Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole totta, tuli kamala riita nyt jouluna :,(

Vierailija
25.12.2014 |

En jaksa kuvailla koko tilannetta, mutta siis kaikki oli melko ok, kunnes tulin lenkiltä vaunujen (vauva 10kk) kanssa. Otin kahvia ja pari konvehtia. 6v ja 2,5v tytöt huomasivat että syön karkkia. Pyysivät ja annoin molemmille kaksi. Pienempi kiipesi keittiön tasolle ja alkoi etsiä lisää karkkia. Mieheni istui keittiön pöydässä ja alkoi huutaa että lapsille ei pidä antaa sokeria kun niile ei pieni määrä riitä, minun pitäisi ottaa vastuu siitä mitä suklaan syömisestä seuraa ja minun pitää hoitaa tilanne mikä aiheutui mun suklaan syömisestä.

Raivostuin tästä täysin ja heitin kaikki herkut kaapeista muovipussiin ja vein roskiin. Laitoin miehen viinapullot toiseen pussiin ja mesosin että viedään sitten sun viinat kerran mun suklaansyönti on ongelma. Huusin että halusin vain syödä suklaata jouluna rauhassa jne..

Nyt ollaan mykkäkoulua ja isompi muksu sanoo että äiti ei jouluna sais olla tuollainen.

Hyvää joulua vaan :,( eniten harmittaa kun lapsilla on nyt joulu pilalla.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin konvehtirasian tämän ketjun innoittamana. Tarjosin myös lapsille. Mies ei hermostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas! Todellakin nipo mies!!!

Vierailija
26/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap selvitit episodin perheesi kanssa?

Vierailija
28/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainoa jonka mielestä ap teki väärin? Kyllä muakin ottaisi päähän jos lapset alkaisivat kiipeämään pöydillä. Syö ensi kerralla sitten kun lapset eivät ole lähellä, ne vaan alkavat norkoilemaan ja riehumaan jos muutaman antaa. Olisitte mielummin ottaneet rasian pöydälle ja vetäneet siitä kuin, että jätät ne sinne keittiöön kiipeämään ja etsimään...

Vierailija
29/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
31/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:09"]Mä kävisin pyytämässä lapsilta anteeksi, mutta mies voisi mun puolesta painua vaikka vittuun, ihan sama, en puhuisi sille sanaakaan ennenkuin se on pyytänyt anteeksi idioottimaista nipotustaan.
[/quote]

Suklaa on hiukka eri asia kuin viina, ap.

Vierailija
33/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
34/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä ymmärtänyt kuinka nipo kommentteineen oli, mutta kyllä Ap veti pohjat. Aivan turhaa raivoamista. Kyllä tilanne pitää ratkaista äkkiä niin saatte jatkettua joulua. Puolitiehen nyt vastaan Ap kuullostaa siltä, että taustalla oli jotain muutakin. Tulkitsit, että mies valitti sinun syömisestä, vaikka siitä ei ollut kyse. Elätkö lapsiesi kautta? Jotenkin tunnut ottavasi lapset puolellesi isäänsä vastaan. Vaikuttaa jo eroriidalta. Nyt miehen kanssa sovinto ja tasaviivalle lasten kasvattajina. Muuten repii perheenne rikki.

Vierailija
35/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella mitä odotuksia ap.n jouluun liittyy, jos isä on paljon töidensä vuoksi poissa ja tulee perheen luo omin odotuksin. Äitilläkin on oma ajatus hyvästä joulusta. Äitiä miehensä alkoholin tissuttaminen ärsyttää ja miestä sitten suklaan syöminen. Elämä on. asioista kannattaa kuitenkin puhua.

Vierailija
36/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt tehdä kaikkeni että olis hyvä joulu, tehnyt paljon asioita. Miehen valitus katkaisi ns kamelinselän, ja tiedän kyllä että käytökseni oli kamalaa lapsia kohtaan ja luulen että ruuista, pukista, lahjoista huolimatta tää riita jäi eniten joulusta mieleen, valitettavasti :( . Pyysin lapsilta anteeksi, kerroin että hermostuin liikaa ja tein väärin.

Meillä ei ole ns tukiverkkoja, olen paljon yksin lasten kanssa. Jotenkin odotin että mies arvostaisi enemmän, ja suklaansyönnistä valitus tuntuu todella pahalta. Siis haluaisin että mies ajattelisi että olen suklaani ja rauhallisen kahvihetken ansainnut.. Lisäksi en mässyttänyt suklaata lasten edessä vaan tulivat leikeistään ja huomasivat mukini takana konvehteja.

Ap

Vierailija
37/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans vähän niin, että mä syön suklaata ja mies juo viinaa. Valittaa mulle jos lapset nappaa suklaan tai viiliksen, mutta ite ei rikkaa ristiin laita lasten ravitsemuksen eteen. Mä viittaan kintaalla sen kotkotuksille, joskus heitän jotain lukuja tiskiin kaljaan menneestä rahasta kun se paheksuu suklaakääreen rapinaa. Mulla on sellasia kavereita joiden miehet PÄÄTTÄÄ mitä milloinkin syödään ja mitä kaupasta SAA ostaa. Mä ainakin syön kaksinkäsin jos mulle alkaa vittuilla.

Vierailija
38/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin pyytämässä lapsilta anteeksi, mutta mies voisi mun puolesta painua vaikka vittuun, ihan sama, en puhuisi sille sanaakaan ennenkuin se on pyytänyt anteeksi idioottimaista nipotustaan.

Vierailija
39/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset ei saisi jouluna syödä suklaata? Olisin käskeny miehen pitää turpansa kiinni.
Pidä sinä lasten kanssa kiva joulu ilman miestä. Syökää lasten kanssa. Mies menkööt vaikka snägärille. Ja p****a seuraavan kerran vasta, kun on pyytänyt anteeksi.

Vierailija
40/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FANTASTIC! (You were fantastic. But do you know what? So was I. ;) Jälkipuheeksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan