Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet tapailukumppanin kanssa reissussa, kuinka monta kertaa

Vierailija
21.01.2023 |

On mielestäsi sopivaa vilkaista puhelinta esimerkiksi tunnin aikana? Vastata esim. Whatsapp-viesteihin.

Toisin sanoen, missä vaiheessa puhelimen tuijottaminen alkaa olla epäkohteliasta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse joka tunti tuijottaa. Muutamia kertoja päivässä on ok.

Vierailija
2/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tunnin aikana monta kertaa katsota? Siinähän on luuri sitten koko ajan kiinni kädessä. Todella epäkohteliasta. Luulisi 3-4 kertaa päivässä riittävän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 5 kertaa

Vierailija
4/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä tunnin aikana monta kertaa katsota? Siinähän on luuri sitten koko ajan kiinni kädessä. Todella epäkohteliasta. Luulisi 3-4 kertaa päivässä riittävän. 

Jos viestejä pitää katsoa ja niihin reagoida puolen tunnin välein, niin kyllähän siinä silloin tulee mieleen että jonkinlaista moniajoa on meneillään.

Vierailija
5/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut katsoo kerran 10 minuutissa onko purra laittanut intiimi kuvan jauhopussistaan

Vierailija
6/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eräskin mieshenkilö on aktiivisena 10-30min välein joka päivä klo 8-24. Luulisi ettei paljon muuta ehdi ja mietityttää, mitenhän töissä menee.

Vierailija
8/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ekaks luulin, että kysytään varvinvedosta.

Vierailija
9/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tekemässä jotakin, en katso puhelinta ja kumppanini oletan tekevän samoin. Puhelinta katsotaan sit kun ollaan tekemättä mitään.

Äitini kuoli yllättäen kolme vuotta sitten. Olin juuri metsäretkellä ja huomasin kaikkien soittaneen vasta kun tultiin kotiin ja se oli ihan ok, ihan sama järkytts ja shokki se oli silloinkin.

Vierailija
10/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi tuttavamies lähetteli jatkuvasti ihan turhia viestejä matkalta, jossa oli kahdestaan silloisen tapailukumppaninsa kanssa. Vähän mietitytti, miltähän siitä naisesta mahtoi tuntua, kun matkaseura keskustelee koko ajan muiden kanssa - öisinkin.

Vierailija
11/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi tuttavamies lähetteli jatkuvasti ihan turhia viestejä matkalta, jossa oli kahdestaan silloisen tapailukumppaninsa kanssa. Vähän mietitytti, miltähän siitä naisesta mahtoi tuntua, kun matkaseura keskustelee koko ajan muiden kanssa - öisinkin.

Jos tuntisin tarvetta tirkistellä puhelinta naisen kanssa retkeillessä, hän ei olisi sopiva minulle. Tai minä hänelle.

Vierailija
12/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ekaks luulin, että kysytään varvinvedosta.

Niin no, kunhan ei varvin aikana tsättäile muiden miesten kanssa...

Se on epäkohteliasta.

Vierailija
13/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapailukumppani ole sellainen jonka kanssa reissataan. Kyllä suhteen pitää seurustelutasolla olla jotta reissuun lähtee.

Vierailija
14/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntisin tarvetta tirkistellä puhelinta naisen kanssa retkeillessä, hän ei olisi sopiva minulle. Tai minä hänelle.

No niin, kyllähän sen väistämättä huomaa, ettei matkaseura kiinnosta pätkääkään ja että puhelimessa on jotain paljon kiinnostavampaa.

Vierailija
15/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa voi kirjoitella tänne palstalle tapaamisen aikana. Olisko 2-6 kertaa tunnissa ihan OK?

Mitä mieltä ja onko niin?

Vierailija
16/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapailukumppani ole sellainen jonka kanssa reissataan. Kyllä suhteen pitää seurustelutasolla olla jotta reissuun lähtee.

Ei pidä paikkaansa. Tapailukumppanin kanssa voidaan tehdä mitä vain halutaan. Seurustelu alkaa kun asiasta yhteisesti sovitaan.

Vierailija
17/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa voi kirjoitella tänne palstalle tapaamisen aikana. Olisko 2-6 kertaa tunnissa ihan OK?

Riippuu tapaamisen pituudesta. Jos kyseessä on viikon reissu niin voisin käyttää tähän palstaan tunnin per päivä.

Vierailija
18/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tapailukumppanin kanssa reissussa, mutta lähtökohtaisesti puhelimen tuijottelu minimiin yhteisillä reissuilla. Tekee hyvää itsellekin pitää ruutuvapaata ja keskittyä siihen matkaan ja elämyksiin siellä. 

Vierailija
19/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 kertaa tunnissa eli 10min välein. Saisit tapailla jatkossa pelkästään sitä puhelintasi, jos olisin kanssasi reissuun päätynyt. 

Vierailija
20/20 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tapailukumppanin kanssa reissussa, mutta lähtökohtaisesti puhelimen tuijottelu minimiin yhteisillä reissuilla. Tekee hyvää itsellekin pitää ruutuvapaata ja keskittyä siihen matkaan ja elämyksiin siellä. 

Jos tapailee useaa samanaikaisesti, pitää nähdä vähän vaivaa että saa pidettyä ne muutkin sillä aikaa kun on yhden kanssa ulkomailla.