Nuoret tytöt ja naiset ovat todella pitkiä tänä päivänä
Onko joku samaa mieltä? Viikonlopun kun olin töissä asiakaspalvelijana isossa kaupassa yksi positiivinen asia pisti silmään, nimittäin nuoret tytöt ja naisenalut ovat tänä päivänä (?) todella pitkiä, siis huomattava osa. Itse tasan 190 cm kaverina katson joskus että hemmetti vie, nämähän ovat melkein yhtä pitkiä kuin minä.
Jotkut tytöt kävelevät äitinsä kanssa niin äiti näyttäisi olevan joskus 10-15 cm lyhyempi, venyvät yleensä lähes tuonne isäsänsä mittoihin. Paljon näkee ihan oikeasti 190 cm nuoria naisia jotka ovat isänsä kanssa saman pituisia.
Siis tuollaisia 180-185 tyttöjä näkee tuon tuosta ja +190 tytöt eivät ole mikään ihme, tunnissa noitakin näkee 2-3. Tänäänkin jäin ihmettelemään pariin otteseen kun oikeasti joku 16-18v. likka menee vanhempiensa kanssa ja pituutta on oikeasti se 190 paikkeilla, ja näitä näkyy joka päivä.
Liekö vain sattumaa? En usko, sen vakaalta tuo otanta näytti. Ovatko nuo 90-luvulla syntyneet tytöt oikeatsi venahtaneet noin paljon, kun vertaa vaikka +40 naisiin, siellä on paljon enemmän lyhyitä ja vähän pitkiä. No onhan niitä lyhyitäkin tyttöjä juu...
Ja en ole mikään namusetä, paljoa kahdenkympin paremalla puolella itsekkään. Välillä vaan tuntuu että 190 cm kaveri alkaa olla jo "pätkä/normaali" kun tytöt ovat joitakin senttejä lyhyempiä ja kyllä näkyi myös minua pitempiä tyttöjä, siis yli 190 senttisiä!
Ps. Teen työni mutta en voi olla katsomatta noita pitkiä sääriä :/
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:20"]Huhuh ois kyllä karseeta olla 190cm pitkä nainen:D
t. Suomen seksikkäimmäksi valittu 158cm
[/quote]
Mä olisin mielelläni 190cm.
No siksi minulla onkin 192cm pitkä mies ;) t. Nainen 175cm
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:25"]
No siksi minulla onkin 192cm pitkä mies ;) t. Nainen 175cm
[/quote]
Ja mulla 196cm, t. 170cm ;)
Onko tämä jonkun fetisistin kirjoitus, jota kiihottaa hurjan pitkien naisten vastaukset tai muu?
Olen täpärästi 180cm mies ja nähnyt itseäni pitempiä naisia ehkä kerran useammassa vuodessa. Todella paljon pitempää en koskaan. Ehkä jossain lentopallopiireissä voi olla.
Alle 175cm ei ole pitkä. Ja kyllä, naisten pituus on selkeästi kasvanut. Itse olen pitkä, aikaisemmin se erottui, nykyään sekoitun massaan eli 175-180cm pityisia naisia on paljon enemmän kuin ennen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:35"]olen 163cm ja minusta tuntuu että miehet on kauhean lyhyitä nykyään! kun laitan korkkarit jalkaan niin tuntuu siltä että on kauhea hujoppi kun miehet on lyhyempiä kun minä!
[/quote]
Minä olen 170 cm ja olen huomannut saman.
Lol. Vai että yli 190 cm naisia paljon? Edes miehistä yli 190 on vain alle 1%. Naisista taas korkeintaan 1% on yli 180cm. Täytyy kyllä olla todella vääristynyt hahmotuskyky jos näkee usein yli 190cm naisia. Veikkaan että suurin osa ihmisistä ei ole koko elämässään nähnyt yli 190cm naista, niin harvinaista se on.
En ole huomannut tuollaista. Olen itse 165-senttinen ja tuntuu että tämmöisiä keskimittaisia suurin osa niistä nuoristakin on. Toki on lyhyempiä ja paljon pidempiäkin, mutta niin oli silloinkin kun olin nuori itse. Paras ystäväni oli yläasteella 188 cm pitkä, 1980-luvulla.
Paikkakunnittain on kyllä paljon pituuseroja. Asun Helsingissä, ja täällä tuntuu että on paljon pienehköjä naisia myös nuorissa. Turussa ja länsirannikolla taas on paljon enemmän pitkiä, ja enemmän myös vaaleita, sellaisia ruotsalaisen näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"] Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy. [/quote] Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :) T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija [/quote] miksi lyhyet aina kuvittelee olevansa naisellisempia?
[/quote]
Koska pieni on kaunista. 190 senttinen amatsooni harvemmin on kovin naisellinen jättijalkoineen ja lapiokäsineen. Ja valtavan mongoloidipäänsä kanssa. :D
[/quote]
Tiedättekö mikä on kaunista? Ehkä jopa naisellista? Ei ainakaan toisten ihmisten haukkuminen ja irvailu ulkonäköperustein. Ei saa kovin kaunista kuvaa ihmisestä joka kuvailee toista mongoloidipäiseksi tai tappisääreksi (koska tämä pätee molempiin "leireihin").
T: nainen jonka kauneutta, hyvyyttä, tai edes tätä maagista naisellisuutta jota täällä toitotetaan ei todellakaan määritä pienessäkään määrin oma pituutensa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:54"]
Omasta mielestä lyhyet ja sirot naiset ovat kaikista kauneimpia. Pitkät naiset ovat usein (=poikkeuksiakin on!) miehekkään näköisiä. Mutta, onneksi mieltymyksiä on erilaisia ja kaikille löytyy ottajia!
[/quote]Kyllä harva pitkä nainen on miehekäs:) Kyllä ne minusta selvästi naisia ovat. Itse olen 168cm ja aina saanut kuulla taivasteluja pituudestani. Silti olen todella naisellinen ja liiankin siro. Nuorempana painoin vaan 52kg ja jalat pitkät kuin gasellilla.Nyt olen jo vanha, mutta edelleen naisellinen.
No mitäs positiivistä tuossa nyt sitten muka on? Eihän naisen kuulu mikään pitkä olla, itse ainakin katselen sata kertaa mieluummin niitä pienempiä naisellisia naisia enkä mitään amatsooneja.
Siis aivan hirveän näköistä tuollainen venähtäneisyys, liika pituus on pelkkää turhuutta, siitä ei ole kuin haittaa. Todella valitettava suuntaus tämä on jos tulee jatkumaan. Toisaalta osaa arvosta pienempiä naisia entistä enemmän kun Suomi täyttyy naisen mitoista uloskavaneista amatsooneista...
Ovathan he pitempiä kuin ennen, mutta 190-senttistä naista en ole tainnut koskaan nähdä.
Mä oon 168 cm ja koen olevani hyvinkin keskimittainen. Yleisintä vaatekokoa varmaankin olen.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan hirveän näköistä tuollainen venähtäneisyys, liika pituus on pelkkää turhuutta, siitä ei ole kuin haittaa. Todella valitettava suuntaus tämä on jos tulee jatkumaan. Toisaalta osaa arvosta pienempiä naisia entistä enemmän kun Suomi täyttyy naisen mitoista uloskavaneista amatsooneista...
Niin jos on itse pätkä, alle 80 cm
IS oli vähän aikaa sitten juttu lentopalloilijatytöstä, joka on 187 cm. Oikein sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa minullekkin, missä te näette niitä 190 cm tai yli olevia naisia laumoittain. Minä olen koko elämäni aikana nähnyt varmaan kaksi yli 190 cm naista. Toinen niistä naisista on "tutuntutuntuttu" ja toinen taas aivan tuntematon randomtyyppi, jonka yhden kerran näin.
Korkkarit...
180-senttisiä tyttöjä näkee jo aika paljon, mutta uskooko ap itsekään väitteeseensä 190 cm pitkistä tytöistä?
Vierailija kirjoitti:
IS oli vähän aikaa sitten juttu lentopalloilijatytöstä, joka on 187 cm. Oikein sopusuhtainen.
Miksi alapeukku?
Huhuh ois kyllä karseeta olla 190cm pitkä nainen:D
t. Suomen seksikkäimmäksi valittu 158cm