Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~TAMMIMAMMAT , viikko 17 ~*~*~*

21.04.2008 |

Tästä se lähtee käyntiin, ensimmäisten tammikuisten piinaviikko...

Oikein paljon plussaonnea piinailijoille!

Onnea kaikille oviksen metsästäjille!

Odottajille kärsivällisyyttä ja hyvää mieltä kaikille!

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan paljon luettavaa täällähän on aktiivisia kuumeilijoita :)

Pahoittelut Hömppä82 ja tasapuolisesti kaikille muillekin tädin yllättämille!

Syrelle pikaista paranemista! Kurjaan aikaan räkätauti iski, ainakin itsellä kipeänä viimeisenä peittojen heiluttelu mielessä, mutta jos ovis käsillä niin minkäs teet :)

Kolmekamua: Ei kai sentään menkat vaan toivotaan, että olisi kiinnittymisvuotoa, PLUSSAONNEA!

Wenla: Pahoittelut! Hyvä, että pysyit samassa pinossa kuitenkin, jos nyt yhtään lohduttaa. Me saadaan sitten sun kanssa jännätä ihan loppuun saakka, täällä kanssa uusi toivottu LA osuu ihan tammikuun lopulle.

Tikrulle seuraava plussa eikäs vaan, milloinkas ajattelit testata? Plussatuulia sinne!

Omaa napaa: Alkaa taas elämä voittamaan täällä. Kun nyt menis täti pois ja sitten kohti uutta ovista positiivisin mielin!

Emma kp3/28-30 yk5

Vierailija
122/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea NOFFETUS plussasta!

Pahoittelut tädin yllättämille, onneksi pysytte kuitenkin tammikuisissa!

Tänne ei mitään kummempaa, ovisajat taitavat olla lähettyvillä ja nyt vaan toivotaan oikeaa ajoitusta ;)

Tällainen lyhkänen visiitti tällä kertaa, kun piti Noffetusta tulla onnittelemaan :)

t.HOPE-a kp 10/26-29 yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän tylsää! Oltiin appivanhempien luona syömässä, mutta heti kun palattiin kotiin (apteekin kautta:)) niin ajatukset palasi samaan oravanpyörään. Eli olenko raskaana no en voi olla mutta mitä jos kuitenkin olisin onhan se mahdollista mutta tuskin kuitenkaan kyllä se täti tulee huomenna mutta taidan silti tehdä testin.......... Joo, ihan toivotonta, tiedän:))

Ostin ClearBluen Early Detectionin (tai joku sinnepäin), ja ajttelin testata huomis aamuna. Silloin pitäis tädin tulla jos on tullakseen.

J Ä N N I T T Ä Ä oikein isoin kirjaimin:) Toiveet taas kovin korkealla, mutta kai se on ihan luonnollistakin, kun kerran sitä lasta niin toivotaan.

Apteekin täti kysyi ystävällisenä että " onko testin käyttö tuttua sinulle entuudestaan..?" No joo, huomaavaista sinänsä, mutta ihan kurja olo tuli kun mietin että juu tietäisitpä vaan kun " muutama" näitä on tässä tullu jo kokeiltua.....

Ja isot pahoittelut kun vien valtavat määrät palstatilaa omanapaisilla jutuillani. Nyt on vaan todella tarve purkautua, miehen meinaan tehdä hulluksi. Kyllähän häntäkin jännittää, mutta ei sitä silti koko ajan hoe ja analysoi tätä asiaa ja eri mahdollisuuksia... :)

Huomenna siis testailua. Valitettavasti tänne ehdin vasta iltapäivällä, aamut tahtoo olla mulle aina niin vaikeita etten saa koskaan konetta auki:) Ihan perus aamutoimetkin on ponnistus ennen kahdeksaa.

Toivon että kp:iä olis huomenna tarpeeksi, niin että testi näyttäis jotain jos on näyttääkseen. On kai se negakin silti parempi kuin tää jatkuva epätietoisuus ja mahdolliset turhat toiveet. Mut plussaa aivan valtavasti toivoisin.... Kiitos kun olette hengessä mukana ja peukutatte mun kanssa plussan puolesta:) Ootte ihania!

Tällaisia " huolia" ja pohdintoja tällä kertaa:)

tikru. edelleen kp29/30 dpo14

Vierailija
124/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi pahoittelut tädin yllättämille :( Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Noffetus: Varovaiset onnittelut plussasta!! Toivotaan, että viiva vahvistuu, varmaan itsellesikin toisi varmuutta.

tikru: Plussaonnea, toivotaan että se teidän kaipaama plussa tulisi testiin ja saisitte alkaa odottamaan pienokaista.

Lorelai_79:Tuo stressaaminen kuulostaa NIIN tutulta! Minä kans stressaan kaikesta mahdollisesta ja sitten huolettaa, että huonontaakohan se raskaaksituloa. Pitäs vaan yrittää opetella rentoutumaan, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty.

ON: Täällä nyt ei tapahdu mitään kummosia, odotellaan tädin lähtöä ja juodaan greippimehua :) Harvinaisen kivuttomat menkat ollu, yhden särkylääkkeen jouduin ottamaan ensimmäisenä vuotopäivänä ja vuotokin ollut jotenkin omituista. Sellaista ruskeaa ja välillä mustaakin (sori tarkka selostus!) mietin, että eikös se ole merkki siitä, että kohdun limakalvo on sillon aika ohut? Tietääkö joku asiasta? Muistelisin jskus lukeneeni jostakin niin.

Se selittäisi kyllä sen kemiallisen raskaudenkin...

Tää oli tällanen suht pikanen visiitti, täytyy rientää takas töiden pariin. Minä se taas vietin vknlopun töissä :/

Kitteni kp4/? yk2

Vierailija
125/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, viikonloppu vierähtää niin ettei koneelle juurikaan kerkeä.. Ja paljon oli tullut tekstiä joten en nyt muista mitä piti kommentoida ja kenelle.. joten nyt tulee sitten omaanapaa ihan mahan täydeltä :)

ON:

Tänään aamulla tein One step r-testin herkkyys 10 ja nega tuli :( Vähän apea mieli, mutta reippaasti kävin apteekista hakemassa apteekinoman ja testaan sillä sitten huomenna tai tiistaina.

Mies raasu joutuu käydä töissä, että saa kustanettua kaikki nää hömpötykset (eli sadat ja miljoonat testit) :D

Oon nyt vähän hämilläni että ovuloinkohan ollenkaan.. Sillon kp22 oli kunnon kipuilua, mutta lämmöt ei nousseet sen jälkeen vaan kokoajan ollaan seilattu väliä 34,9 - 35,4 tasasesti eestaas..

Eilen oli alamahatuntemuksia, polttelua jne.. ja oletin niiden viittaavan mahdollisesti alkaviin menkkoihin, mutta tänään onkin sitten lämmöt lähteneet nousuun! nyt kutenkin kp33 joten tuskinpa näin myöhään ovuloin, vai voisko se kenties olla mahdollista?!

Toivottavasti ei, sillä ei eilen pupuiltu :( perjantaina kylläkin, että niiden varaan joudun koko touhun luottamaan jos se ovis lauantaina sitten olikin.

mammmaa sekaisin oviksesta ja kierrosta.. vauvanteko on sitten vaikeeta!! kp33/33 yk2

Vierailija
126/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana saada tänne iloisia uutisia. <3 toivon, että pikkuiset pysyvät kyydissä koko 9kk. Tarrasukkia siis.

Itsellä alkoi vuoto aika tarkalleen tasan viikko sitten, ja sitä oli _paljon_ , todella kovat kivut (ei olisi todellakaan luullu tavallisiksi menkoiksi), mutta eniten sattui sisinpään -ja sattuu välillä edelleen. Pelottaa eniten se, ettei mahdollisesta tulevasta raskaudesta tiedä mitään varmaa (mitä tietenkin toivon kovasti), pelottaa uusi km sekä se, että kierto sekoaa. Noh, sydän on teipattu jotenkin kasaa, täytyy yrittää pitää mieli iloisena. Jos kävisi niin onnellisesti, että kierto jatkuisi nyt entiseen malliin, ovis on ensi viikonloppuna, jolloin ollaan sopivasti menossa miehen kanssa mökille :). Muutenkin rakas siippani on tukenut mua todella upeasti vaikeimpienkin hetkien yli, jaksanut olla kiinnostunut mun vauvaintoiluista ja keskustella kanssani.

tirkulle ja kaikille muillekin, joilla täti myöhässa ja jotka vielä unelmoivat raskaudesta, vaikka testit näyttää negaa. Tässä vähän tilastoa, jonka mukaan joillakin näkyy raskaus vasta, kun kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä: http://metku.net/~pesu/faq.php. Onnistuin siis kaivamaan tuon hcg-tilaston, noi sivut on vain aika hankalat, kun ei ole hakua. Toivotaan siis, että testiin paukahtaa plussa!

Vierailija
127/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noffetukselle ISOSTI onnea kahdesta viivasta!!

Tikru, me ollaan samoissa puuhissa huomenna aamulla, mulla on Aconin Early Detection kaapissa oottamassa aamua :) Jos mun pitäis veikata mitä todella epäilen käyväksi, niin sanon että mä saan negan ja sä plussan, mutta siitä lähetään että molemmat saa ne kaks viivaa <3

Kiva että jo pudonneet sai jatkaa samassa pinossa, on vähän niinku ei oiskaan pudonnut ;) Pahoittelut tädistä silti kaikille kenet se ilkeä akka löysi :(

Mulla ei oo ollu mitään fyysisä oireita, sitä repimiskipua oli sillo torstaina ja sit oisko ollu toissa aamuna heräsin kun käännyin jotenkin ihmeellisesti ja tunsin aika lujan repäisyn alamasulla että heräsin siihen, mutta on näitä ollu aiemmissakin kierroissa ja täti on tullut, että en uskalla oireena pitää.

Mutta tajusin tässä äsken töissä, että oon nyt ainakin tän viikonlopun ajan ollu todella vihainen, siis ihan raivon partaalla tosi herkästi, ja yhtäkkiä tajusin että syksyllä kun olin raskaana niin olin ihan samanlainen raivotar, ärsyynnyin ihan kaikesta mitä mies sanoi, itse asiassa riitti että näin sen naaman tai kuulin puhelimessa äänen niin aloin heti kiukuta jotain, ja nyt on ollut ihan sitä samaa :)

Mutta ei tää tässä jahkaillen parane, onneksi oli niin paljon töitä viikonloppu täynnä etten ehtinyt koko aikaa märehtiä mahdollista raskautta/ei-raskautta, aika meni nopeesti ja huomenna testaan siis, kp27 silloin...Ja olis syksyllä alkaneen raskauden LA-päivä samalla ellei olis menny kesken siis, sitä oon tässä märehtiny ja hokenu kaikille kyllästymiseen asti kai jo, sori, kohta se loppuu kun vaihtuu kuukausi niin helpottaa mun masis siitä keskenmenosta varmasti taas, lupaan :)

Onkohan muita testaamassa huomenna kuin Tikru ja minä? Kaikille plussaa toivotaan, Noffetus avas ekana ihan " virallisen" tammikuun tilin muistaakseni, ja meitä tarvitaan monta mukaan vielä, toisikohan huominen Noffetukselle kavereita o-puolelle ja kuinkahan monta? :)

amber kp26/26-30 yk7

Vierailija
128/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaonnea huomiselle!!! bd bd bd bd bd

Vierailija
129/131 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän kävin gynellä seurantaultrassa kp.13, jolloin gyne arvioi, että ovis olis noin reilu viikon päästä siitä. Omien oireiden (limat ja pehmyt napukka) mukaan itse arvioin, että ovis olis ollu kp.21 tai 22. Mulla on normaalisti oletetun oviksen jälkeen ollu alapää kuin sahara ja nyt on koko ajan ihan kostea... Rinnatkin on jotenkin herkemmät kuin tavallisesti. Lisäksi nyt pukkaa finnejä ihan älyttömästi. Vapun kunniaksi meinasin testata, ellei mitään ole siihen mennessä tapahtunu... Voiskohan oikeasti olla...?!

Mimmi75, kp.30/??, dpo 8 tai 9

Vierailija
130/131 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

amber04: Minä olen ollut niin räjähdysherkkä pari viikkoa että mies on saanut pysyä kaukana.. Kaikki mitä hän tekee ja sanoo on väärin ja ärsyttää mua. Sit seuraavaksi mulle tulee paha mieli ja rupeen parkuun, etten mä halua olla tämmöinen äkäpussi.. Onneksi tuo mies on ymmärtäväistä sorttia =)

Miun vatsaa juili eilen aikas paljon ja olin jo aivan kauhuissani.. Nyt on helpompi olo taas.. Toivottavasti masukipuilut loppuu.

Tikrulle plussaonnea testailuun hurjan paljon. Tää vauvakuume on kyllä kauhea harrastus, kun se vie kaiken huomion ja ajatukset pysyy vaan vauvoissa ja raskausoireissa.. Siksi pidin palstailutaukoa hetken itse :)

Pahoittelut tädinyllättämille.. Ajakaa kuokkavieras pian pois ja sitten vipinää peittojen alle, jotta saadaan paljon tammivauvoja!

Kai sitä töihin pitäis lähteä tästä.. Iloista ja plussarikasta päivää kaikille!

Vierailija
131/131 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla kurkkaamaan miten on käynyt tikrun, mammaan ja amberin! Kertokaa heti :-)

Itsekin jännäilen, kp 30 ja tätiä odotellaan. Oviksesta on ultran mukaan tänään se 14 pvää joten jos tätsä ei huomiseen mennessä ilmaannu niin alkaa oikeasti jännittämään!

marga kp 30