Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö meitä on lokakuisia haaveilijoita - uusi pino

26.01.2009 |

Niin, vieläkö on monta lokakuun nyytistä haaveilevaa matkassa? Edellinen pino alkoi venymään pitkäksi ja moni on siitä jo tippunut.

Täällä tätiä odotetaan saapuvaksi lauantai-sunnuntai, joten vielä on piinailtavaa. Oviksen bongasin kp 12 tienoilla, ja uutena jutskana tässä kierrossa on lämmön mittaus. Mielenkiintoista seurata, et tippuuko se lämpö ennen tätiä...voi sitten senkin avulla varautua tädin kurjaan vierailuun...tai toivottavasti jokupäivä valmistautua plussauutisiin :)!!!

Oireita mulla ei siis taaskaan minkaanlaisia, joten olen vähän kirvestä heittämässä kaivoon tämän kierron suhteen. Mies kyllä ihanasti lohduttelee, et eihän sitä välttämättä mitään tuntemuksia vielä tartte olla. Kertoi nähneensä unen, et meillä suloinen tyttövauva, jota kaikki kävivät ihastelemassa. Uskoo usein näkevänsä enneunia, joten jospa olisi ukko tälläkertaa oikeassa ;)

Enpä ole tätä pitkään aikaan tehnytkään, mut lp olisi hetki... 13.10.09....

t. wilukisu yk4 kp 21/24-26

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei täti, ei plussaa..

Tosiaankaan täti ei tänne vielä ole löytänyt. Ja mietinkin että jos lukee oikein apteekin oman raskaustestin kriteerejä niin vasta tänään pitäisikin näkyä plussan sillä jos menkat olisivat eilen alkaneet, ne olisivat olleet ihan ajoissa. Ja paketissahan sanotaan että jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä, eli tänään, kp 31/27-29

No nyt aamufiiliksenä ei todella ole raskautuminen vaan hirvittävä uni, koska tuo 2,5 vee ei vieläkään nuku öitänsä ja nytkin 3.30 otti oeiton kainaloon ja ja lähti sohvalle?! ja tuntuu että justiinsa alkaa menkat...

Piinailua piinailua, peukkuja muittenkin piinailuun!

manteli

Vierailija
42/136 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan vielä, että täti ei teitä yllätäkään! Tänne varmaan huomenna saapuu.

Mantelin kanssa näköjään meillä muutakin yhteistä kuin tämä vauvakuume: meidänkin 2,5 v. tuli kolmen aikoihin yöllä viereen. Eli välillä on katkonaiset yöt meilläkin.

Ja Ninnille vielä omat kokemukset noista ovistestauksista. Mullakin tuli kaksi plussaa peräkkäisinä päivinä, myöhäisempi vaan oli ihan todella vahva plussa. Ja sitä seuraavana päivänä olikin oviskivut, eli kyllä minulla ainakin oli niin, että siitä vahvemmasta plussasta n. 24 tuntia tuli ovis. Ja testasin kotitestin liuskoilla. Mutta en tiedä miten yksilöllisiä nämä asiat on...

Toivotaan nyt vielä niitä plussauutisia totisesti! Varmaan vielä seurailen teidän tilanteita, vaikka kyllä nyt tosiaan itse olen tipahtanut tästä lokakuun haaveesta.

T: eepu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ovulaatiotesteistä piti kirjoitella... Olen tehnyt fertestin testeillä ja minusta ne on ollut aika hyviä (tosin vauvaa ei ole tullut). Ne on siitä erilaisia, että kehotetaan tekemään aamupissasta eli ei ehkä muutenkaan pelaa ihan samat säännöt. Joka tapauksessa niissä annetaan ymmärtää, että se 24-36 tunnin aika ovulaatioon eli hedelmällisin aika lasketaan siitä ensimmäisestä plussatestistä eli siitä kun lh nousee. Minulla menee ainakin aina niin, että ensin saan yhtä vahvat ja seuraavana päivänä testiviiva on vielä kontrolliviivaa vahvempikin. Olettaisin, että silloin ovulaatio on jo ihan käsillä ja tärppäämisen kannalta se edeltävä päivä olisi parempi. Mutta siis tulosta ei ole tullut, joten tiedä sitten. Tässä kierrossa ovulaatio ja sänkyseikkailut ainakin sattuivat juuri sopivasti toisiinsa nähden eli vähän meinaa toivo nousta! No tuskin kuitenkaan.

Jännä muuten, että tämä on toinen kierto nyt peräkkäin, kun ovulaation jälkeen ei ole ollut munasarjat kipeinä. Olisiko se hyvä merkki? Ei siis, että tarkoittaisi raskautta, mutta että olisi normaalimpaa touhua. Välissä oli ihan järkyn kipeä loppukierto.

Inhottavasti alkaa toiveet nousta, tullaan varmaan kohta taas syöksyllä maanpinnalle. Auts.

MammaMia kp 19/27-33, yk 8

Vierailija
44/136 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Eepu, kiva tietää, että jollain muulla ollut sama. Mullakin tuli siis (tuntemusten perusteella) ovis noin 18-20 tuntia tokan plussan jälkeen. Mutta - luin jostakin, että eka plussa on ilmeisesti se mikä virallisesti määrittää oviksen aikarajan. Eli siis ovis tapahtuisi ekasta plussasta 24-48 tunnin kuluttua. Ja jos nyt oikein lasken, niin mulla jos oli ovis noin 42-44h ekan plussan jälkeen, niin sehän on tuon aikarajan sisällä kun taas tuosta toisesta plussasta laskettuna 18-20h ei ole aikarajan sisällä. Mutta voisi ajatella, että jos eka ovisplussa on "siinä rajoilla" eli ovis tulossa vasta joskus noin 40-48h päästä, niin sitten voi vielä toisena päivänäkin tulla plussa ovistestiin. Naisen logiikkaa ehkä, mutta näin voisi ajatella! Sekavaksi mennöö nämä minun juttuni :=)

Mamako: menipäs sulla myöhäiseksi ovis! Taitaa tosiaan tietää pitkää kiertoa ja edellyttää sulta hurjasti kärsivällisyyttä... Mutta pääasia, että ovis pongattu. Sellaiset kierrot saa kyllä hermoromahduksen partaalle, joissa ei pysty ovista määrittämään.

Toivon kovasti, että edes joku tulis kertomaan plussauutisia. Pakko kai jonkun on raskautua lokakuun lapsellakin? Omasta puolesta toivot on heitetty, kun pupuilut ei työ-syistä oikein onnistuneet ajoituksen kannalta.

T: Ninni

Vierailija
45/136 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin näköjään viestini tänne lokakuisiin, vaikka kolmosiin oli tarkoitus. Paljastuinpa siis lokakuunketjun lukijaksi :) Omakin toivottu la kun lokakuun viimeisille päiville sattuu...

Mammis

Vierailija
46/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinailut jatkuu kp27/28..aika matelee...

Koskas Manteli meinaa tehdä uusinta testin? Entä Eepu? Entäs minkälaisia oireita havaittavissa?

Täällä ei muita oireita kun tissit edelleen kipeät ja välillä menkkamaista juilintaa.

Ja jos oikein annan mielikuvitukselle vallan, vähän ollut etova olo ja pieniä nippailuja tuntunu. Mutta nää jälkimmäiset on kyllä todennäköisesti mielikuvituksen tuotetta, sillä "oireet" ilmestyy vain jos oikein kovasti asiaa ajattelen, heh.

Tiisus

Vierailija
47/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 28/28-30 menossa. Ja tosiaan, oireet taitaa olla suurimmaksi osaksi mielikuvitusta. Kun töissä viilettää, ei mitään oireita kyllä tunnu, mutta esim. viikonloppuna oli oikein hyvää aikaa "kehittää" kaikkia oireita: pahaaoloa, repäisykipuja, rintojen arkuutta. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei ne oireet kyllä kovin voimakkaita ole. Vielä ei mitään merkkiä menkoista. Jos eivät tällä viikolla ala, testaan lauantai-aamuna... :)

Muitten testituloksia "kieli pitkällä" odotellen,

Vielä toiveikkaana,

Rosa

Vierailija
48/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyt piinailijoita! Eepu, Manteli, Tiisus, Rosa ja minä, vieläkö muitakin? Osalla tuntuu olevan aika lupaavan kuuloisia oireita!

Mulla menossa kp27, ei merkkiäkään menkoista, vielä. Negan testinhän tein jokunen päivä sitten, malttamaton kun olen...Oireitakaan ei kyllä ole enää. Rinnat on kipeät kun niitä painelee, menkkamaista juilintaa välillä. On tämä "keuhkotauti" vienyt nyt kaikki voimat. Normaalia ärjymmällä tuulella olen ollut, on saanut kissat ja koirat ja lapset ja mies kuulla kunniansa välillä.... PMS...

Eipä se auta kuin odottaa. Tulisi nyt ne menkat niin pääsisi sitten uutta kiertoa aloittelemaan uusin miettein...

Vierailija
49/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyllä juimi vatsaa aika imakasti ja rinnat on arat. Mutta onko ne sit merkki alkavista menkoista vai mistä...

Onneksi ei ole testiä kaapissa, muuten oisin varmaan jo sortunut, vaikka olenkin varma ettei nyt ole tärpännyt. Kp 28/30-33. Ja tosiaan sitten toivoisi että jos kerran ei oo tärpännyt, niin alkaisi ne menkat nopeesti.

tanni

Vierailija
50/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiisuskin saa justiinsa tehä testin!

Mä tein eilen illalla uusintatestin, kp 31/27-29, ja edelleen ihan puhdas nega, ja testinä b-sure, herkkyys 25, joten kyllä sillä olisi jo raskaus näkynyt. Alamahaa juilii ja repii aina välillä, rinnoissa jotain oiretta, joka ei ole eroteltavissa mitenkään, mutta jotain. JA siis täti edelleen hukassa. Voiko tämä nyt olla jotain keskenmenon jälkimaininkeja vai mitä??! km:n jälkeen on kuitenkin tulleet yhet menkat jo ihan kunnolla... Mietin että tossa km-kierrossa en saanut vahvaa plussaa lainkaan vaan kp 31 illalla haalean,ja kp33 yhtä haalean, raskaus mennyt ilmeisen aikaisin kesken ja ilmeisesti siksi plussa ei vahvistunut. Josko nytkin olen raskautunut, mutta mennyt kesken vielä aikaisemmin eikä testi sitä pysty näyttämään? ja nyt sitten odotellaan että vuoto alkaa? ÄHH!!! en tiedä onko toi tieteellisesti mahdollista, mutta kun oviksen omassa päässäni bongasin, joten menkat on myöhässä niin on selitykset vähissä. Esikoisesta kun näkyi plussa apteekin omalla jo päivää ennen lupapäivää!

No, siskot, piinaillaanhan vielä!!Ja jos se pirun täti on tullakseen niin tulee sitten heti, ettei vauvahaaveet mene taas niin kamalan kauas...

Manteli

Vierailija
51/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama tilanne kuin ainaskin Mantelilla. Kp mielestäni 30/28, tädistä havaintona vain... mikähän olisi sopiva kuvaannollinen vertaus... puhelinsoittoja. Ei ilmaannu kunnolla paikalle mutta ei plussiakaan tai vauvaoireita. Ratkeais ny johonkin suuntaan. Samaa toivotan muille, mieluiten tietysti vauvaan päin!!!

Vierailija
52/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi etten malttanut olla testaamatta kun testi kaapissa oli! Apteekin omalla raskaustestillä tuli testiajalla haalea viiva! Apua, nyt pelottaa nää seuraavat päivät jos se täti pirulainen tulee kuiteskii! Täytyy tehdä uusinta testi jos tätiä ei viikonloppuun mennessä näy..

Tiisus kp27/28

Vierailija
53/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa myös yritys käynnissä ja nyt jo tunnen kaiken maailman oireita. On nää tuntemukset mua ennenkin puijannu, mut koskaan en ota opikseni! Eihän sitä toivoa tietenkään täydy pois heittää! ;) Vasta eka yrityskierto menossa, joten ihan alkumetreillä ollaan, mut silti oon malttamattomana liikkeellä. Koittakaahan tekin jaksaa haamujenne ja negojenne kanssa, luultavasti ovat minullakin edessä vielä moneen otteeseen! Ellei sitten hyvin käy! :)

Vierailija
54/136 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranpieksut, minä ihan oikeasti hihkaisin täällä tykönäni ääneen, kun luin sun haamusta! Nyt toivotaan että kaikki menis niinkuin pitääkin, eli täti pysyy kaaaaaukana! Syttyi minullekin ihan pienen pieni toivonkipinä, minä kun testailin kans ihan apinana silloin kp 23 tai jotain ja sen negan sain...

Toivottavasti nyt alkaa plussien satelu, aivan ihania kuulumisia!

Oma napa sairastaa, hain just antibioottikuurin. Jospa tämä tästä...

Vierailija
55/136 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eepu, pyrola, miltä näyttää? Onko tullut ratkaisua suuntaan tai toiseen?

Ihanaa Tiisus! Mihinkä se siitä enää katoaisi jos noin ajoissa apteekin omalla näyttää plussaa!Eli raskaushormoonia on´reippaasti!Loistavaa =)

Tänne ei vieläkään kuulu kurjuuttta kummempaa, toivoisin niin että ne menkat pian alkais kun ei toi testi enää mun mielestä raskaudeksi voi muuttua, niin tulisi se tätipirulainen jo niin pääsisi uuteen kiertoon eikä menis taas niin kovasti aikaa... :(

Mitkäs päivät peppipihlajalla on menossa?

Uutisia uutisia, kertokaa!

Manteli

Vierailija
56/136 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa kp28/27-33. Vähän jännittää, kiertoni oli viimeksi vain tuon 27 pvää, mutta sitä ennen 32. Nyt ei edelleenkään mitään oiretta suuntaan tai toiseen. Maha ei ole kipeä, ei menkkaoloa. Mutta ei myöskään raskausoireita, paitsi eilen ja nyt äsken oli rinnoissa tuntemus kuin alkaisi nousta maitoa. Tosin joskus mun menkat kyllä alkaa ilman oireita, tulee vaan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ota näistä nyt sitten selvää...

Näin toissayönä unen, että tein positiivisen raskaustestin, heräsin uneen yöllä ja voi kettu kuinka pettynyt olin kun tajusin että untahan se vaan olikin... Mieskin on kuin tulisilla hiilillä, jännittää varmaan enemmän kuin minä vaikka yrittääkin vähän peitellä innostustaan ;)

Ihania uutisia Tiisukselta, eipä naiset heitetä kirvestä kaivoon, vaan nakataan se sinne hetekan alle!

Vierailija
57/136 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan haamusta, kyllä musta siitäkin jo voi onnitella :) :) Hienoa! (kihisee innosta)

ON: kp 29/28-30, ei merkkiä menkoista, ei tosin juuri mitään oireitakaan. Yksi kaverini, joka ei edes tiedä yrityksestä, soitti just, kun oli nähnyt viime yönä unen että olin synnyttämässä... Toivottavasti oli enneuni!

Ihan melkein illalla jo päätin että tänä aamuna testaan, mutta sitten aamu oli sen verran hässäkkää, että saa jää viikonloppuun jos tätiä ei sitä ennen kuulu.

Huh huh,

Rosa

Vierailija
58/136 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrolalla on ehkä täti. Yritän muistella, oliko meillä mitään eroottisia aktiviteetteja sopivasti, jos ovis olikin myöhemmin kuin luulin.

Jos ei tätiä, niin huomenaamuna testaan taas...

Onnea haamuista ja enneunista! :)

Vierailija
59/136 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä tuolla odotus-puolella on, vaikka lisää tietenkin mahtuisi mukaan. Nyt plussat kehiin ja hypätkää vielä sinne!

Haamusta minullakin tämä alkoi. Testasin maanantaiaamunan kumman kuvotuksen yllättämänä ja RFSU näytti haaleaa haamua. Eilen sitten luin netistä, miten paljon ko. testi antaa turhia haamuja. Surkeana ja pettyneenä menin apteekkiin ja ostin ClearBluen tuplapaketin. Toisen päätin tehdä heti kotiin päästyäni, toisen säästän viikonloppuaamuun. MUTTA: Eka testi näytti heti positiivista iltapäiväpissasta.

Tässä sitä nyt ollaan lokakuisissa odottajissa hassun pöllämystyneenä. Yritystä ei ollut, toivetta kyllä ja se yksi oikeaan aikaan ajoitettu suojaamaton kerta riitti.

Tsemppiä teille kaikille piinailijoille!

Vierailija
60/136 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Ja paljon onnea tiisus! Toivotaan vaan lisää näitä uutisia.

Minulla ei tosiaan käynyt yhtä hyvin, tänään tuli täti ihan rytinällä...

Ei muuta kuin uuteen yritykseen ajatukset sitten kun tästä toivutaan.

T: eepu kp1/?