Ei ole totta, tuli kamala riita nyt jouluna :,(
En jaksa kuvailla koko tilannetta, mutta siis kaikki oli melko ok, kunnes tulin lenkiltä vaunujen (vauva 10kk) kanssa. Otin kahvia ja pari konvehtia. 6v ja 2,5v tytöt huomasivat että syön karkkia. Pyysivät ja annoin molemmille kaksi. Pienempi kiipesi keittiön tasolle ja alkoi etsiä lisää karkkia. Mieheni istui keittiön pöydässä ja alkoi huutaa että lapsille ei pidä antaa sokeria kun niile ei pieni määrä riitä, minun pitäisi ottaa vastuu siitä mitä suklaan syömisestä seuraa ja minun pitää hoitaa tilanne mikä aiheutui mun suklaan syömisestä.
Raivostuin tästä täysin ja heitin kaikki herkut kaapeista muovipussiin ja vein roskiin. Laitoin miehen viinapullot toiseen pussiin ja mesosin että viedään sitten sun viinat kerran mun suklaansyönti on ongelma. Huusin että halusin vain syödä suklaata jouluna rauhassa jne..
Nyt ollaan mykkäkoulua ja isompi muksu sanoo että äiti ei jouluna sais olla tuollainen.
Hyvää joulua vaan :,( eniten harmittaa kun lapsilla on nyt joulu pilalla.
Kommentit (87)
Tämä ketju todistaa jälleen sen vanhan totuuden ja viisauden; Naisen paikka on keittiössä ja tehtävänä palvella miestään.
Jos AP olisi osannut käyttäytyä ja kuunnellut miestään tämäkin typerä riita olisi jäänyt syntymättä eikä AP olisi pilannut koko perheensä joulua.
Miten noin heikosti kommunikoivat ihmiset päätyy tekemään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaan syömisesi on näköjään perheenne ongelma. Olet sokeririippuvainen läski, koita nyt jo ymmärtää se!
Perssilmälläkö sen läskiyden näet?
Yleistä tietoa valittavista av-mammoista
Olipa vähäistä vastaavassa tilanteessa minun kotona olisi nyrkki heilunut, tavaroita paiskittu ja ehkä toisen kerran kaadettu lattialle revitty paita pois päältä ja kiedottu kaulan ympärille ja kiristetty niin kauan kunnes naama on sinertävän kirjava
Lisäksi miehellä itsellään viinapulloja jouluna!?