Miten varaudut tuleviin seksihelteisiin?
Kommentit (17)
En usko että on hellettä tulossa. Toivossa täällä kuitenkin eletään.
Olen kade etelä-euroopalle kunnon kesäsäästä. Toivon että nauttivat.
Toivottavasti ei tule yhtä kovat seksihelteet kuin esim. Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että on hellettä tulossa. Toivossa täällä kuitenkin eletään.
Olen kade etelä-euroopalle kunnon kesäsäästä. Toivon että nauttivat.
Jeesus miten vammainen kommentti.
Suomi on semmonen persereikä, ettei tänne tule edes kesän lämpöä. Kateellisena saa vain katsella muun Euroopan lukemia.
Laitan hoitavaa jauhetta hikoilevien ihopoimujeni väliin
Naurattaa käsite seksihelle. :D Itse en jaksa edes ajatella seksiä kun on liian kuuma.
Mutta juu, pidetään nyt parvekkeen ovea auki öisin jotta asunto pysyisi mahdollisimman viileänä. Ostettiin toinen tuuletin pari viikkoa sitten.
Kauhulla odotan sitä, kun kodin lämpötila on vuorokauden ympäri 32 astetta. Toivottavasti ei tule niitä trooppisia öitä.
Ilmastointikone pitää huolen siitä, ettei tarvitse seksihelteistä kärsiä. Makuuhuone pysyy kylmänä vuoden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Laitan hoitavaa jauhetta hikoilevien ihopoimujeni väliin
Hyvä olo lähtee arjen pienistä asioista.
Tuuletin sängyn vieressä. Ennätys tänä kesänä kämpässä 27 astetta, viime kesänä oli 31.
Raivohakkaan tattia jotta on valmiina intensiiviseen rynkytykseen seksihelteiden alkaessa
Lähdemme etelä-Eurooppaan lämmittelemään ja tekemään töitä...
Laitan seksi ilmalämpöpumpun päälle
21 astetta, puolipilvistä ja satunnaisia sadekuuroja näyttäisi olevan heinäkuun keskilämpötila ja sää. Oikein hyvät ilmat.
Ostin vihdoin termospullon, koska tajusin (näin melkein nelikymppisenä), että siellä säilyy myös kylmä vesi kylmänä töissä.
Lisäämällä ilpin tehoja.