Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret tytöt ja naiset ovat todella pitkiä tänä päivänä

Vierailija
14.12.2014 |

Onko joku samaa mieltä? Viikonlopun kun olin töissä asiakaspalvelijana isossa kaupassa yksi positiivinen asia pisti silmään, nimittäin nuoret tytöt ja naisenalut ovat tänä päivänä (?) todella pitkiä, siis huomattava osa. Itse tasan 190 cm kaverina katson joskus että hemmetti vie, nämähän ovat melkein yhtä pitkiä kuin minä.

Jotkut tytöt kävelevät äitinsä kanssa niin äiti näyttäisi olevan joskus 10-15 cm lyhyempi, venyvät yleensä lähes tuonne isäsänsä mittoihin. Paljon näkee ihan oikeasti 190 cm nuoria naisia jotka ovat isänsä kanssa saman pituisia.

Siis tuollaisia 180-185 tyttöjä näkee tuon tuosta ja +190 tytöt eivät ole mikään ihme, tunnissa noitakin näkee 2-3. Tänäänkin jäin ihmettelemään pariin otteseen kun oikeasti joku 16-18v. likka menee vanhempiensa kanssa ja pituutta on oikeasti se 190 paikkeilla, ja näitä näkyy joka päivä.

Liekö vain sattumaa? En usko, sen vakaalta tuo otanta näytti. Ovatko nuo 90-luvulla syntyneet tytöt oikeatsi venahtaneet noin paljon, kun vertaa vaikka +40 naisiin, siellä on paljon enemmän lyhyitä ja vähän pitkiä. No onhan niitä lyhyitäkin tyttöjä juu...

Ja en ole mikään namusetä, paljoa kahdenkympin paremalla puolella itsekkään. Välillä vaan tuntuu että 190 cm kaveri alkaa olla jo "pätkä/normaali" kun tytöt ovat joitakin senttejä lyhyempiä ja kyllä näkyi myös minua pitempiä tyttöjä, siis yli 190 senttisiä!

Ps. Teen työni mutta en voi olla katsomatta noita pitkiä sääriä :/

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripäät eivät ole niitä kauneimpia. 185cm ja 158cm naiset ovat ääripäiden alueilla ja molemmissa on toki omat huonot puolensa. Kaikista viehättävintä on 166-170cm

Sanoo kuka??? Sinä et ainakaan sitä määrittele. Ihmetyttää nämä yhden ihmisen henkilökohtaiset mielipiteet joita jotkut tuovat esiin siihen tyyliin kuin ne olisivat jokin universaali totuus. Minä ainakin olen aina ollut sitä mieltä että juuri ne ääripäät ovat kaikkein parhaimpia, koska poikkeavat positiivisesti tylsästä massasta. Mitä kiinnostavaa siinä on että on tavallinen, keskipituinen?? Taidat olla ihminen joka arvostaa keskinkertaisuutta muissakin asioissa...

Vierailija
102/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 175cm ei ole pitkä. Ja kyllä, naisten pituus on selkeästi kasvanut. Itse olen pitkä, aikaisemmin se erottui, nykyään sekoitun massaan eli 175-180cm pityisia naisia on paljon enemmän kuin ennen.

Olen itse 177cm ja nuoremmissa on paljon jopa minua pidempiä. Aloin havaita tätä asiaa lähes 10 vuotta sitten.

Nykyisin on jo ihan normaalia että vastaan tulee pidempiäkin naisia mutta omassa nuoruudessani kauhisteltiin jatkuvasti pituuttani koska lähes kaikki olivat lyhyempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotenkin lapsellisia kun haukutte täällä pitkiä ja lyhyitä? Kuin päiväkotilapset!

Vierailija
104/104 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 173 cm pitkä mies ja 14-vuotta nuorempi siskopuoleni meni pituudessa minusta heittämällä ohi jo 12-vuotiaana. Hän vielä välillä noina aikoina taputteli päälaelle kysyen miten siellä alhaalla menee. Mielestäni ulkonäkö ja pituus ei määritä ihmistä mitenkään ja jos joku lyhyt mies menettää naisen pituudesta mielenterveytensä, niin olisi ehkä syytä hakeutua hoitoon. Maailmassa on suurempiakin murheita. Pituus on vaan siistiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan