Mikä taho auttaa kun turvaverkot pettävät?
Makkara ja ruisleipäviipale jäljellä. Perustoimeentulotukipäätös saatu, ja samoin sossusta kielteinen täydentävän toimeentulotuen päätös.
Miten "hyvinvointivaltiossa" voidaan päästää tilanne tällaiseksi?
Kommentit (87)
Ota se kielteinen päätös ja tiliotteet jne. mukaan ja varaa aika diakoniaan. Varmaan jotakin ruoka-apua saatat saada.
Vierailija kirjoitti:
Ota se kielteinen päätös ja tiliotteet jne. mukaan ja varaa aika diakoniaan. Varmaan jotakin ruoka-apua saatat saada.
Olen jo monta kertaa saanut. En saa enää
Ap
Sinä IHAN ITSE olet päästänyt tilanteesi tuollaiseksi, ei yhteiskunta, ei Kela, ei hallitus, SINÄ IHAN ITSE!
Pärjännet seuraavankin kuukauden noin ja löydämme sinut täältä vieläkin trollailemasta näillä samoilla sairailla jutuillasi ... valitettavasti ...
Vierailija kirjoitti:
Sinä IHAN ITSE olet päästänyt tilanteesi tuollaiseksi, ei yhteiskunta, ei Kela, ei hallitus, SINÄ IHAN ITSE!
Pärjännet seuraavankin kuukauden noin ja löydämme sinut täältä vieläkin trollailemasta näillä samoilla sairailla jutuillasi ... valitettavasti ...
Veikkaan että myös vuonna 2027 tämä "ilahduttaa" palstaa spämmillään.
Jokainen suomen kansalainen joka asuu vuokralla ja jolla ei ole omaisuutta tai puolisoa saa katkeamatonta 1300e tukea, mikä koostuu työmarkkinatuesta, toimeentulotuesta ja asumistuesta.
Onlyfans, makkara perseeseen samalla kun onanoit ruisleivälle ja sitten syöt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten on vaihtoehdot joko joku pieni pikavippi, laina ystävältä, vanhemmalta tai sukulaiselta. Ai no on Pelastusarmeija vielä josta voit kysyä heltiääkö ruoka-apua. Siinäpä ne vaihtoehdot. Tietysti myydä jotakin tavaraa tai vaatteita tms.
Mikä sun ongelma on eli sulla laahaa joku lasku tai rahat menee johonkin muuhun kuin ruokaan? En utele vaan joku aiheuttaa tuon ettei sulla ole rahaa ruokaan. Kiinnitä huomio siihen asiaan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomen kansalainen joka asuu vuokralla ja jolla ei ole omaisuutta tai puolisoa saa katkeamatonta 1300e tukea, mikä koostuu työmarkkinatuesta, toimeentulotuesta ja asumistuesta.
Vuokraan menee noin 1000 kuussa ja siihen sähkö + vesi joka kuukausi, nettilasku ja puhelinlasku sekä salikortti niin ei jää paljoa elämiseen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten on vaihtoehdot joko joku pieni pikavippi, laina ystävältä, vanhemmalta tai sukulaiselta. Ai no on Pelastusarmeija vielä josta voit kysyä heltiääkö ruoka-apua. Siinäpä ne vaihtoehdot. Tietysti myydä jotakin tavaraa tai vaatteita tms.
Mikä sun ongelma on eli sulla laahaa joku lasku tai rahat menee johonkin muuhun kuin ruokaan? En utele vaan joku aiheuttaa tuon ettei sulla ole rahaa ruokaan. Kiinnitä huomio siihen asiaan. Tsemppiä!
Kela ei suostu maksamaan 1100 e vuokraa kokonaan.
Ap
Luovu nyt siitä salikortista, jumppaa kotona ja tee ulkona lenkkejä. Vuokraan menee aivan liikaa. Onko montakin asukasta saman katon alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
&nb
Joo, tuolla olikin huomio että sulla on liian kallis vuokra tässä tilanteessa. Eli puolet pois vuokrasta niin pärjäät jo paremmin. Valitettava totuus. Mutta elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
&nb
Se on sinulle ihan oikein!
Muuta halvempaan, vaikka metsänreunaan kuusen alle!
Vierailija kirjoitti:
Luovu nyt siitä salikortista, jumppaa kotona ja tee ulkona lenkkejä. Vuokraan menee aivan liikaa. Onko montakin asukasta saman katon alla?
Kotona ei ole kuntopyörää. Yksin asun.
Ap
Miksi olet päästänyt tilanteen tällaiseksi?
🇺🇦🇮🇱
Jos korkea pudotus niin ambulanssi tai ruumis auto. Työsuojelu rikos jos turvaverkko pettää
Konalan jauhelihamies jankutus pois!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Diakonia sanoi että he eivät voi enää auttaa minua
Ap
Ruokajono, myyt omaisuuttasi.