Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubbin piti soittaa omaisille mutta näyttää vaan kirjoittavan blogiaan, pitää taas päästä pätemään että MINÄ MINÄ MINÄ

Vierailija
20.04.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kun nyt vielä on edes tiedossa että keitä siellä on kuollut ja keiden omaisille pitäisi soittaa.

Vierailija
2/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän EI aikonut tehdä sitä keskellä yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuyöstäkin.

Vierailija
4/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan eikä vaikka hallituksen puolesta.

Vierailija:

Hän EI aikonut tehdä sitä keskellä yötä!

Vierailija
5/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoministeri Alexander Stubb sai tiedon onnettomuudesta hieman ennen kello 23:a. Stubb vahvisti Helsingin Sanomille, että kuolleita on ainakin kahdeksan ja loukkaantuneita 17.

Hän soitti välittömästi Espanjan ulkoministerille Moratinolle sekä Suomen Espanjan-suurlähetystöön selvittääkseen tilanteen.

Stubb poistui yksityisjuhlista ulkoministeriön kriisikeskukseen selvittämään tilannetta tarkemmin.

Ulkoministeri aikoi vielä illan kuluessa soittaa kaikkien uhrien omaisille ja esittää surunvalittelut.

MUTTA NYT ONKIN PYÖRTÄNYT PÄÄTÖKSENSÄ

Ulkoministeri Alexander Stubb sai tiedon onnettomuudesta hieman ennen kello 23:a. Stubb vahvisti Helsingin Sanomille, että kuolleita on ainakin kahdeksan ja loukkaantuneita 17.

Kuultuaan onnettomuudesta Stubb poistui yksityisjuhlista ulkoministeriön kriisikeskukseen selvittämään tilannetta tarkemmin.

Hän soitti välittömästi Espanjan ulkoministeri Miguel Ángel Moratinokselle sekä Suomen Espanjan-suurlähetystöön. Stubb kertoi Moratinoksen lähettäneen surunvalittelut onnettomuuden johdosta.

Stubb aikoo myöhemmin soittaa kaikkien uhrien omaisille ja esittää surunvalittelut.