Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole totta, tuli kamala riita nyt jouluna :,(

Vierailija
25.12.2014 |

En jaksa kuvailla koko tilannetta, mutta siis kaikki oli melko ok, kunnes tulin lenkiltä vaunujen (vauva 10kk) kanssa. Otin kahvia ja pari konvehtia. 6v ja 2,5v tytöt huomasivat että syön karkkia. Pyysivät ja annoin molemmille kaksi. Pienempi kiipesi keittiön tasolle ja alkoi etsiä lisää karkkia. Mieheni istui keittiön pöydässä ja alkoi huutaa että lapsille ei pidä antaa sokeria kun niile ei pieni määrä riitä, minun pitäisi ottaa vastuu siitä mitä suklaan syömisestä seuraa ja minun pitää hoitaa tilanne mikä aiheutui mun suklaan syömisestä.

Raivostuin tästä täysin ja heitin kaikki herkut kaapeista muovipussiin ja vein roskiin. Laitoin miehen viinapullot toiseen pussiin ja mesosin että viedään sitten sun viinat kerran mun suklaansyönti on ongelma. Huusin että halusin vain syödä suklaata jouluna rauhassa jne..

Nyt ollaan mykkäkoulua ja isompi muksu sanoo että äiti ei jouluna sais olla tuollainen.

Hyvää joulua vaan :,( eniten harmittaa kun lapsilla on nyt joulu pilalla.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ketju. Pyydän anteeksi.

Vierailija
42/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä kuuluukin ärähtää jos lapsi kiipeää pöydälle etsimään suklaata omin päin. Mutta lapselle, ei vaimolle. 

Ja jos lapsi menee muutamasta suklaasta noin huonosti käyttäytyväksi, suklaan saantia on syytäkin rajoittaa. Minun mielestäni näin. Vaikka suklaa kuuluukin jouluun, huonosti käyttäytyminen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä mitä teillä on sovittu lasten suklaan syömisestä, niin oma reaktiosi meni ihan överiksi ja käyttäydyit lapsellisesti.

Vierailija
44/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ju****uta! Kaikki sympatia ap:lle. Oikeasti! Eikö lapsetkin voi jouluna syödä vähän enemmän sokeria? Pitääkö joka hemmetin asiassa olla niin jyrkkää aina?!?

Vierailija
45/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jouluna saa herkutella suklaalla, se ei ole kuitenkaan joka päiväistä. Itse olisin syönyt kaikki suklaat lasten kanssa miehen nähden, enkä todellakaan noteeraisi moista nipotusta. Minua ei mies komentele, ei missään. Että te sorrutte kynnysmatoiksi.

Vierailija
46/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paskalta liitolta

Vierailija
47/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mä olen niin pihi, etten ikimaailmassa edes raivostuessani olis kyennyt heittämään hyvää suklaata roskiin.

Vierailija
48/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli oikeassa. Ainakaan 2,5-vuotiaalle ei vielä kannattaisi antaa turhan päiten suklaata. Kamalan raivarinkin sait. :( Mieheni on samanlainen äkäpussi kuin sinä ja mieheni myös antaa ilman lupaani parivuotiaalle suklaata ja karkkia, mistä lähes aina huomautan. Kannattaa pyydellä vuolaasti anteeksi ja mennä jonnekin vihanhallintaterapiaan.

Vierailija
49/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan syömisesi on näköjään perheenne ongelma. Olet sokeririippuvainen läski, koita nyt jo ymmärtää se!

Vierailija
51/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS.

Vierailija
53/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/87 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ne viinat lopulta itse.

Vierailija
55/87 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooohh

Vierailija
56/87 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulla joku ruokaan ( herkkuihin) liittyvä ongelma? 

Vierailija
57/87 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
58/87 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nosti aloituksen vuodelta 2014! Ei se ap varmaan enää 9v jälkeen täällä päivystä.

Vierailija
59/87 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäännytte saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.

Vierailija
60/87 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla niin tollo, että rupeaa suklaata mässyttämään lasten edessä, jos vaikka kuinka olisi ansainnut.

Joulun ensimmäinen miehen haukkumisnovelli 1-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi