Mitä ihmettä tämä voi olla?
Mulle laitettiin kupari kierukka viime joulukuussa, sen jälkeen kuukautiset tuli kerran kuussa eikä ollut välivuotoja.
Sit joskus tuossa kesäkuulla kuukautiset oli pari viikkoa myöhässä jolloin ajattelin että olisiko mahdollista että olisinkin raskaana, tein testin ja näytti negaa.
Kuukautiset tuli sitten parin viikon päästä, mutta olivat oudot, vuotoa kesti parisen viikkoa ja oli hyvin vähäistä, sitten oli parin viikon tauko ja jälleen vuotoa. Nyt on koko kesä mennyt suunnilleen tuollain et pari viikkoa vuotoa pari taukoa.
Nyt taas vuotoa on kestänyt jo kolme viikkoa eikä tunnu loppuvan.
Lisäksi voin vaikka vannoa että vatsassani liikkuu joku. Tein testin (clearblue) ja se näytti negaa.
Voinko olla raskaana vaikka onkin kierukka ja testit näyttää negaa, vai mikä kumma vatsassani myllertää? Myllerrys alkoi tuntumaan eilen illalla oikein kunnolla.
Aioin soittaa äitiysneuvolaan maanantaina, mutta ajattelin kysäistä palstalaisten mielipiteitä asiasta.
Kommentit (2)
Kokemuksen syvällä rintaäänellä - vai sanoisinko mahaäänellä ;)
Ja samaa olen kuullut että kuparikierukka voi joskus sotkea kiertoja.
Kun mietittiin ehkäisyvaihtoehtoja esikoisen syntymän jälkeen, mulle kerrottiin äitiysneuvolassa että kuparikierukka saattaa aiheuttaa runsaammat ja kivuliaammat kuukautiset, ja sekoittaakin joskus kiertoa. Itselläni on muutenkin runsaat ja kivuliaat, joten sitä ei siksi suositeltu.
Ja niistä liikkeistä.. Mulla on itselläni 1v7kk lapsi, ja tunnen edelleen jonkilaisia " haamupotkuja" . Samaa ovat sanoneet monet lapselliset kaverini. Ja yksi vasta esikoisensa synnyttänyt sanoi, ettei millään erottanut alussa ilmavaivoja ja vauvan liikkeitä toisistaan. Selvät vauvan liikkeet hän tunnisti vasta reippaasti päälle rv20. Voisiko " liikkeet" olla ihan ilmavaivoja? Tai sitten niitä " haamupotkuja" ?