Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö meitä on lokakuisia haaveilijoita - uusi pino

26.01.2009 |

Niin, vieläkö on monta lokakuun nyytistä haaveilevaa matkassa? Edellinen pino alkoi venymään pitkäksi ja moni on siitä jo tippunut.

Täällä tätiä odotetaan saapuvaksi lauantai-sunnuntai, joten vielä on piinailtavaa. Oviksen bongasin kp 12 tienoilla, ja uutena jutskana tässä kierrossa on lämmön mittaus. Mielenkiintoista seurata, et tippuuko se lämpö ennen tätiä...voi sitten senkin avulla varautua tädin kurjaan vierailuun...tai toivottavasti jokupäivä valmistautua plussauutisiin :)!!!

Oireita mulla ei siis taaskaan minkaanlaisia, joten olen vähän kirvestä heittämässä kaivoon tämän kierron suhteen. Mies kyllä ihanasti lohduttelee, et eihän sitä välttämättä mitään tuntemuksia vielä tartte olla. Kertoi nähneensä unen, et meillä suloinen tyttövauva, jota kaikki kävivät ihastelemassa. Uskoo usein näkevänsä enneunia, joten jospa olisi ukko tälläkertaa oikeassa ;)

Enpä ole tätä pitkään aikaan tehnytkään, mut lp olisi hetki... 13.10.09....

t. wilukisu yk4 kp 21/24-26

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis muutakin kuin vauva-sellaista. Palelee ihan hirveästi, joku köhä tuntuu olevan tulossa eikä ruokakaan maistu...

Nukuin tosi huonosti, näin synnytys- ja töistä-irtisanomisunia ja kuulostelin vihlaisuja alamahalta kun kääntyilin sängyllä.

Ihan niin kuin peppipihlaja sanoi, ei oikein pysty keskittymään mhinkään, nytkin pitäisi tehdä työjuttuja eikä täällä palstailla.

Ja jotta oisin oikein tehoton työntekijä, tein vielä itselleni tämmöisen tikkerin/laskurin. Katsotaan näkyykö viestissä.

:) päivää kumminkin!

Rosa

[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/SZaYp2/.png[/img][/url]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa: ei näy, mutta linkki toimii...noi on musta niin ihania, olikos se helistimen palsta missä näkyvät pinossa...

Voi Jennuli, meidän toivomme! Voimaa ja haleja!Hirmusti lohtuhaleja myös muille tädin vastahakoisesti vastaanottaneille.

En tiedä mistä tässä enää uskoa repisi, nännit eivät ole enää kipeät, tänään ei ole vihlonut mahakaa, edellispäivänä usko ja toivo oli vielä ihan toista laatua...nyt kaikki oireet kadonneet...HÖH! No, sunnuntaille ei ole enää kauhean pitkä aika...muka...

Manteli kp27/29?

Vierailija
24/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manteli: Musta toi kuulostaa lupaavalle kun oireet katoaa tossa vaiheessa. Tädin tullessahan oireet on yleensä just pahimmillaan! Mullakin katosi esikoista plussatessa kaikki oireet (lämpöilyä lukuunottamatta)pari päivää ennen plussa testiä ja oireet pysy poissa pari viikkoa kunnes tulivat sitten rytinällä takasin. Pidetään peukkuja!!!

Nyt meitä piinailevia näyttääkin olevan runsaasti joten noin niinkun prosentuaalinen todennäköisyys olisi että parikin vois plussata. Nyt pidetään tädit loitolla ja peukut pystyssä! Tahtoo kuulla jo plussa uutisia!

ON: menkkaoloja ollut, itku tulee jos alkaa taas tätiä edeltävät tiputtelut...

tiisus kp 22/28

Vierailija
25/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Jennuli ja Swingfire! Voimia uuteen kiertoon!

Täällä piinaillaan todella malttamattomasti, vaikka niin vannoin rauhallisuuden puolesta. Nolona tunnustan, että tein tänä aamuna testinkin (dpo 11), kun eilen oli niin varmat oireet.... nega oli tietenkin tuloksena. Nyt yritän pitää näppini erossa kahdesta jäljellä olevasta testistä sunnuntaihin asti. Silloin pitäisi jotain näkyä jos on näkyäkseen.

Niin ja ne oireetkin hävisi sitten sen testin myötä, joten kuviteltuja tai itse aikaansaatuja lie olleet!

Parempaa onnea muille testaukseen, kyllä sieltä niitä plussia alkaa kohta tupsahdella, eikö vaan...!

T: eepu, dpo11 (kierrosta tulee nyt tosi pitkä, en edes muista kiertopäiviä)

Vierailija
26/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait taas toivoni heräämään. :) Mies on nyt työmatkalla ja eilen kun soiteltiin ni se muisteli että esikoista odotettaessa tässä vaiheessa kävi ihan samanlaisesti että oireet katosi, mutta mä en muista... ehkä niin, toivottavasti!

Voi Eepu, mulle kävisi kyllä testien kanssa ihan samanlaisesti jos niitä kotosalla olisi. tää piinailuaika on kuitenkin nyt mennyt niin yhtäkkiä et en ole ostanut vielä yhtään...ja niitä kun pitää naapurikylälle lähteä hakemaan kun tossa meidän pitäjän apteekissa on liian läheisiä sukulaisia töissä...

Inhottavaa kun pino pienenee kun täti kyläilee...kukas seuraavaksi testailee? minä ja eepuko?

manteli

manteli

Vierailija
27/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain melko yllättäen ovisplussan juuri äsken - olin ajatellut että se tulisi aikaisintaan huomenna tai lauantaina, ja sen "laskettu aika" olisi itseasiassa ollut vasta ensi viikon tiistaina! Mielenkiintoinen juttu tässä ovat nuo ovistestit... Jos tästä nyt olisi jollekin muullekin hyötyä, niin selostan. Ovistesti-testailussa kävi siis näin:

Kp10 alkaen olen testannut sekä kotitestin että mammaksin liuskoilla. Tänään kp15 ja tein samoin molemmat liuskat. Molemmissa ei heti mitään näkyvissä, mutta 5 min päästä jonkinnäköiset haamut. Jäin vähän kysymysmerkiksi, että voisiko olla, kun kuitenkin oviksen "laskettu aika" olisi vasta ensi viikon tiistaina (siis kp20). Muistin kuitenkin, mitä te - rakkaat kanssasisaret - olette liuskatesteistä kertoneet, ja osasin epäillä tulosta, niinpä jatkoin epäuskoisena testailua - ja ONNEKSI jatkoin!

Seuraavana tein kotitestin puikkotestin, josta tuli aika pian ihan selkeä plussa. Sitten vielä ClearBluen digitesti, ja plussa siitä. JOS mulla ei olisi liuskojen lisäksi ollut kaapissa näitä muita testejä, niin olisin varmasti ajatellut, että haamu on haamu ja ei ovis voi vielä olla, 5 päivää etuajassa.

Eli minun kokemukset käyttämistäni ovistesteistä: liuskatestit ovat halpoja ja sen mukaisesti myös huonoja, ellei sitten oikeasti halua kokoajan olla epävarma tuloksesta. Kotitestin puikosta mulle jäi tosi positiivinen fiilis, koska siitä tuli ihan selkeä plussa. En usko, että noista liuskoista tulee koskaan plussaa, jää aina haamuksi. Myös eilen oli nimittäin liuskoissa haamua.

Puikkotestit on tietysti kalliimpia kuin liuskat, mutta sitten taas tuo puikkotesti on halvempi kuin digi. En ikinä luottaisi kyllä pelkästään liuskoihin, tai saa arpoa entten-tentten. Kyllä taas tämän testailun perusteella on niin, että on saattanut kyllä monessa kierrossa mennä ovikset ohi kun nuo tietyt testit ei näköjään kunnolla toimi....

Sellaista, toivottavasti tuosta oli jotain apua jollekin. Nyt jään omassa navassa jännittämään, että päästäänkö ollenkaan seuraavan 40h aikana pupuilemaan miehen yötöiltä.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, kohta liityn sitten kuumeiluseuraan,

Ninni yk6 kp15/? (kierto taitaa mennä taas sekaisin, vaikka näytti jo vakiintuneen 33 päivään)

Vierailija
28/136 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla kun on aika sama tilanne kun mullakin - siis yk6, epäsäännöllinen 30 päivän korvilla menevä kierto - niin minä päivänä aloitit testaamisen Clearbluella? Katselin tuossa äsken juuri Clearbluen ohjetta, ja siinä kehotettiin 33 päivän kierrolla aloittamaan testaus päivänä 16. Mulla on pari viime kiertoa ollut 33 päiväisiä, ja tänään siis ovisplussa kp15.

Ei ole meillä hurraamista joilla on epäsäännöllinen kierto. Saa olla varpaaillaan kokoajan.

Ninni täällä siis, taas

Vierailija
29/136 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on piinailevat testanneet? Manteli?

Minä sorruin testaamaan eilen, puhdas nega! Ei taas järjen hiventä ollut tuossakaan! kp siis 23 testatessa ja oviksesta viikko ja päivä, kyllä osaa ihminen olla kärsimätön! Tänä aamuna heräsin kuuden aikaan kun tisseihin sattu vietävästi ja olen tuntevinani painon tunnetta kohdussa (mielikuvitus laukkaa) No ihan en lyö hanskoja tiskiin vielä, mutta seuraavaksi testaan vasta jos täti selkeästi myöhässä, eli aikasintaan ensi viikonloppuna.

Kärsivällisyyttä kaikille,

Tiisus kp 24/28

Vierailija
30/136 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin eilen testaamaan, kp 24, ei todellakaan mitään järkeä, ja negahan sieltä tuli...Mun tissikivut on hävinny taivaan tuuliin, samoin kaikki alavatsan juilinnat. Ei minkäänlaista oloa että olisin raskaana. Eli täti tulossa. Ottaa kyllä ihan julmetusti päähän. Miten tämä raskautuminen voi ollakin näin vaikeaa...Tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin. Ajattelinkin että seuraavassa kierrossa en tikuta oviksiakaan , mennään ihan fiiliksellä.

Mitä muille piinailijoille ja oviksen metsästäjille kuuluu?

Vierailija
31/136 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin ollut pari päivää hijaista!

Minä en ole vielä testannut, mutta ihan just hain kyllä testin...toivottavasti maltan odottaa aamuun ettei sitten tartte jossitella mitään. Tänään siis kp 28/n.27-29. Oli vaan huono apteekki eikä ollut kuin jotain sikahintaisia ja apteekin oma, joten otin apteekin oman, mutta se ei ilmeisesti ole ihan herkimmästä päästä. Tänään aamulla olin ihan varma että täti kurvaa heti aamupalan jälkeen ja oli kovasti menkaolo, mutta ei ainakaan viel mitään ole tullut...huii! Mutta kaikki oireet kyllä ovat lahjakkaasti hukassa...

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisianne. Tiisus ja peppipihlaja, noi negat vielä kerkiää onneksi muuttua vahvoiksi plussiksi!!!:)

Manteli

Vierailija
32/136 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa teitä rakkaat kanssasiskot , mutta en ole vielä itse kirjoitellut.Nyt ajattelin kantaa korteni kekoon kun piinaviikko alkaa olla käsillä. En kylläkään todellakaan usko raskautuvani heti mutta toivo se on pienikin toivo...eli meikäläisellä raskauden jälkeen ollut vasta yhdet menkat ja ovista en oo tikutellut, kun vauva vielä niin pieni (4kk) että periaatteessa ei nyt oo vielä kiire raskautua...kuitrenkin vauvakuume on jo kova ja nuorimmalle kaveria haaveillaan suhteellisen pienellä ikäerolla. ...

Nyt kp 25/ 30-33, mutta en tiedä tuosta kierrostakaan mikä oikeesti on kun on vasta siis ne ekat pitkään aikaan ollut....

Yllättävän sitkeessä tuntuu nuo plussat olevan!! Hus hus, pitäkää ne tädit poissa!! Itse en aio ainakaan viikkoon testata ja tuskin sit on tarvettakaan kun täti varmaan kurvaa paikalle. Mutta mukavaahan se on elätellä pikku toiveita.

tanni

Vierailija
33/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan sieltä tuli. kp 30/n.27-29, eipä tässä enää oikein toivoa ole...Olen kyllä noitten kierronpäivien kanssa tällä kertaa ihan sekaisin mutta monen tarkistuslaskennan jälkeen tänään tosiaan on jo kp 30... :(

Manteli, tätiä odotellen

Vierailija
34/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samat tunnelmat kuin Mantelilla. Aamulla tuli ihan puhdas nega ja tänään on jo dpo 14. Harmittaa :(

Onnea muille vielä piinailijoille!

eepu

Vierailija
35/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

negoja vaan tulee! :( Olin ihan vähällä sortua viikonloppuna samaan kuin tiisus ja eepu, mutta sain jotenkin pidettyä näppini erossa, kaapissa ei ole kuin yksi testi... Tänään kp 26/ n. 30. Alavatsatuntemuksia edelleen, eilen oltiin miehen kanssa ulkona syömässä, oli tosi hyvää jne., mutta illalla tuli ihan hirveä olo, olin jo ihan valmis ryntäämään pöntön ylle, mutta meni ohi sitten ja kohta maistui jo iltapala... Outoa.... Mutta, ajattelin pysyä tiukkana ja testata, jos aihetta on, vasta ystävänpäivänä, kun en halua perjantaina 13. päivä testata. Mutta niinkuin tuntuu tässä kuussa tekevän, saattaa se täti punainen saapua paikalle tuossa ensi viikon puolivälissä myös...

Piinatunnelmista, mukavaa viikonlopun jatkoa siskot!

Rosa

Vierailija
36/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoista, onpa niitä taas tullut. Lokakuu ei ole kohdellut meitä hyvin. Toivottavasti edes joku plussaisi. Koittakaahan kuitenkin pitää näppinne erossa testeistä, kiltisti odotatte siihen päivään asti kunnes tädin pitäisi saapua. Hakekaa vaikka punaviiniä ja naukkailkaa sitä, senhän pitäisi kai edistää asiaa :=)

Omassa navassa kysymys: oletteko koskaan testanneet ovisplussaa kahtenä päivänä peräkkäin? Testasin siis ovisplussan kp15, mutta vielä kp16 tein testit ja pärähti vielä vahvempi plussa (ja nyt myös kotitestin liuskaan, mammaksin liuskaan ei edelleenkään, joten ne liuskat olivat kyllä täysin hyödyttömiä). Kp17 ei enää plussaa ja omien tuntemusten (rinnat arat, munasarjan viiltelyt) perusteella ovis oli juuri eilen kp17, ja sitä tukisi se, että tänään kp18 lämmöt oli nousseet noin 0,4 astetta. Voisiko kuitenkin tuon toisen ovisplussan perusteella ovis olla vielä tänään, mitä mieltä olette? Vaikeaa on...

Ninni kp18/?, todennäköisesti dpo1

Vierailija
37/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Manteli ja muutkin negan testanneet! Että tuo täti nyt piinaa jokaista! Minäkin sitä tätin retaletta odotan saapuvaksi muutaman päivän sisällä, en oikein jaksa uskoa raskautumiseen... Olo on ihan kertakaikkisen kamala, pientä lämpöä ollut jo viikon, yskä, silmät vetistää ja palelee koko ajan. Aamulla yökin kahvin juonnin jälkeen ihan hirvittävästi, mutta johtui varmaan yskästä, ei hedelmöityneestä munasolusta...

Toivottavasti Tiisus ei saa tätiä kylään ja nega muuttuukin plussaksi. Itse olen miltei sata prosenttisen varma että negatestini myös negaksi jää...

Parempia aikoja odotellen...

Peppipihlaja, kp25/27-33 :(

Vierailija
38/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut negoja ja tätejä, voimia kaikille teille. Varsinkin jos on ollut oireita, sitä kyllä tippuu varmasti korkeelta ja kovaa.

Omaa napaa tietysti aion tilittää: vihdoin tuli ovis tännekin kp 24, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olinkin jo epäilemässä voiko edes Clear Bluehen luottaa mutta eiköhän siihen voi, kierto vaan on venähtämään päin selvästi. Ihan varmasti ehdin kuulostella kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet lähiviikkoina, koska pitäis varmaan odottaa jonnekin kp 45 ennen testailuja - herranen aika, sehän on sit helmi-maaliskuun vaihteeseen. Voi elämä, mistä saan kärsivällisyyttä...

Tsemppiä kaikille, samassa veneessä kärvistellään!

yk 6 kp 24, dpo 1

Vierailija
39/136 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni, en osaa kyllä sanoa tuosta oviksen plussaamisesta useampana päivänä, sekavaa. Itse en ole lämpöjä mittaillut. Uteliaisuuttani tein vielä tänään, eilisen Clear Blue-ovisplussan jälkeen, uuden testin, ja sain virheilmoituksen. Outoa! En siis viisastunut yhtään, ja testimukillisenkin olin ehtinyt heittää menemään eli uutta testiä en tähän hätään voinut tehdä. Mutta olen miettinyt että onko se ovis nyt sitten sinä päivänä kun aamulla plussaa vaiko vasta ehkä seuraavana päivänä, olisi hauska tietää tarkka ajankohta ja tietysti kaikkein optimaalisin pupuiluajankohta...

Sekoilin edellisessä viestissä kiertopäivissä, nyt siis kp 25 dpo 1.

Vierailija
40/136 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Näin uutena osallistun keskusteluun, kun oireet ja plussat vaan pyörii päässä. Täällä yritetään pikkukakkosta, ensimmäinen yrityskerta tai siis ovis takana.

Mulla on esikoisen syntymän (2006) jälkeen menkat aina alkaneet parin päivän tiputteluvuodolla, viimeiset pari kiertoa ennen tätä tuo tiputtelu oli aika runsasta ja kesti useamman päivän. Nyt kun oli yritetty raskautua, täsmälleen oikeana päivänä tiputtelu taas alkoi. Mutta se oli paaaaljon vähäisempää kun ennen, hädin tuskin mitään. Tänään odotin kunnon vuotoa, mutta se ei alkanut:) Mutta raskaustesti näytti kirkasta negaa:( Ota tästä sitten selvä. Kai ne menkat on sitten vain myöhässä?