Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä on taas jonkun uniikkia lumihiutaletta kohdeltu niin väärin!😩

Vierailija
27.05.2026 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012029875.html

Vaikuttaa äärimmäisen ärsyttävältä ja raskaalta sekä äiti, että lapsi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se sun paskiainen ansaitsee yhtään mitään

Vierailija
2/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyjänä kontaktoin kyllä tasan sitä, joka maksaa. Työhöni ei kuulu mikään lasten viihdyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Miten joku kehtaa omalla nimellään tällaista kirjoittaa.😅

Vierailija
4/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ostoksista päättää aikuinen. En tiedä, millainen tilanne heillä on,  onko esim. kiistaa siitä, mitä ostetaan, haluaako lapsi jonkun kalliin merkkitavaran, vanhempi taas ei jne. Huomioimalla lasta ja esittelemällä tuotteita hänelle (tietämättä tilannetta) en halua tulla vanhemman ja lapsen väliin. 

Vierailija
5/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on taas niin ihanan mukavia kirjoituksia. Kai se sitten parantaa elämäänne dramaattisesti jotenkin. Mielestäni kirjoitus oli ihan asiaa. Asiaa kommentoineelle myyjälle tiedoksi, että tee vain noin kuin kirjoitit. Lue sitten HS jutun kommenttiosiosta, miten kävi sen myyjän kaupoille, joka teki kuten sinä. Siis jos olisit oikeasti myyjä etkä vain mielikuvituksessasi.

Vierailija
6/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi mikä idiootti.

Pitäisikö myyjän kysyä lapselta, että mitkä kengät haluat, kun vanhempi on se joka maksaa ja jolla on budjetti.

Lasta tervehditään ja huomioidaan kassalla, jos hän on maksaja. Ja ihan on tervetullutta, että lapsi opettelee maksamista ja rahankäyttöä kassalla.

Lapsen ei tulisi olla itse vastuussa hoidostaan lääkärissä, se on vanhemman asia hoitaa nuo asiat.

Vierailija
7/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tää anonyymi vinkuminenkaan kyllä mitään kunniakasta toimintaa ole.

Vierailija
8/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myyjänä kontaktoin kyllä tasan sitä, joka maksaa. Työhöni ei kuulu mikään lasten viihdyttäminen.

Eli jos pariskunta tulee etsimään naiselle vaikkapa korua lahjaksi, niin kontaktoit vain miestä, koska hän sen korun maksaa?

Vierailija
9/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on asiallinen ja rohkea. Sinä taas et uskalla kirjoittaa koskaan minnekään mitään omalla nimelläsi. 

Vierailija
10/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen ostoksista päättää aikuinen. En tiedä, millainen tilanne heillä on,  onko esim. kiistaa siitä, mitä ostetaan, haluaako lapsi jonkun kalliin merkkitavaran, vanhempi taas ei jne. Huomioimalla lasta ja esittelemällä tuotteita hänelle (tietämättä tilannetta) en halua tulla vanhemman ja lapsen väliin. 

Kuinka vaikeaa on huomioida kumpaakin? Kysyä vaikka yhteisesti / siltä äidiltä budjettia ja sitä, mihin tarkoitukseen tuotetta tarvitaan, ja esitellä sitten lapselle JA äidille yhdessä niitä tuotteita. Eihän tää oo mikään joko-tai -juttu, että jos huomioi lasta, niin sitten sivuuttaa äidin. 

Vierailija
11/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos pariskunta tulee etsimään naiselle vaikkapa korua lahjaksi, niin kontaktoit vain miestä, koska hän sen korun maksaa?

Mistä myyjä tietää korua valitessa, kuka sen maksaa?

Vierailija
12/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi mikä idiootti.

Pitäisikö myyjän kysyä lapselta, että mitkä kengät haluat, kun vanhempi on se joka maksaa ja jolla on budjetti.

Lasta tervehditään ja huomioidaan kassalla, jos hän on maksaja. Ja ihan on tervetullutta, että lapsi opettelee maksamista ja rahankäyttöä kassalla.

Lapsen ei tulisi olla itse vastuussa hoidostaan lääkärissä, se on vanhemman asia hoitaa nuo asiat.

Olet täysi idiootti. Totta kai maksaja puuttuu peliin sen suhteen, mitä tuote saa maksaa. Miksi ymmärrät asian tahallaan väärin? Anteeksi, että kysyin, siksi tietenkin, kun olet ääliö.

Vierailija
13/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on asiallinen ja rohkea. Sinä taas et uskalla kirjoittaa koskaan minnekään mitään omalla nimelläsi. 

Minä uskallan.

t. Anu Saukko

Vierailija
14/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä myyjä tietää kenkiä valitessa, kuka ne maksaa? Sillä lapsella voi olla vaikka lahjarahaa juuri kenkien ostoa varten itsellä.

Vierailija
15/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelutilanteessa voi kyllä kontaktoida lasta ja pitääkin jos kyseessä on hänelle ostettavat kengät. Mutta joku satunnainen tervehteminen kassalla niin yleensä kassalla jos on joku pariskunta ja kassa tervehtii vain maksajaa ei koko sukukuntaa. 

Vierailija
16/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Voihan mies olla mukana muuten vain. Miksi oletus olisi, että hän  maksaa korun? 

Vierailija
17/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontaktoin mielelläni lapsen kanssa.

T. Jorma 63v

Vierailija
18/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinguit omalla nimelläsi tai anonyymisti on ihan yhtä perseestä. Mikäli haluaa antaa palautetta pitää se antaa just siinä hetkessä, eikä valittaa sanomalehteen.

Vierailija
19/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä myyjä tietää kenkiä valitessa, kuka ne maksaa? Sillä lapsella voi olla vaikka lahjarahaa juuri kenkien ostoa varten itsellä.

Aikuinen saa päättää lapsen huoltajana, mitä ostetaan, eikö niin? 

Vierailija
20/31 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä olettaa miehen maksavan kaupassa ja nainen maksaa miehelle luonnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan