Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret tytöt ja naiset ovat todella pitkiä tänä päivänä

Vierailija
14.12.2014 |

Onko joku samaa mieltä? Viikonlopun kun olin töissä asiakaspalvelijana isossa kaupassa yksi positiivinen asia pisti silmään, nimittäin nuoret tytöt ja naisenalut ovat tänä päivänä (?) todella pitkiä, siis huomattava osa. Itse tasan 190 cm kaverina katson joskus että hemmetti vie, nämähän ovat melkein yhtä pitkiä kuin minä.

Jotkut tytöt kävelevät äitinsä kanssa niin äiti näyttäisi olevan joskus 10-15 cm lyhyempi, venyvät yleensä lähes tuonne isäsänsä mittoihin. Paljon näkee ihan oikeasti 190 cm nuoria naisia jotka ovat isänsä kanssa saman pituisia.

Siis tuollaisia 180-185 tyttöjä näkee tuon tuosta ja +190 tytöt eivät ole mikään ihme, tunnissa noitakin näkee 2-3. Tänäänkin jäin ihmettelemään pariin otteseen kun oikeasti joku 16-18v. likka menee vanhempiensa kanssa ja pituutta on oikeasti se 190 paikkeilla, ja näitä näkyy joka päivä.

Liekö vain sattumaa? En usko, sen vakaalta tuo otanta näytti. Ovatko nuo 90-luvulla syntyneet tytöt oikeatsi venahtaneet noin paljon, kun vertaa vaikka +40 naisiin, siellä on paljon enemmän lyhyitä ja vähän pitkiä. No onhan niitä lyhyitäkin tyttöjä juu...

Ja en ole mikään namusetä, paljoa kahdenkympin paremalla puolella itsekkään. Välillä vaan tuntuu että 190 cm kaveri alkaa olla jo "pätkä/normaali" kun tytöt ovat joitakin senttejä lyhyempiä ja kyllä näkyi myös minua pitempiä tyttöjä, siis yli 190 senttisiä!

Ps. Teen työni mutta en voi olla katsomatta noita pitkiä sääriä :/

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:16"]Suomalaiset naiset ovat keskipituudeltaan noin 165 cm. Oikeasti heidän pitäisi olla keskipituudeltaan 175 cm, mutta jostain syystä heillä on jalat, jotka on tarkoitettu 140 cm pitkälle.

Voihan se olla, että näillä 180 ja 190 senttisillä tytöillä on korjaantunut joku valonpuutos, joka aiheuttaa sen että jalat kasvavat normaalipituisiksi.

Japanissa muuten syötetään kouluissa ruokaa, joka kasvattaa keskipituutta. Siellähän keskipituus on kasvanut toisen maailmansodan jälkeen varmaan puolella metrillä. Japanilaisten keskipituus on nykyään pidempi kuin suomalaisilla.

[/quote]

Onkohan totta? Kävin pari kk sitten Japanissa ja kyllä suuri osa naisista oli lyhyempiä kuin minä (160cm) tai suunnilleen saman pituisia.

Vierailija
2/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aika paljon pidempiä on. Itse olen 168 cm ja tyttäreni (12-vuotias joka kasvaa vielä reilusti) on 175cm, toki tyttö pelaa koripalloa korin alla ja siellä ei ole mitenkään pitkä, kyllä sitä tulee vähintään 190cm. Siinä kohtaa tyttö tuntui pitkältä kun 165cm viides luokkalaisena tarjottiin juhlissa jo alkoholia eikä pommakia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"]

Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy.

[/quote]

Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :)

T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija

[/quote]

Harvinaisen vajakki ajattelutapa, että 160-senttisen menninkäisen ainoa vaihtoehto olisi 190cm amatsoni. N. 170 sentissä naiset alkaa näyttää jo sopusuhtaisilta, ja siitä muutama sentti ylöspäin on paras kauneuden keskittymä. 

Vierailija
4/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman salilla ja jumpassa.

Vähän jopa sääliksi käy näitä "hevosen puolikkaita", kun kuitenkin luulen, että monet miehet pitävät sirosta hennosta ja pienikokoisesta naistyypistä.

Vierailija
5/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:16"]

Suomalaiset naiset ovat keskipituudeltaan noin 165 cm. Oikeasti heidän pitäisi olla keskipituudeltaan 175 cm, mutta jostain syystä heillä on jalat, jotka on tarkoitettu 140 cm pitkälle.

Voihan se olla, että näillä 180 ja 190 senttisillä tytöillä on korjaantunut joku valonpuutos, joka aiheuttaa sen että jalat kasvavat normaalipituisiksi.

Japanissa muuten syötetään kouluissa ruokaa, joka kasvattaa keskipituutta. Siellähän keskipituus on kasvanut toisen maailmansodan jälkeen varmaan puolella metrillä. Japanilaisten keskipituus on nykyään pidempi kuin suomalaisilla.

[/quote]

Valonpuutos... japanilaisten keskipituus kasvanut puolella metrillä... japanilaiset pidempiä kuin suomalaiset... noin uskomattomia valheita en ole nähnyt edes AV-palstalla pitkään aikaan. :D

Japanilaisetko olivat toisen maailmansodan aikaan sellaisia suomalaisen 7-vuotiaan ekaluokkalaisen pituisia? Koviapa ovat kokoisikseen olleet, kun taistelivat rintamalla jenkkejä vastaan.

Vierailija
6/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa minullekkin, missä te näette niitä 190 cm tai yli olevia naisia laumoittain. Minä olen koko elämäni aikana nähnyt varmaan kaksi yli 190 cm naista. Toinen niistä naisista on "tutuntutuntuttu" ja toinen taas aivan tuntematon randomtyyppi, jonka yhden kerran näin.

Vierailija
7/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö on 160 cm, mutta jalat ovat pitkät. Sai näemmä minulta pituuden mutta isältä koivet. Housuissa on aina sopivat lahkeet, ei tarvi lyhentää. Pienikin voi hyvällä tuurilla olla sopusuhtainen

Vierailija
8/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten suomalaisnaisten keskipituus voi olla 165cm. Kai niitä kokoonpainuneita 140cm mummeleita vaan on niin paljon. Itse olen komekymppinen 162cm pitkä ja tunnen vain yhden ikäiseni ihmisen, joka on mun kanssa samaa pituusluokkaa. Harvoin näkee muutenkaan omassa ikäluokassani näin lyhyitä. Kaikki kaverini lukuunottamatta tätä yhtä ovat 168cm tai pitempiä, pisimmät yli 180cm. Töissäkin olen lyhin, työkaverit kaikki +170cm. Vanhempien kaverien teini-ikäiset tytöt kaikki +180cm ja kyllä, käyttävät häpeilemättä reippaita korkoja eli siellä 190cm tuntumassa mennään. Ja hoikkia ja siroja kaikki. 

Miehet tuntuvat jakautuvan jännästi kahtia. On niitä, joita minäkin katson alaspäin korkkarit jalassa ja sitten on niitä +185cm pitkiä. Missä luuraavat kaikki 175-180cm pitkät, en käsitä.

Vierailija
9/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"] Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy. [/quote] Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :) T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija [/quote] miksi lyhyet aina kuvittelee olevansa naisellisempia?

[/quote]

Koska pieni on kaunista. 190 senttinen amatsooni harvemmin on kovin naisellinen jättijalkoineen ja lapiokäsineen. Ja valtavan mongoloidipäänsä kanssa. :D
[/quote]
joopa joo. Sopusuhtaisuus on kaunista. Pieni voi olla todella epänaisellinen, kun taas pitkä voi olla supernaisellinen. Ei se pituus vaikuta naisellisuuteen.
[/quote]

Yleensä vaikuttaa sillä tosi pitkillä naisilla on yleensä isot ruumiinosat. Isot kasvot, isot kourat, iso jalankoko (yli 40)

Vierailija
10/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:25"]

No siksi minulla onkin 192cm pitkä mies ;) t. Nainen 175cm

[/quote]

Ja mulla 196cm, t. 170cm ;)
[/quote]

Ja mulla 200cm ;)

Vierailija
11/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:24"]

Kyllä, ja usein heillä on kengän numerokin lähes miesten luokkaa, eli 45.

[/quote]

Pitkällä ihmisellä on pidempi jalkaterä myös.

Voin kertoa että on todella vittumaista hankkia uusia kenkiä kun kaupoissa koot loppuvat kokoon 41.

Vierailija
12/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja isorintaisia.
Sun pituus arvio on perseellään, itse olen 181cm ja montaa yhtä pitkää naista en ole nähnyt.
Tv.mies

Vierailija
13/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"] Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy. [/quote] Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :) T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija [/quote] miksi lyhyet aina kuvittelee olevansa naisellisempia?

[/quote]

Koska pieni on kaunista. 190 senttinen amatsooni harvemmin on kovin naisellinen jättijalkoineen ja lapiokäsineen. Ja valtavan mongoloidipäänsä kanssa. :D
[/quote]
joopa joo. Sopusuhtaisuus on kaunista. Pieni voi olla todella epänaisellinen, kun taas pitkä voi olla supernaisellinen. Ei se pituus vaikuta naisellisuuteen.
[/quote]

Yleensä vaikuttaa sillä tosi pitkillä naisilla on yleensä isot ruumiinosat. Isot kasvot, isot kourat, iso jalankoko (yli 40)
[/quote]
Edelleenkin sopusuhtaisuus on tärkeempää. Eikä kaikilla ole isoja jalkoja käsiä. Itse olen keskivertomiehen mittainen ja kengänkoko on 39 ja kädetkin on normaalikokoiset eikä lapiot.

Vierailija
14/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:00"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Edelleenkin sopusuhtaisuus on tärkeempää. Eikä kaikilla ole isoja jalkoja käsiä. Itse olen keskivertomiehen mittainen ja kengänkoko on 39 ja kädetkin on normaalikokoiset eikä lapiot.
[/quote]

Ei olekaan kaikilla jos miettii vaikka missejä. Mutta itse olen välillä nähnyt jopa 175cm pituudesta ylöspäin olevia hevosenpuolikkaita. Hirveän kookas näky.

Vierailija
15/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:16"]

Suomalaiset naiset ovat keskipituudeltaan noin 165 cm. Oikeasti heidän pitäisi olla keskipituudeltaan 175 cm, mutta jostain syystä heillä on jalat, jotka on tarkoitettu 140 cm pitkälle.

[/quote]

Japanilaisten keskipituus ei ole kyllä lähelläkään suomalaisten keskipituutta. Mun Japanissa vaihdossa oleva tyttö kertoi juuri, että japanilaiset lapset ovat todella pieniä, 7-vuotiaat suunnilleen saman kokoisia kuin täällä n. 4-vuotiaat.

Vierailija
16/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä lyhyet ja sirot naiset ovat kaikista kauneimpia. Pitkät naiset ovat usein (=poikkeuksiakin on!) miehekkään näköisiä. Mutta, onneksi mieltymyksiä on erilaisia ja kaikille löytyy ottajia!

Vierailija
17/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä muka on noin pitkiä naisia oikein ilmiöksi asti? Itse olen 175 cm, monissa kaupungeissa asunut ja aina olen naisista pisin tai toiseksi pisin...

Vierailija
18/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm kaunis hyväkroppainen 24 v. nainen, mutta kyllä sitä tuntee itsensä tosi tavikseksi kun on jonkun yli 175 cm missin seurassa. Ja niinhän se on että jos pitkä ja lyhyt kaunis nainen seisovat vierekkäin, ihmisten (miesten) huomio kiinnittyy siihen pitkään lähes poikkeuksetta.

Vierailija
19/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:01"]Paljon riippuu myös ruumiinrakenteesta: 180 senttinen voi olla mallimaisen siro ja hoikka (monien mielestä "kauhee tikku, varmaan joku anorektikko, muodotkin kuin lapsella") tai sitten raskasrakenteinen, vanhanaikaisesti sanottuna "hyvä työihminen". Tiedä sitten kumpaa mallia näissä nykynuorissa on enemmän. [/quote] Ja välimuotoako ei ole? :) olen 179cm, d-kupin rinnat ja muodokas takamus, ikää 24v. Kauniit pitkät sääret ja hyvin hoidettu tukka, ja naamaani olen kaikkein tyytyväisin kehossani. Painoindeksi normaali (joskaan se ei koskaan koko totuutta kerro, riippuu ihmisestä ja siitä onko paino lihasta vai läskiä). Ja kyllä, meitä on hyvin paljon - emmekä ole kumpaakaan kertomaasi kategoriaan sopivia, joten jospa heittäisit sen kateuden kavaltaman asenteen pois?

[/quote]

Täh? Olen itse 180 cm pitkä laiha luikku (ja siitä saanut kuulla -myös ilkeilyä). Ihan on ottajia ollut minullakin, kuppikokoja ja muita en tähän viitsi jaaritella. En puhunut mitään mistään painoindekseistä, vaan juuri ruumiinrakenteesta. t.17

Vierailija
20/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä ap asuu, mutta itse päivittäin Helsingin keskustassa kulkevana en muista nähneeni likimainkaan 190-senttistä naista vuosiin. 175-180-senttisiä näkee jonkun verran, mutta ei heitäkään mitenkään valtavan paljon ole. Kannattaa myös muistaa, että hirmuisen monet naiset pitävät korko- tai piiloplatformkenkiä, jolloin katukuva näyttää pidemmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi