Mitä teette vapaapäivinä/lomilla?
Mitä teette vapaapäivinä ja lomillanne? Onko teillä lapsia, minkä ikäisiä?
Pohdin ihan tosissani, mitä "normaalit ihmiset" tekevät iltaisin ja esim näin joululoman aikaan. Perheeseeni kuuluu alle 2v lapsi ja mies.
Usein iltaisin olen esim koneella. Haluaisin keksiä jotain mukavaa tekemistä. Tuttavaperheitä meillä ei valitettavasti ole :(
Loppuviikko koko perhe koolla yhdessä ja pohdin tekemistä? :(
Kommentit (4)
Kiitos vasstauksesta 2! :) Käyn päivisin arkena kun olen kotona lapsen kanssa niin perhekerhoissa yms. Mutta ne tutut ovat vain siellä, syvempiä ystävyyksiä en ole löytänyt.
Olisi kiva löytää joku perhe jonka luona kyläillä mutta ei ole löytynyt.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:01"]Kiitos vasstauksesta 2! :) Käyn päivisin arkena kun olen kotona lapsen kanssa niin perhekerhoissa yms. Mutta ne tutut ovat vain siellä, syvempiä ystävyyksiä en ole löytänyt.
Olisi kiva löytää joku perhe jonka luona kyläillä mutta ei ole löytynyt.
[/quote]
Oletko itse kutsunut tuttuja kylään? Kuulostaa vaan vähän hassulta tuo että puhut nimenomaan muiden luona kyläilystä, kannattaa aloittaa pyytämällä joku mukavan tuntuinen perhe teille ensin :)
Olen sinkku ja parhaillaan nautin kahden ja puolen viikon lomasta. Olen viettänyt muutaman päivän äitini luona kotikaupungissani, tavannut siellä myös ystäviäni. Kutsunut vieraita ja käynyt kylässä. Mutta ennen kaikkea ottanut lunkisti. Yhden pitkään rästissä olleen tavaroiden karsimisurakankin sain hoidettua. Työni on sen verran kokonaisvaltaista ja tiivistahtista, että kyllä tällainen pitkä breikki tekee terää. Ei ole ongelmaa siinä, etteikö saisi aikaa kulumaan...
Noh, meillä on 1v ikänen poika. Käydään (sillo ku miehellä on lomaa, esim nyt joulunajat) sukulaisilla ja ystävill, kahviloissa ystävien kanssa jne. ulkoilua.
Tietty kun lapsi nukkuu niin olen koneella, teen kotitöitä, kokkaan, neulon yms jotai mistä ite nautin.. :)
Järjestääkö siellä seurakunta jotai perhekerhoja tms. Sieltä me ollaan saatu uusia tuttavia ja ystäviä, joiden kanssa on mukava lähteä viettäämään päivää tai käymään lenkillä. Ota selvää tällaisita mahdollisuuksista, et ainakaan menetä mitään., :)