Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret tytöt ja naiset ovat todella pitkiä tänä päivänä

Vierailija
14.12.2014 |

Onko joku samaa mieltä? Viikonlopun kun olin töissä asiakaspalvelijana isossa kaupassa yksi positiivinen asia pisti silmään, nimittäin nuoret tytöt ja naisenalut ovat tänä päivänä (?) todella pitkiä, siis huomattava osa. Itse tasan 190 cm kaverina katson joskus että hemmetti vie, nämähän ovat melkein yhtä pitkiä kuin minä.

Jotkut tytöt kävelevät äitinsä kanssa niin äiti näyttäisi olevan joskus 10-15 cm lyhyempi, venyvät yleensä lähes tuonne isäsänsä mittoihin. Paljon näkee ihan oikeasti 190 cm nuoria naisia jotka ovat isänsä kanssa saman pituisia.

Siis tuollaisia 180-185 tyttöjä näkee tuon tuosta ja +190 tytöt eivät ole mikään ihme, tunnissa noitakin näkee 2-3. Tänäänkin jäin ihmettelemään pariin otteseen kun oikeasti joku 16-18v. likka menee vanhempiensa kanssa ja pituutta on oikeasti se 190 paikkeilla, ja näitä näkyy joka päivä.

Liekö vain sattumaa? En usko, sen vakaalta tuo otanta näytti. Ovatko nuo 90-luvulla syntyneet tytöt oikeatsi venahtaneet noin paljon, kun vertaa vaikka +40 naisiin, siellä on paljon enemmän lyhyitä ja vähän pitkiä. No onhan niitä lyhyitäkin tyttöjä juu...

Ja en ole mikään namusetä, paljoa kahdenkympin paremalla puolella itsekkään. Välillä vaan tuntuu että 190 cm kaveri alkaa olla jo "pätkä/normaali" kun tytöt ovat joitakin senttejä lyhyempiä ja kyllä näkyi myös minua pitempiä tyttöjä, siis yli 190 senttisiä!

Ps. Teen työni mutta en voi olla katsomatta noita pitkiä sääriä :/

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:38"]

Hahaha, aloituksen on selvästi kirjoittanut joku pitkä nainen. Paistaa niin läpi :D Nimittäin yhtään ketään väheksymättä, en tunne ketään miestä joka ihailisi 190cm pitkiä naisia. Ja vaikka ihailisikin, niin kyllä aloituksen on selvästi kirjoittanut nainen.

[/quote]

Vai että nainen, no ei kyllä ole. Ja mitä 190 senttisiin naisiin tulee niin meneppä jonnekkin Riikan tai Vilnan kaduille tai Itä naapuriimme, voin vannoa että siellä 99 % suomalaisista miehistä katsoisi monttu auki niitä naisia.

[/quote]

Varmasti katsoisi monttu auki, mutta ei sen takia, että pituutta on 190cm (mikä on muuten erittäin harvinaista), vaan siksi että siellä naiset jaksavat panostaa ulkonäköönsä ja vaatetukseensa eri tavalla kuin mitä täällä Suomessa on totuttu. Mutta sanon nyt sinulle aloittaja, että varmasti on miehiä jotka tykkäävät teistä pitkistä naisista. Kauneus kun ei ole pituudesta kiinni. Nyt ryhdistäydy, hanki parempi itsetunto ja kävele leuka pystyssä vain :)

Vierailija
62/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:34"]Ihmekös se kun kitataan lehmänmaitoa joka on täynnä kasvuhormoneja, niin noita mutantteja syntyy. Muissa maissahan naiset on pääasiassa siroja ja jalat pieniä.
[/quote]
Hih, juon maitoa 3litraa päivässä ja olen silti lyhyt ja siro neiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siro ja pitkä (170 cm). Tuntui että muutama vuosi taaksepäin olin aina se "pisin"
Olen nyt 24 v ja nämä 97-95-syntyneet on kyllä osa tosi pitkiä!

Vierailija
64/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen että olen lyhyt. Pariskunnat joissa nainen 10cm miestään pidempi ja painoakin varmaan enemmän niin näyttää vaan tosi oudolta ja mies näyttää reppanalta ison naisen rinnalla

Vierailija
65/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 163cm ja minusta tuntuu että miehet on kauhean lyhyitä nykyään! kun laitan korkkarit jalkaan niin tuntuu siltä että on kauhea hujoppi kun miehet on lyhyempiä kun minä!

Vierailija
66/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 90-luvun alussa syntynyt ja pituutta 178cm. Tuntuu tosiaan että meitä pitkiä on PALJON, jonka ansiosta lyhyemmät naiset näyttävät entistäkin lyhyemmiltä. Senkin taas olen huomannut että monet miehet ovat 160-170cm joten aika "pätkiä" tällaiseen pitkäsääreen verrattuna. Pituudesta on hyötyä, pitkät sääret ovat mielestäni kauniita ja muutama lisäkilo ei näy missään pituuden ansiosta - ja olenpa sen itseäni hieman pidemmän miehenkin onneksi jo löytänyt.. :)

Vierailija
67/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yhdellä Suomen suurimmista kuntosaleista. Kyllä siellä näkee yli 190 cm pitkiä naisia ja alle 150. Jos nyt jonkun laskelman tekisi, niin varmaan se m. 170 on keskipituus. Pitää vielä muistaa, että salilla käy keskimääräistä enemmän urheijoita, tuo sali on niin urheilijoiden, laihduttajien kuin tavallisten kuntoilijoidenkin suosiossa. Itse olen ohjatuissa jumpissa kävijöistä aika usein se vanhin ja lyhyin. 

Mä en ole koskaan voinut juoda maitoa, olen lyhyt, mutta mulla on koon 39 jalka, mikä on kokoiselleni iso. 

Vierailija
68/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että ihmiset ovat alkaneet lyhentyä. Tosi moni tyttö on joku 150cm ja pojatkin maksimissaan 180cm. Itse olen 180cm ja harva on pitempi.

Vierailija
69/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:01"]Paljon riippuu myös ruumiinrakenteesta: 180 senttinen voi olla mallimaisen siro ja hoikka (monien mielestä "kauhee tikku, varmaan joku anorektikko, muodotkin kuin lapsella") tai sitten raskasrakenteinen, vanhanaikaisesti sanottuna "hyvä työihminen". Tiedä sitten kumpaa mallia näissä nykynuorissa on enemmän.
[/quote]

Ja välimuotoako ei ole? :) olen 179cm, d-kupin rinnat ja muodokas takamus, ikää 24v. Kauniit pitkät sääret ja hyvin hoidettu tukka, ja naamaani olen kaikkein tyytyväisin kehossani. Painoindeksi normaali (joskaan se ei koskaan koko totuutta kerro, riippuu ihmisestä ja siitä onko paino lihasta vai läskiä). Ja kyllä, meitä on hyvin paljon - emmekä ole kumpaakaan kertomaasi kategoriaan sopivia, joten jospa heittäisit sen kateuden kavaltaman asenteen pois?

Vierailija
70/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"]

Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy.

[/quote]

Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :)

T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija

Vierailija
71/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"]

Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy.

[/quote]

Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :)

T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija
[/quote]
miksi lyhyet aina kuvittelee olevansa naisellisempia?

Vierailija
72/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman kuin ap. Olen itse keskimittaa lyhyempi, mutten kovin paljoa, 163 cm. Minulla on 13 -vuotias tytär, jonka kavereista ensimmäiset taputtelivat minua päälaelle neljännellä luokalla. Näyttävät nuo omatkin tyttäret menevän heittämällä äidistään ohi.

Vierailija
73/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:41"]

Musta taas tuntuu että ihmiset ovat alkaneet lyhentyä. Tosi moni tyttö on joku 150cm ja pojatkin maksimissaan 180cm. Itse olen 180cm ja harva on pitempi.

[/quote]

40-luvulla syntyneet äitini ja tätini ovat molemmat liki 180 cm, mutta eipä naisten keskipituus ole vielä nykyäänkään lähelläkään tätä. Saattaa olla kasvanut, mutta silti se on enemmän poikkeus kuin sääntö törmätä noin pitkiin naisiin.

Vierailija
74/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
75/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on muutenkin Suomessa liian miehekkäitä.

Vierailija
76/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole 177 cm.

Vierailija
77/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"] Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy. [/quote] Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :) T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija [/quote] miksi lyhyet aina kuvittelee olevansa naisellisempia?

[/quote]

Koska pieni on kaunista. 190 senttinen amatsooni harvemmin on kovin naisellinen jättijalkoineen ja lapiokäsineen. Ja valtavan mongoloidipäänsä kanssa. :D

Vierailija
78/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 07:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:35"] Ei tästä niin kauan ole, kun jonkunlaista kauneusihkutusta palstoilla herätti joku 160-senttinen muija. Huvitti kyllä hieman, kasvot toki ihan nätit tarkan maalauksen jälkeen, mutta sääret erittäin tyngät, jopa niin että kehon osien mittasuhteet oli epäsymmetriset. Lisäksi pallo-otsa. No, onneksi selfieitä voi ottaa niin että pituus/lyhyys ja sääret ei näy. [/quote] Terveisin 190 senttinen amatsooni, jonka kengän koko on 45 ja kädet kuin leipälapiot? Naisellista hei! Tai sitten ei. :) T: Pieni ja siro naisen näköinen nainen, ei mikään jäätävä korstomuija [/quote] miksi lyhyet aina kuvittelee olevansa naisellisempia?

[/quote]

Koska pieni on kaunista. 190 senttinen amatsooni harvemmin on kovin naisellinen jättijalkoineen ja lapiokäsineen. Ja valtavan mongoloidipäänsä kanssa. :D
[/quote]
joopa joo. Sopusuhtaisuus on kaunista. Pieni voi olla todella epänaisellinen, kun taas pitkä voi olla supernaisellinen. Ei se pituus vaikuta naisellisuuteen.

Vierailija
79/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat keskipituudeltaan noin 165 cm. Oikeasti heidän pitäisi olla keskipituudeltaan 175 cm, mutta jostain syystä heillä on jalat, jotka on tarkoitettu 140 cm pitkälle.

Voihan se olla, että näillä 180 ja 190 senttisillä tytöillä on korjaantunut joku valonpuutos, joka aiheuttaa sen että jalat kasvavat normaalipituisiksi.

Japanissa muuten syötetään kouluissa ruokaa, joka kasvattaa keskipituutta. Siellähän keskipituus on kasvanut toisen maailmansodan jälkeen varmaan puolella metrillä. Japanilaisten keskipituus on nykyään pidempi kuin suomalaisilla.

Vierailija
80/104 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 165cm ja olen ihmetellyt samaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän