivien laskeminen ja kroppansa tunnustelu ja ihmettely on kyllä aika touhua. Mutta vaikka kuinka päättää ettei ajattele asiaa eikä tosiaan testaile monta päivää ennen h-hetkeä, niin silti tämä menee aina tälläiseksi intoiluksi, hermoiluksi ja tosiaan piinailuksi..testiä en toki ole vielä tehnyt, mutta muuten analysointi on kova, vaikka nyt yritänkin pitää siitä suuni kiinni. menkkaoloa on jo ollut monena päivänä hetkittäin, nännit ovat arat, pari päivää jo oli painontunnetta mahassa ja ihme kipristelyjä, mutta vaikka wilukissa yrittikin ehdottaa että eikös toinen km putkeen olisi epätodennäköistä, niin m inä ennemmin ajattelen niin että uusi raskaus heti perään olisi epätodennäköistä...mutta näinpä silti piinailen ;)

Jokos wilukissalla tai naulla olisi meille uutisia, koskas meinaatte testailla?

Ninni: mä olen kanssa jo pitempään syönyt monivitamiinia, muihin poppakonsteihin en ole vielä lähtenyt...

Pahoittelut tädistä Rosmariinille!

Tällä porukallahan LA:t menee jo aika pitkälle lokakuulle, onko meillä vielä plussanneita ollenkaan? Outoa! Noh, josko sitten loppukuulle olisi kova suma!

Manteli, sekaisin kierronpäivistään..23/29?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on täti tehnyt kutsumatta vierailuja, että kerkeekin! Tsemppiä rosmariin g-mehun lipittelyyn ja oviksen odotteluun.

Kiitos vaan kaikille tsemppauksista. Ninni tuo muun ajattelu on kyllä hyvä, jos vaan osaa ja kykenee...hulluuden partaalla täällä varmaan on välistä yks ja toinen. Tänään kävin vähän töissä ja meni kyllä 8 tuntia kivasti. Miehet varmaan myös yrittää säästää meitä sillä, etteivät ala leijumaan...eivät kai halua meitä ennestään innostaa, ennen kuin on innostumisen aihetta.

Jaa olen vissiin pitänyt itseni lisäksi joitakin teistäkin jännityksessä....No ei ole täällä vieläkään täti tullut :)!!! Luulisimpa, että olen raskautunut tai sitten kroppa tekee oikein julmia temppuja mulle. Lämmöt edelleen korkealla ja alamasussa pientä supistusta ja NÄLKÄ on koko ajan. Testata en ole meinannut...huomaa sen sit viimestään kun masu alkaa kasvaa ;). Kai sitä sit TK:n testissä tulee käytyy.

No piinaus päiviä on vielä muillakin...toivottavasti mennään porukalla tuonne odotuspuolelle. Ei taida tästä tai tuosta vanhasta pinosta olla yhtään plussaa...vai oliko tuosta vanhemmasta???

Lohdutuksen sanana niille joille yo. tekstini voi tuoda haikua mieltä: suurimmalla todennäköisyydellä jokainen meistä ajallaan saa plussa uutisia! Vaikka tie sinne saakka on piinaava taitaa lopputulos palkita vaivan! Tsemppiä itsekullekin plussan odotukseen!

varovaisen onnellinen,

wilukisu yk 4 kp 27/24-26

Vierailija
124/136 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa wilukisu, kuulostaa siltä että kohta voi onnitella! Siis et kai ollut tosissasi tosta testaamisen pitkittämisestä, mä en kestä! Jos et kohta tule kertomaan tikuttelun tuloksia niin tulen henkilökohtaisesti sut testaamaan! Ja tämä ei ole vitsi!! Mulla on testejä kaapissa valmiina, ja niissä taitaa lukea kohta sun nimi! Niin!

Omaan napaan ei kurjuutta kummempaa, mitään oireita ei ole ja olen siis satavarma että täti tuloo, blaah. Onneksi voi iloita (ehkä) tuon ylläolevan maukujan tilanteesta. Ja wilukisu, sä voisit puhaltaa niitä hormonituulahduksia pusseihin ja myydä täällä kovaan hintaan :) Ostajia varmaan olis!

Jennuli-81 yk5 kp 27/30

Vierailija
125/136 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Wilukisu, en tosiaan onnittele vielä, mutta varaudun kyllä vilpittömiin onnentoivotuksiin. Saataisiin nyt edes tämä yksi plussa niin olisi vähän valoa tässä ketjussa. Oireet kuulostavat ainakin lupaaville. Älä tosiaan hötkyile testaamisen kanssa jos tuntuu ettei vielä uskalla testata (siis jos menkat ei ole olleet vielä ihan säännölliset) - Jennuli nyt pysyt pöksyissäs siellä :=)! Sit kun on pari kolme päivää myöhässä, niin sitten on testikin varmaan jo luotettava (siis jos sulla on ollut epäsäännölliset menkat). Vilpittömästi toivon sulle isoa plussaa!!!

Jennuli - kertahan riittää - eli mistä sitä ikinä tietää... No, ainakin sulla ei ole enää montaa päivää piinailtavana. Toivon sulle kanssa plussaa kovasti!

Omassa navassa on menossa kolme asiaa: greippimehu, aidot greipit ja ovistikut (niin juu ja pupuilu tietysti kanssa). Näistä ensin mainitun vaihdoin sitten Valioon (se R&D olikin vain 40%:sta, ihmekköstuo se että olikin niin hyvää), ja tosiaan tämä valio sitten onkin, miten sen nyt sanois, lievästi sanottuna kitkerää. Mistä päästään sitten toiseen eli greippeihin - puhumattakaan kitkerästä. Eilen meni yksi kokonainen greippi ja aika irvistyksellä meni kyllä masulaukun puolelle.

Tikutettu on nyt 2 päivää, kotitestin liuskoilla ja mammaksin liuskoilla rinnakkain. Ihan kiltisti tyhjää on molemmat näyttäneet. Muutaman päivän päästä otan sitten vielä kolmanneksi rinnalle kotitestin puikot ja sitten loppuvaiheessa vielä digitestit. Jo on sitten ihme ja kumma jos ei neljällä testillä ovisajankohtaa löydy!

Ninni kp11

Vierailija
126/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, harakoille meni meidän "varmistelupupuilut". Tuli yllätysvieraita, lapsi kipeäksi ja mulla alkoi yövuorot töissä. Ovis jo onnettomasti ohi, nyt ei auta enää hehkuttaa... Jospa nämä ennakoivat touhuilut olisi nyt tuottaneet tulosta! Alkaa taas tää tutuksi käynyt panikointi, tätiä pelkää kuin ruttoa, pissalla ei uskalla käydä kun pelkää veriviiruja ja kaikkea mahdollista, kroppaansa kuulostelee 24/7... Onko kaikki muutkin vauvan yrittäjät näin hurjia vai olenko minä ainoa..?

Pistin merkille, että nyt ei oviksen aikoihin ollut minkäänlaisia oireita. Yleensä aina ennen on rinnat kipeytyneet, vatsaa kouristanut toispuoleisesti ym. Nyt ei mitään! No, viimeistään kolmea päivää ennen menkkojen tuloa nuo oireet kuitenkin tulee...

Ont ämä vauvan kaipuu ihan mahdoton... Odotusta ja synnytystä käy mielessään läpi tuhannetta kertaa, kaupassa hypistelee vauvanvaatteita, kaikki vastaantulevat vaunut, vauvat ja isomahaiset odottajat saavat aikaan miltei itkun... Voi että kun saisi oman pikkuisen!

Vierailija
127/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kroppa sitten kuitenkin mulle. Mulla on kierto tosi tarkka, jossain aikaisemmin sanoin et siitä voi melkein kellon tarkastaa. 14 päivää oviksesta, joka on aina 10-12 päivä, tulee täti eli kp 24-26. Nyt olin vissiin niin hurjana, et pelästy tätikin pariksi päivää ja uskaltautu sit viimein punaisen päänsä näyttää tänään kp 28..... Eli siis ei vauvaa tästäkään kierrosta! Olen ihan maassa ja maani myynyt. Tuntuu et nouseeko täältä ollenkaan ja töissä tosiaan työkaverin ihanasti pyöristyvä masu ei anna hetkeäkään armoa tämän kidutuksen keskellä....nyyh. Itkua olen päivän vääntänyt....kisu on nyt ihan rikki. Miehelle lupasin, et nyt saa höyryyminen vähäks aikaa loppua, joten jätän täällä pyörimisen tauolle. Seuraan kyllä tän lokakuiset loppuun saakka ja olen "hengessä" mukana.

Plussatuulia sulle jennuli kovasti, kuten tietty kaikille muilekin tän pinon vielä mahdollisille plussaajille. On se kumma jos ei yhtään plussaa tuu!!! Onnea tikutteluun ja nautinnollisia g-mehun lipittelyjä sitä ovista odotellessa. Ja peppipihlaja täällä on ainakin yksi yhtä hurja kuumeilija kuten kuvasta näkyy ...ihan pöljää touhua...

wilukisu

Vierailija
128/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vilukisu kuinka kurjaa!! Miten se täti aina keksiikän kujeitaan juuri silloin kun kuume on kaikkein suurin! Törkeä huijari-täti! Kyllä nyt on plussat tiukassa tässä kuussa!

Tämä on kyllä sellainen foorumi, että kuume kasvaa vielä kuumemmaksi ja oireiden tarkkailukin yhden vaihteen vielä lisää! ;)

Täällä piinailua vielä viikko, nännit arkana, aivan kuten viime plussakierrossa...jaiks!

manteli

Vierailija
129/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viikkoon käynyt, täällähän on ikäviä menkkauutisia. Voi Rosmariini, Moona ja Wilukisu, harmittava tuo täti. Koettakaa jaksaa.

Rosa2, tervetuloa joukkoon ja suuri osanottoni ensimmäisestä lapsestasi. Muitakin uusia oli, kivaa että porukkaa tulee, jospa vanhoja vaikka lähtisi plussaamisen myötä...

Ja omassa navassa ei tapahdu niin mitään. Ovista odottelen kuuluvaksi huomenna tai lähipäivinä, testaillut olen neljänä aamuna Clearbluen digitestillä.

yk 6 kp 19/30-36?

Vierailija
130/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdottomaksi menee tuo tädin touhu. Minunkin luokseni se ehti jo viime perjantaina. Hirveästi en kuitenkaan ole jaksanut harmitella, koska perheessämme jo viikon majailleet influenssa ja mahatauti ovat vieneet voimat.

valpuri 4/28-35

Vierailija
131/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten yritän rauhoitella itseni panikoinnilta, niin silti huomaan tekeväni tätä taas... Olin tuntevinani hienoista rintojen arkuutta, huomasin sen kun riisuin rintsikoita pois. Alamaha tuntuu jotenkin "painavalta" ja kun yskin, niin alavatsaa repi oikein julmetusti. Hätäpäissäni ajattelin tietysti että olisko nämä nyt jotain kiinnittymisvihlaisuja... Mieskin ajattelee koko ajan ääneen, että olisikohan tärpännyt...

Harmillista Wilukissa kun täti tuli sittenkin kuokkavieraaksi. Minäkään en mokomaa punanenää vieraisille halua...

Me nyt edelleen jatketaan pupuiluja, vaikka se ovis jo mitä ilmeisemmin menikin. Ihmeitähän voi kuitenkin tapahtua ja ei ainakaan yrityksen puutteeseen sitten kaadu. Vähän flunssainen olo on, voi kun nyt pysyttäisiin terveinä.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille vauvakuumeen vaivaamille. Otetaan niin rauhallisesti kuin suinkin kyetään ja toivottavasti joku edes kerryttää plussaa...

Vierailija
132/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilukisu minkä teki, olen täällä ihan hiilenä! Jo nyt on kumma juttu ettei tietyissä osoitteissa tärppää ei sitten millään!!! Onko se täti niin seniili että erehtyy osoitteista jatkuvasti??!? AAARGH!

rauhoittuu...

rauhoittuu....

Niin, olen tosi tosi harmissani sun puolesta wk ja te kaikki muutkin verta vuotavat siskot. Sori jos intoiluni jotenkin pahensi asiaa, tässä hommassa vaan on niin tunteella mukana, niin kuin ehkä tiedätkin. Ehkä ihan hyvä periaatepäätös tuo iisi-linja, jospa sun munasolutkin siitä rentoutuu :)

Omaan napaan ei muuta kuin että cuuli otteeni on pikkuhiljaa kirpoamassa, niin kuin jotkut ovat ehkä voineet rivien välistä lukea ;) . Aika pessimisti silti, mutta ainahan voi vähän salaa ja täällä toivoa...

Jennuli-81 yk5 kp28/30

Vierailija
133/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Wilukisu, kyllä oli julma täti! Voin uskoa että putosit korkealta (niinkuin me kaikki jotka jännitettiin sua), mutta nyt vain uuteen yritykseen. Rauhallisesti ottaminen olis varmaan hyvä juttu (jos vaan osais :=)...). Nyt menee ja keksii jotain ihan muuta. Luin jostain, että olis noinniinkuin esimerkkinä hyvä varata itselleen vaikka joku tosi kallis matka juuri sinne ajankohdille kun LA mahdollisesti olisi. Mitä kalliimpi sen parempi. Ja jos sitä ei voi perua, niin vielä parempi. Kun tuo täti nimittäin on niinkin julma mitä se on, niin eiköhän se sitten juuri jätä tulematta, kun olis kallis matka tulossa. Ja osaisi varmana olla stressaamattakin jos voisi ajatella, että ehkä käyn tuolla matkalla ensin ja sitten vasta se vauveli... Ja aivan julmetun varmasti se sitten menisi juuri taas eripäin mitä olisi ajatellut.

Tuntuu, että teitä piinaajia on aika monta. Peppipihlaja: koita olla ajattelematta liikaa niitä vihlaisuja ja muita. Se on vain kärsivällisesti odoteltava, kuten tässä on huomattu niin oireet voi olla aivan samat oli tärpännyt tai ei... Toivon plussaa sun puolesta, niin saat itse keskittyä siihen ettet ajattele koko asiaa! Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty...

Jennuli, sun niskoille kanssa kasautuu tässä aika paljon painetta nyt sitten. Paas pistämän meille lussaa tulemaan =) Noista oireista puheenollen, minun eräs kaveri se sai vasta 2,5 kk raskaana oltuaan tietää raskaudestaan, että voi se aika oireetontakin olla sitten....

Vierailija
134/136 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantimissa tämän pinkan maine jos mun plussan varaan joudutaan laskemaan :)

Eipä silti, ei mulla olis mitään sitä plussaa vastaan... Ja hei toi matka on loistava idea, taidanpa heti mennä surffailemaan!

Jennuli-81

Vierailija
135/136 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs kierronpäivät Peppipihlaja sulla on menossa?

Jennulin testituloksia voidaan odotella jo lähipäivinä!!Oikein paljon peukkuja että sieltä nyt viimein se pinon odotettu plussa napsahtaisi!

Minä testailen sunnuntaina, ellei se ilonpilaaja kurvaa paikalle sitä ennen...

Ketäs muita nyt piinailee ja koskas uutisia voidaan odottaa? :)

manteli

Vierailija
136/136 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa kp20/28-32, joskus 33. Kierto heittelee laidasta laitaan, viimeksi oli vain 27, sitä ennen 33. Plussasin ovistestin kp15, joten punatakkista tätiä voisi odotella saapuvaksi reilun viikon kuluttua. Rinnat on kipeät, nyt ihan selvästi. Se voi kuitenkin enteillä ihan kumpaa vaan, joko tätiä tai raskautta. Toivottavasti jälkimmäistä...

Jennulilla onkin nyt jännät paikat, voi kunpa saisit plussan ja täti tajuaisi suunnistaa johonkin muualle! Mantelille myöskin peukut pystyyn, toivottavasti onnistaa!

Tämä on todellakin kuin esikoista yrittäisi, ihan yhtä jännittävää. Toisaalta huolestuttaakin, olen aiemmilta lapsilta raskautunut heti ekasta yrityskierrosta, nyt yritystä on takana jo puolisen vuotta. On tullut mietittyä jo vaikka mitä...Nuorin lapseni on 6 vuotias, itse olen 32 ja mies 38. Täytyy vaan kovasti toivoa että onni kääntyisi. Sukulaisetkin vaistoaa jotakin vaikka ei vauvanteko aikeista olla sanottu sanaakaan, vihjailevat vähän siihen malliin. Välillä ahdistaa sekin. No, katsotaanhan nyt mitä tässä kierrossa tapahtuu. Ei ole sellaista tunnetta lainkaan että olisi tärpännyt, aiemmin olen senkin jotenkin vaistonnut. Eli tule nyt täti pirulainen jos kerran meinaat. X-(